Pace RC129 - opnieuw opgebouwd p.23

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
streetracer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1444
Lid geworden op: wo 17 november 2010, 18:59
Mijn mountainbike: Uitgeest

kermit schreef: zo 11 oktober 2020, 10:27 En het plan om de Pace te verkopen en er een vies-weer-gravelaartje voor in de plaats te kopen wordt werkelijkheid...

Ja, het is een verdomd mooi frame en in die zin vind ik het ook jammer om hem weg te doen. Maar (opnieuw) ombouwen tot een dropbar setup is niet ideaal: de geo is daar niet optimaal voor (te lang en te weinig stack), er zit maar één set bidonhoudernokjes op (op straat wil ik geen rugzak om) en echte spatborden passen alleen met kunst-en-vliegwerk.
En een frame als dit verdient imo ook beter.... gaat dus naar een nieuwe liefhebber :-q

De viesweer fiets wordt een Vitus Substance V2 gravelbike met Sora schakelspul, 650b wielen en TRP Spyre remmetjes.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.. :evil:
We geven alleen goedkeuring als ie aan iemand op het forum wordt verkocht zodat we er tenminste van kunnen blijven genieten.... :winkie:
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Ik kan je geruststellen, hij blijft op het forum ;-)
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
streetracer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1444
Lid geworden op: wo 17 november 2010, 18:59
Mijn mountainbike: Uitgeest

kermit schreef: zo 11 oktober 2020, 11:11 Ik kan je geruststellen, hij blijft op het forum ;-)
:D :-q
Ok nu dan alleen nog contractueel vastleggen dat diegene regelmatig moet posten...
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Nou, dat contractueel vastleggen is vooralsnog niet nodig want de Pace blijft nog even in huize Kermit (verkoop ging niet door).
Of dat in opgebouwde toestand is weet ik nog niet, aangezien de budgetgravelaar vandaag geleverd wordt kan ik de ruimte eigenlijk wel gebruiken. Aan de andere kant, zolang hij opgebouwd is kan ik hem als complete fiets aanbieden.
En er zelf af en toe nog eens op rijden... :D
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
MonkeyRider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4074
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 20:23
Contacteer:

.....of de budgetfiets weer verkopen ........ :winkie:

Ik snap je overwegingen.........maar ik had bijna mijn Pickenflick verkocht omdat er een "budget" gravelaar binnen kwam (Arkose destijds) .....totdat een potentiele koper mij wakker schudde. Er zijn gewoon fietsen die je niet verkoopt........
Gewoon lekker in het vet houden en de winter in met die Pace :bier:
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Ja, als ik jouw ruimte had... ;-)
Ik ben superhappy met de garage die ik sinds onze verhuizing ter beschikking heb, maar die begint nu toch ook aardig vol te lopen :D

De Vitus is vanochtend bezorgd, ik ga zo een sys-je aanmaken.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Plaats reactie