Bike Of The Year 2015 - Uitslag in start post!

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gesloten
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16802
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Dice Oldskool schreef:...Ik juist het tegenovergestelde. :lol: :winkie: Ik heb voornamelijk gestemd op het verhaal erachter. Qua looks stonden Kermit, Mud, Nielsvo, Udo v Dongen en Triple Nickl bij mij bovenaan en daar kon ik geen keuze tussen maken.
Had me maar even gemaild, had ik je ook een mooi verhaal verteld :D

Jij was mijn enige hoop op een stem... :((
;-)
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
HotSnail
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3209
Lid geworden op: zo 17 april 2005, 17:25
Mijn mountainbike: Iron Horse MKIII; OnOne 456; Commencal Supreme MiniDH (in opbouw)
Contacteer:

Ook gestemd. Mijn nummer twee is de Sobre van Robin, nummer drie is voor mij de Stanton van Ramonneke.

Vind de stanton net wat mooier om te zien maar ze zijn voor mij beide wel een voorbeeld van de kant waar een deel van de fietsen weer op lijken te gaan. Simpele robuuste fietsen in staal die gemaakt zijn om goed te (mis)bruiken op de trails. Pure XC lijkt het te verliezen van meer all road gebruik, en dat is volgens mij een goede zaak!

Nummer 1 is de fiets die ik zelf zou kiezen als ik nu een nieuwe fiets zou kopen.
Don't believe the hype!
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Ook gestemd. Nummer 20 is mijn absolute favo!
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16802
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

HotSnail schreef:....ze zijn voor mij beide wel een voorbeeld van de kant waar een deel van de fietsen weer op lijken te gaan. Pure XC lijkt het te verliezen van meer all road gebruik, en dat is volgens mij een goede zaak!...
Mee eensch, en ik vind dat vrijwel altijd ook mooiere bikes om te zien dan pure xc-bakken.

Met name de Stanton scoort bij mij ook heel hoog, de Sobre is mooi maar wat, eh, sobertjes qua kleur ;-)
Er staan wel meer mooie bikes tussen die het (voor mij) niet geworden zijn, je moet nu eenmaal een favoriet kiezen...

En dat heb ik gedaan ;-)
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
Bergbike
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2992
Lid geworden op: ma 14 november 2011, 22:06
Mijn mountainbike: Grand Canyon AL SL 6.9 2016, Lego Fully 2.7" 2014
Contacteer:

Al 42 stemmen, 4 a 5 stijgen momenteel boven de rest uit.
Gebruikersavatar
Bergbike
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2992
Lid geworden op: ma 14 november 2011, 22:06
Mijn mountainbike: Grand Canyon AL SL 6.9 2016, Lego Fully 2.7" 2014
Contacteer:

bouwpakket schreef:
MadMax12 schreef:Komt er elke dag ook een tussenstand??
Zonder daarbij aantallen en/of verschillen te noemen!!!
Ik denk op elk willekeurig moment dat koning nutteloos zin daarin heeft :bier:
Precies. Verder ben ik niet van volgorde geven e.d. Doet me erg denken aan de talentenjachten op tv. Ik heb daar twee pricipiele irritaties over:

1) Je mag al stemmen voordat iedereen in een ronde heeft opgetreden.
2) Ze geven tussentijdse standen om de fans van de dan #2, #3 op te hitsen.

Hier houden we het 100% proper. :roll:
I Cannondale myself.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1990
Lid geworden op: za 3 september 2011, 23:10
Mijn mountainbike: *Cannondale* F-Si carbon 1. onBIKE limited edition F800.
Contacteer:

Bergbike schreef:
Precies. Verder ben ik niet van volgorde geven e.d. Doet me erg denken aan de talentenjachten op tv. Ik heb daar twee pricipiele irritaties over:

1) Je mag al stemmen voordat iedereen in een ronde heeft opgetreden.
2) Ze geven tussentijdse standen om de fans van de dan #2, #3 op te hitsen.

Hier houden we het 100% proper. :roll:
Juist ja, gezever allemaal :-q
Nog lostaand van geplande reclame. Kansloze TV .
Geluk is niet te koop, maar met een aankoop van een MTB kom je verrekkes dichtbij.
Click here to activate SYS Cannondale F-Si 1
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10371
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Ik koos juist wel voor een pure XC race/marathonfully, en niet voor het type waar ik zelf nu met erg veel plezier op rijdt, overigens (Lux).

