Bikepacking trip Zweden - Bergslagleden trail

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gebruikersavatar
Kets
All rounder
All rounder
Berichten: 77
Lid geworden op: ma 13 november 2006, 20:06
Mijn mountainbike: Specialized Epic

killerturtle schreef:Waarschijnlijk midden Zweden. Mogelijk is dat we de Berslagleden trail weer oppikken.
Maar we staan open voor tips, aanraders ect!

Wat we handig vinden zijn de houten hutjes met vuurplaats....

Heel veel plezier gewenst. Ik ben in mei weer voor een weekje in Zweden. Ik denk dat ik de Utvandrarleden misschien wel ga fietsen. Deze begint en eindigt op 5 km van ons vakantiehuis. Dan kan ik mooi overnachten in een "vandrarhem"
Hoeveel km fietsen jullie gemiddeld op een dag?
Gebruikersavatar
killerturtle
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1063
Lid geworden op: vr 8 mei 2009, 17:47
Mijn mountainbike: Genesis stalen ros

Kets schreef:
killerturtle schreef:Waarschijnlijk midden Zweden. Mogelijk is dat we de Berslagleden trail weer oppikken.
Maar we staan open voor tips, aanraders ect!

Wat we handig vinden zijn de houten hutjes met vuurplaats....

Heel veel plezier gewenst. Ik ben in mei weer voor een weekje in Zweden. Ik denk dat ik de Utvandrarleden misschien wel ga fietsen. Deze begint en eindigt op 5 km van ons vakantiehuis. Dan kan ik mooi overnachten in een "vandrarhem"
Hoeveel km fietsen jullie gemiddeld op een dag?
Vorig jaar 50 tot 75 km per dag. Afhankelijk van of we echt de trail gevolgd hebben (die echt niet te fietsen was op sommige stukken), of meer de gravelpaden erom heen opgepikt hebben.
Weekend Warrior :)
Gebruikersavatar
azjen
All rounder
All rounder
Berichten: 119
Lid geworden op: ma 16 augustus 2010, 08:37
Mijn mountainbike: YT Jeffsy AL 29-er

He Sven euh Killerturtle :-)
We moeten praten!
Plaats reactie