" do it all " 27.5+ HT Ghost Roket. GAME OVER.

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

stoer ding hoor. en met die mary's helemaal.
novaterra
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2941
Lid geworden op: wo 4 mei 2005, 19:27
Mijn mountainbike: Bird Aeris 9

Cool. Hoe breed valt de Mary??
Bird Aeris 9 blurple
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 587
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

novaterra schreef:Cool. Hoe breed valt de Mary??
Ze zijn nog kakel vers, ze zullen wel wat soepeler en breder worden na verloop van tijd denk ik.

Voor nu, buitenkant noppen 70 mm, de band zelf 72 mm ( op breedste deel ) op een 40 mm interne velg, met biba.

Ben benieuwd naar de APEX bescherming, voelt goed met de hand, heb er hoge verwachtingen van.
Hoop dat die beter is dan de snakeskin bescherming, rijd me huidige achterband ( NN ) best hard om snakebit`s te voorkomen ( vooral met trapafdalingen ) we zullen het zien, zal na de zomer eens mijn indrukken / ervaringen delen hier.

De bike smoelt wel goed met de mary`s :-q :-q
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 587
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

Van het weekend de nieuwe bandjes even geprobeerd in Zuid Limburg.
Rijd de Mary`s met biba, begonnen met voorband 1.15 bar + achter 1.25 bar, heb er 2 ritjes mee gemaakt circa 1200 hm en 50 km.
Moet zeggen, banden voelde erg goed, rolweerstand viel me reuze mee t.a.v. de nobby`s, maar de grip / stevigheid van de band is echt een stap beter als de nobby`s, kreeg er veel vertrouwen mee, overschatting lag weer op de loer :winkie: .

Binnenkort ff het filmmateriaal aan mekaar plakken.
Kwam nog een leuk bikeparkje tegen bij drielandenpunt :o , vet man :-q :-q .

Nog wat foto`s.
Afbeelding
Begin stuk Camerig afdaling op de Epen mtb route.
Afbeelding
Mooie wallride, slecht te zien, maar hij was best hoog :-q
Afbeelding
Ook mooie natuurlijke wallride`s daar in de bossen.

Have fun.
hitchhikerzguide
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 3 december 2017, 23:28

Vet man, leuke fiets. Waar is dit?
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Ik was daar ook in de buurt... maar dan voor de AGR2018.
Heb ‘m weer gedaan. Dit keer op de Hornet met de Magic Mary en Rock Razor. Viel me mee. Ondanks bijna de kilo aan voorband...:lol:
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

:-q De dikste LTHT van het forum die bovendien ook nog eens stevig aan de tand gevoeld wordt, prachtige plaatjes :-q
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 587
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

hitchhikerzguide schreef:Vet man, leuke fiets. Waar is dit?
Omgeving Vijlen / Vaals / drielanden punt, mooie trailtjes daar :-q
Marco79 schreef:Ik was daar ook in de buurt... maar dan voor de AGR2018.
Heb ‘m weer gedaan. Dit keer op de Hornet met de Magic Mary en Rock Razor. Viel me mee. Ondanks bijna de kilo aan voorband...:lol:
Goed bezig, knap om dat op de mtb doen, goeie training :-q vond het al zo druk daar op de weg, maar ze reden allemaal op een lint in de achtervolging op jouw :tong
Jan Willem schreef::-q De dikste LTHT van het forum die bovendien ook nog eens stevig aan de tand gevoeld wordt, prachtige plaatjes :-q
Boksie :-q
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2464
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Mooie Bike, prachtige trails

Je zou nog aan verhuizen gaan denken ....

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
odp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 286
Lid geworden op: za 4 april 2015, 15:27

Even ter info: Het bikepark Drielandenpunt is niet gratis, je hoort hier even een dagkaart van te voren te kopen: http://gelaendefahrrad-aachen.de/?page_id=3258" onclick="window.open(this.href);return false; Kan helaas niet ter plekke.

PS Dikke fiets en vette foto's!
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 587
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

[quote="odp"]Even ter info: Het bikepark Drielandenpunt is niet gratis, je hoort hier even een dagkaart van te voren te kopen: http://gelaendefahrrad-aachen.de/?page_id=3258" onclick="window.open(this.href);return false; Kan helaas niet ter plekke.

Thanks voor de link :-q .

Kwam per toeval dat leuke bikeparkje tegen, heb nog wel even vluchtig dat grote bord aan het einde van de trail`s proberen te lezen, maar kon niet zo gauw ontwaren dat er een ticket nodig is om hier te rijden.
Zag tijdens het lezen van het bord uit m`n ooghoek die leuke kombochten en een zooitje leuk houtwerk dus was niet helemaal bij de les met het bord lezen. :winkie:

Er was niemand, dus heb de koe maar ff bij horens gevat en 3 runs gemaakt, ook nog ff wat gefilmd met een duitse lokale gast die ik later ontmoete, die wou graag gefilmd worden, hij was erg enthousiast, hij zocht wel een beetje de grens op laat ik het maar zo zeggen hahaha.
Het was wel grappig, want hij durfde de middelste drop niet te nemen, en dan ziet hij een man op middelbare leeftijd :o op een HT wel die drop doen, toen kon hij natuurlijk niet achterblijven :lol: , 1e poging ging net goed haha, film materiaal volgt nog.

Leuk park / spot om te trainen :-q , ook prima omhoog te fietsen over shotter, ging prima met 34 voorblad en achter op de 37 of 42.
Denk alleen niet dat je daar in / na de regen kan gaan rijden, houtwerk wordt spekglad volgens mij daar tussen de bomen, en gladde klei ondergrond op rest van de trails.
odp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 286
Lid geworden op: za 4 april 2015, 15:27

Het is ook niet super duidelijk, vooral als je niet hebt opgelet in de duits les op school :P

Is zeker een leuk parkje om wat te oefenen en al helemaal in combinatie met de andere trails daar.
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 587
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

Nog wat beeldmateriaal van m`n 1e mtb weekend van 2018, eindelijk weer eens wat trails met wat hoogte verschillen onder de bandjes.

Omgeving zuid-Limburg en drielandenpunt, leuk daar :-q .

https://www.youtube.com/watch?v=yZarnXqEmZ4

Have fun.
Laatst gewijzigd door marcomtb1972 op zo 21 juli 2019, 20:42, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

Gunst, met die bike kun je ook nog klimmen zie ik :o
Prachtig gebied daar :-q
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 587
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

[quote="Jan Willem"]Gunst, met die bike kun je ook nog klimmen zie ik :o


"Climbs like a goat, Descends like a demon " :lol: :-q
Plaats reactie