Keus bij aanschaf van mijn eigen bike had ook te maken met kostenbewustzijn. Na 3-5 jaar is een frame wel op, de slijtage-onderdelen zijn dan meermaals vervangen... en ik rag wat af... dat is met mijn huidige bike allemaal niet zo pijnlijk :winkie: . Zou pijnlijker zijn als ik de gelukkige eigenaar was geweest van de bike waarop ik stemde, de Niner Jet met RS-1 van Nightcrawl.

Er staan veel meer mooie bikes tussen hoor, maar dit is de bike die ik eventueel zelf graag wel zou willen hebben, uitgaande van 'one bike for all'. Heb nou eenmaal niet zoveel of minder met fatbikes, AM-fully's of HT's.
De bamboo bike is bv erg mooi, maar iets te weinig echte MTB, de blauwe Yeti is ook een plaatje, en zo is er meer. Heb dus niet alleen op 'het plaatje' gelet, maar vooral op: 'op welke zou ik wel willen rijden'. Het aantal bikes dat meedoet is dit jaar misschien wat minder, maar de kwaliteit is hoog!
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Zo heb ik ook gestemd ja, welke bike zou ik meenemen als ik mocht kiezen. Buiten die van mijzelf natuurlijk :bier:
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2038
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

aurelius schreef: De bamboo bike is bv erg mooi,
Afbeelding
HotSnail
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3209
Lid geworden op: zo 17 april 2005, 17:25
Mijn mountainbike: Iron Horse MKIII; OnOne 456; Commencal Supreme MiniDH (in opbouw)
Contacteer:

kermit schreef: ....Met name de Stanton scoort bij mij ook heel hoog, de Sobre is mooi maar wat, eh, sobertjes qua kleur ;-) ...
Ik vind juist het Sobere van de Sobre weer wat hebben momenteel maar zo heeft iedereen zijn smaak gelukkig! Stanton is ook erg mooi in 't rood!
Don't believe the hype!
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5573
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

kermit schreef:
Dice Oldskool schreef:...Ik juist het tegenovergestelde. :lol: :winkie: Ik heb voornamelijk gestemd op het verhaal erachter. Qua looks stonden Kermit, Mud, Nielsvo, Udo v Dongen en Triple Nickl bij mij bovenaan en daar kon ik geen keuze tussen maken.
Had me maar even gemaild, had ik je ook een mooi verhaal verteld :D



Jij was mijn enige hoop op een stem... :((
;-)

:-D
Vorig jaar viel jij ook pas bij mijn laatste schifting buiten de boot met de Cotic.

Toen snoepte Daan Cramer met zijn R.M hem van je af.
:roll:
Dubber
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2392
Lid geworden op: za 2 januari 2010, 23:38
Mijn mountainbike: too much to list :)

Dennis1987 schreef:Ik heb zojuist mijn stem uitgebracht op Nr 24 (Dubber)

Er waren meer mooie foto's alleen moet de setting ook goed zijn. Wanneer een fiets tegen een schutting geparkeerd wordt vind ik dat zo jammer. Zet hem dan tegen een boompje in het park ofzo :)


Er waren ook nog andere mooie foto's maar daarop was de fiets niet helemaal te zien. Er is dan een foto van te dichtbij gemaakt waarop bijvoorbeeld een gedeelte van de banden niet op de foto staan. Dat stoort me dan ook haha :)
Top, bedankt! Ongeacht het spel"element" wilde ik gewoon graag een mooie foto wegzetten, dat is volgens mij wel gelukt. En laten we eerlijk zijn, iedereen in die lijst heeft gewoon een erg mooie bike en ik gun iedereen the best of luck!
Dubber
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2392
Lid geworden op: za 2 januari 2010, 23:38
Mijn mountainbike: too much to list :)

Ironhorse Erik schreef:mij gaat het erom dat de fiets wint, niet het baasje, dus laat maar zo. De credits gaan sowieso naar de bouwers, 11Ants in dit geval, of ze nu winnen of niet :winkie:
In dat geval.... Ik ben bouwer van 2 vd bikes in die lijst ;)
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16802
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Dice Oldskool schreef: :-D
Vorig jaar viel jij ook pas bij mijn laatste schifting buiten de boot met de Cotic.

Toen snoepte Daan Cramer met zijn R.M hem van je af.
:roll:
Wil je daarmee zeggen dat ik volgend jaar weer een nieuwe bike moet kopen om kans te maken jouw stem binnen te halen?
Mmmm, zojuist een nieuwe reden gevonden om mijn vriendin mee te overtuigen...
Thanks :D :wink:
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gesloten