" do it all " 27.5+ HT Ghost Roket. GAME OVER.

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7397
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

paulus1981 schreef: ma 20 juni 2022, 23:37 Nice! Maar ik wist niet dat ze daar ook last van een valwind als in Leersum hadden gehad 😳
Blijft geen boom over daar..
Was het probleem niet de letterzetter?
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 590
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

paulus1981 schreef: ma 20 juni 2022, 23:37 Nice! Maar ik wist niet dat ze daar ook last van een valwind als in Leersum hadden gehad 😳
Blijft geen boom over daar..

Begrijp dat het frame het opgegeven heeft?
Wij vonden de heuvel ook wel erg kaal worden zo zonder de bomen, op meer plekken daar in de regio kale bruine plekken, zou idd wel eens letterzetter probleem kunnen zijn, voordeel is dan wel weer dat die houten features sneller droog zijn :winkie:

Frame mag aan de wand tzt, hij is gescheurd onder in het bottom bracket, zonde :(( maar ja, dat geeft weer ruimte voor wat anders :wink:

Voorlopig eerst fully`s preppen voor Schladming / Leogang :-q :-q
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 590
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

Einde voor de Roket, het frame is gescheurd.

Laatste foto van de Roket zoals ik er de laatste ritjes mee gemaakt heb.

Afbeelding

Had hem weer in de Mullet modus gezet, rolde net wat lichter als 275+ set. Veel plezier van de bike gehad en mag aan de wand in de toekomstige bike schuur.

Close up van de deuk / gaatje + scheur onder in de bottom bracket, vanaf de deuk loopt er een scheur richting het tandwiel, kon het eerst niet lokaliseren maar na wegkrabben van de verf kwam het tevoorschijn.

Afbeelding

Ondertussen is de vervanger ook in huis en zal daar tzt een SYS voor aanmaken, eerst bouwen en rijden.

Afbeelding

Tot kijk.
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2065
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Jammer maar je hebt er wel veel plezier uit gehaald.

Het was geen showpaardje maar werd goed gebruikt. Dat heeft z'n grenzen een keertje.

Maar alweer lekker op weg naar een nieuw avontuur met een nieuw frame.

We zien je avonturen zeker tegemoet!
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Plaats reactie