Soma fabrications Wolverine gravelracer, nieuwe wielen P5

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

fedaia schreef: ma 12 juli 2021, 21:02 Mooie wielset!

Bevalt de plaatsing van de shifters op het stuur zo? Geen behoefte aan een stuur dat wat vlakker wegloopt tot de shifter?
Ik vermoed dat je de remgrepen bedoeld, aangezien de meeste singlespeeds geen shifters hebben ;-)
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
fedaia
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: wo 14 augustus 2013, 15:14

:oops:
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5237
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

Heckler40 schreef: ma 12 juli 2021, 12:21 Maar een kilo ketting en dan een 180 naaf is laten we zegggen licht curieus.
Haha, een kilo bij wijze van spreken dan. Maar wel een stukje zwaarder dan een normale schakelketting.
kermit schreef: di 13 juli 2021, 08:58
fedaia schreef: ma 12 juli 2021, 21:02 Mooie wielset!

Bevalt de plaatsing van de shifters op het stuur zo? Geen behoefte aan een stuur dat wat vlakker wegloopt tot de shifter?
Ik vermoed dat je de remgrepen bedoeld, aangezien de meeste singlespeeds geen shifters hebben ;-)
Inderdaad, schakelen doen we niet met deze fiets. Alleen heel af en toe als ik een derrie monteer en de buiscommandeurs gebruik, maar 90% rijdt hij SS.

zeroground schreef: ma 12 juli 2021, 21:11 Nooit geweten dat Marco een eigen sticker had :-q
Dat was tijdens een SSCX wedstrijdje het thema. De plaatselijke kledingzaken keken met verbazing dat de flanellen overhemden de winkel uit vlogen. Hopelijk hebben ze toen niet massaal ingekocht om de voorraad aan te vullen en de trend te volgen :lol:
En natuurlijk bier van de Aldi en braadworsten op de BBQ. Bier niet voor na de wedstrijd :wink: maar de worst wel :bier:

Ciao
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Plaats reactie