Bike Of The Year 2015 - Uitslag in start post!

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gesloten
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5575
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Dubber schreef:
Ik had hem natuurlijk ook tegen een muurtje kunnen zetten.... :tong
Yep, die optie heb ik voorbij zien komen. Net zoals tegen een houten schutting, een tuinstoel, een mtb routepaaltje, een boom, een rotsblok, een schuurtje, op een grasveld, op een strandje of zoals Mud voor zijn hol. Ben er alleen nog niet uit of de bike van hansdegebruiker op een grafzerk staat of dat het wat anders is. :-D
Randy13
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 maart 2013, 18:23
Mijn mountainbike: Trek Procaliber SL 9.8
Contacteer:

Dan ga ik straks toch mijn Sonora SL ff insturen want ik zie teveel fully's ;)
Trek Procaliber SL 9.8
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2038
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Dice Oldskool schreef:
Dubber schreef:
Ik had hem natuurlijk ook tegen een muurtje kunnen zetten.... :tong
Yep, die optie heb ik voorbij zien komen. Net zoals tegen een houten schutting, een tuinstoel, een mtb routepaaltje, een boom, een rotsblok, een schuurtje, op een grasveld, op een strandje of zoals Mud voor zijn hol. Ben er alleen nog niet uit of de bike van hansdegebruiker op een grafzerk staat of dat het wat anders is. :-D
:D
Dubber
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2392
Lid geworden op: za 2 januari 2010, 23:38
Mijn mountainbike: too much to list :)

Bowiex schreef:Ja dat is het wel! Alleen de waarde ervan is miniem...... :lol:
Heheheh lmao :winkie:
Dubber
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2392
Lid geworden op: za 2 januari 2010, 23:38
Mijn mountainbike: too much to list :)

Dice Oldskool schreef:
Dubber schreef:
Ik had hem natuurlijk ook tegen een muurtje kunnen zetten.... :tong
Yep, die optie heb ik voorbij zien komen. Net zoals tegen een houten schutting, een tuinstoel, een mtb routepaaltje, een boom, een rotsblok, een schuurtje, op een grasveld, op een strandje of zoals Mud voor zijn hol. Ben er alleen nog niet uit of de bike van hansdegebruiker op een grafzerk staat of dat het wat anders is. :-D
We moesten met 2 man urbexen om op locatie te komen in elk geval. Betreft een oude treinloods, wel een mooie locatie voor een shoot zo dachten wij. Weer eens wat anders dan voornoemde opties :winkie: :-q :lol: :bier:
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Randy13 schreef:Dan ga ik straks toch mijn Sonora SL ff insturen want ik zie teveel fully's ;)
Dat is de enige manier om nog kans te maken op een overwinning. Een fully dus :tong
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Bergbike
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2992
Lid geworden op: ma 14 november 2011, 22:06
Mijn mountainbike: Grand Canyon AL SL 6.9 2016, Lego Fully 2.7" 2014
Contacteer:

25!

Oh ja doezel, nog bedankt voor de bookmark tip. Scrollen begint nu echt irritant te worden. :winkie:
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2465
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Ik ben zelf wel gehecht aan mijn muurtje


Misschien kan ik er eens met iemand over praten ....
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Dubber
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2392
Lid geworden op: za 2 januari 2010, 23:38
Mijn mountainbike: too much to list :)

Heckler40 schreef:Ik ben zelf wel gehecht aan mijn muurtje


Misschien kan ik er eens met iemand over praten ....
To muur of not to muur.... :-?
Gebruikersavatar
Bergbike
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2992
Lid geworden op: ma 14 november 2011, 22:06
Mijn mountainbike: Grand Canyon AL SL 6.9 2016, Lego Fully 2.7" 2014
Contacteer:

Heckler40 schreef:Ik ben zelf wel gehecht aan mijn muurtje


Misschien kan ik er eens met iemand over praten ....
Dan moet je er ook wel zuinig mee omgaan. Iets heeft duidelijk dat roostertje gebeukt.
doezel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1594
Lid geworden op: ma 26 september 2011, 15:59
Mijn mountainbike: Evil the Following & Zealous Division & ProPAIN Rage

Bergbike schreef:25!

Oh ja doezel, nog bedankt voor de bookmark tip. Scrollen begint nu echt irritant te worden. :winkie:
:-q
Crusher Propain Rage
Don't Shoot Evil The Following
Antibike Zealous Division
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Lars TB schreef:
Randy13 schreef:Dan ga ik straks toch mijn Sonora SL ff insturen want ik zie teveel fully's ;)
Dat is de enige manier om nog kans te maken op een overwinning. Een fully dus :tong
Hmmmm staan ook erg mooie HT's bij.
“Old, not obsolete”
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Dubber schreef: Dat is uit den boze natuurlijk, ik denk dat je dan compositie en de bedoeling niet goed kan filteren. Je gaat juist meer kijken naar een dergelijke foto :)
Het gaat toch om de bike i.p.v. de foto? Een mooie foto leidt alleen maar af, maar een foto waar de bike beter uitkomt ondersteunt het beoogde "doel" van dit topic. ;)
“Old, not obsolete”
Dubber
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2392
Lid geworden op: za 2 januari 2010, 23:38
Mijn mountainbike: too much to list :)

Marco79 schreef:
Dubber schreef: Dat is uit den boze natuurlijk, ik denk dat je dan compositie en de bedoeling niet goed kan filteren. Je gaat juist meer kijken naar een dergelijke foto :)
Het gaat toch om de bike i.p.v. de foto? Een mooie foto leidt alleen maar af, maar een foto waar de bike beter uitkomt ondersteunt het beoogde "doel" van dit topic. ;)
Wat soms ook de compositie maakt van het geheel.

"Een muurtje" skip ik persoonlijk liever, een interessante setting laat de kijker beter kijken naar wat er te zien is.... Je moet fotografie wel leren begrijpen natuurlijk Marco (of genoegen nemen met een muurtje)
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

Sommige deelnemers lijken imho mee te doen met een verkiezing van de mooiste foto van 'jouw bike in zijn element'. Als het daar om zou gaan, zouden ze zeker kans maken op een podiumplek.
Inderdaad, de foto die je hier 'laat' plaatsen kan je kansen maken of breken, wat dat betreft is het begrijpelijk dat je een foto plaatst van goeie kwaliteit met de bike in een mooie omgeving.
Maar in dit topic draait het maar om één ding, je bike. Dat lijken we te vergeten.

De foto van die kudde mieren van 07) Jeroen_o is wat mij betreft het grote voorbeeld van hoe je een mooie foto van je bike maakt voor gebruik in een topic als dit.
Op die foto gaat het overduidelijk maar om één ding, de bike, dáár kijken we met z'n allen naar want verder is er gewoon niks waar je op kan focussen; rustige achtergrond, onderwerp door onscherpte geïsoleerd van zijn omgeving, rustig contrast, mooie weergave van kleur.
Voor gebruik van zo veel onscherpte heb je dan wel een beetje telelens nodig.
Die heeft niet iedereen, maar in dat geval kun je dan goed kiezen voor een rustige achtergrond / ondergrond, beetje zoals de foto van 11) datang.
Op die foto ligt het accent ook op het 'van zijn omgeving isoleren' van de bike, ook daar een beetje onscherpte maar die mate van onscherpte kun je met je aaifoon nog wel voor elkaar krijgen.

Staan mooie bikes bij. Er zijn zelfs helden die de edele moed bij elkaar weten te schrapen om een 26er in te zenden :-q
Laatst gewijzigd door Jan Willem op wo 2 december 2015, 09:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
Gesloten