Titanium Gilbertson inferno - 8,5 kg

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
MonkeyRider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4075
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 20:23
Contacteer:

Nu nog ff een mooi 28" wielsetje erop met 35-40mm banden ( en dan nog een gebogen stuurtje :winkie: )
Gebruikersavatar
streetracer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1444
Lid geworden op: wo 17 november 2010, 18:59
Mijn mountainbike: Uitgeest

MonkeyRider schreef: wo 3 april 2019, 09:03 Nu nog ff een mooi 28" wielsetje erop met 35-40mm banden ( en dan nog een gebogen stuurtje :winkie: )
:lol:
Gebruikersavatar
streetracer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1444
Lid geworden op: wo 17 november 2010, 18:59
Mijn mountainbike: Uitgeest

Door komst van Twinsix stond de Gilbertson en een beetje in de weg en stof te happen.

Verkocht met pijn in het hart maar de blijdschap bij de koper maakte het een beetje goed.
Zal denk ik wel nog regelmatig spijt momenten krijgen..... :-{
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

streetracer schreef: di 21 april 2020, 16:27 Door komst van Twinsix stond de Gilbertson en een beetje in de weg en stof te happen.

Verkocht met pijn in het hart maar de blijdschap bij de koper maakte het een beetje goed.
Zal denk ik wel nog regelmatig spijt momenten krijgen..... :-{
Altijd lastig om afscheid te nemen. Ik denk dat ik het niet had gekund en ik zou hem als "backup" fiets ergens aan een muur hangen. Maar daarom heb ik ook 5 fietsen in huis :D

De koper heeft iets moois gekocht dus die mag zeker wel blij zijn ja.
MonkeyRider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4075
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 20:23
Contacteer:

streetracer schreef: di 21 april 2020, 16:27 Door komst van Twinsix stond de Gilbertson en een beetje in de weg en stof te happen.

Verkocht met pijn in het hart maar de blijdschap bij de koper maakte het een beetje goed.
Zal denk ik wel nog regelmatig spijt momenten krijgen..... :-{
En dat terwijl ik net weer eens zit te twijfelen over verkoop mijn titanium Pickenflick :oops:
........maar mijn schuur staat dan ook wel erg vol intussen.
Gebruikersavatar
streetracer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1444
Lid geworden op: wo 17 november 2010, 18:59
Mijn mountainbike: Uitgeest

MonkeyRider schreef: wo 22 april 2020, 08:40
streetracer schreef: di 21 april 2020, 16:27 Door komst van Twinsix stond de Gilbertson en een beetje in de weg en stof te happen.

Verkocht met pijn in het hart maar de blijdschap bij de koper maakte het een beetje goed.
Zal denk ik wel nog regelmatig spijt momenten krijgen..... :-{
En dat terwijl ik net weer eens zit te twijfelen over verkoop mijn titanium Pickenflick :oops:
........maar mijn schuur staat dan ook wel erg vol intussen.
In ons gezin in totaal 8 fietsen en met slim plaatsen/ophangen konden er 7 redelijk een plaats krijgen in de garage.
Sinds de Twinsix moest ik al een fiets in de veranda parkeren met alle risico's vandien (tuin is vrij toegankelijk). Opties was of Gilbertson op zolder ophangen en nooit meer gebruiken of verkopen er nu nog een mooie prijs voor krijgen. En gezien het feit dat het een 26er is/was (natuurlijk wel in top staat), heb ik er echt een fantastische prijs voor gekregen. Dus dat verzacht eea een beetje.

Maar als ik genoeg ruimte had gehad was hij echt niet weggegaan.
Plaats reactie