Mijn 2018 Orbea Alma H20 ex Kom Strava Houder.

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gesloten
PaganiProductions

Later dat jaar een poging doen op mijn langste rit ooit te rijden op de mtb 75 km en 550 hm
Mike123
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 940
Lid geworden op: ma 7 oktober 2013, 23:13

PaganiProductions schreef:Later dat jaar een poging doen op mijn langste rit ooit te rijden op de mtb 75 km en 550 hm
Maar is dat met of zonder jouw cooling down rit? Want een tijdje geleden heb je een rit gedaan van bijna 59 km en dan een cooling down van bijna 12 km. Dan zit je al op 71 km. Alleen wat de hoogte betreft kom je die dag rond de 120 hm te kort. Cooling down kilometers zijn ook kilometers.
Vind het wel goed van je dat je dat wil gaan proberen. Mijn ritjes zijn meestal niet langer dan een km of 45, en dan ook nog bijna geen hoogtemeters.
PaganiProductions

Mike123 schreef:
PaganiProductions schreef:Later dat jaar een poging doen op mijn langste rit ooit te rijden op de mtb 75 km en 550 hm
Maar is dat met of zonder jouw cooling down rit? Want een tijdje geleden heb je een rit gedaan van bijna 59 km en dan een cooling down van bijna 12 km. Dan zit je al op 71 km. Alleen wat de hoogte betreft kom je die dag rond de 120 hm te kort. Cooling down kilometers zijn ook kilometers.
Vind het wel goed van je dat je dat wil gaan proberen. Mijn ritjes zijn meestal niet langer dan een km of 45, en dan ook nog bijna geen hoogtemeters.
Cooling down tel ik apart omdat het meestal niet meer offroad is en die dan de helm af en geef minder gas.
vedet
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 516
Lid geworden op: vr 25 mei 2012, 15:58
Mijn mountainbike: Specialized Epic 29 - Drössiger AMS 2 650b-plus

PaganiProductions schreef: Cooling down tel ik apart omdat het meestal niet meer offroad is en die dan de helm af en geef minder gas.
Gewoon altijd je helm ophouden...ook op het beton kan je hard vallen.
You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close!
PaganiProductions

vedet schreef:
PaganiProductions schreef: Cooling down tel ik apart omdat het meestal niet meer offroad is en die dan de helm af en geef minder gas.
Gewoon altijd je helm ophouden...ook op het beton kan je hard vallen.
ik rijd dan niet hard en neem geen risico.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5580
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Bij mij gaat de helm pas af als ik onder de douche stap. De meeste ongelukken gebeuren in en om het huis. :roll:
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

Dice Oldskool schreef:Bij mij gaat de helm pas af als ik onder de douche stap. De meeste ongelukken gebeuren in en om het huis. :roll:
Ideaal, doe ik ook altijd. Helm schoonmaken onder de douche.
Zijn je pads en bandjes ook weer fris voor de volgende tocht :bier:
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Gebruikersavatar
Deempje98
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 208
Lid geworden op: zo 22 april 2012, 14:55

Ik hou tegenwoordig ook altijd mijn helm op, op de mtb / racer. 1 keer gehad dat een busje niet opletten en die drukte mij ff aan de kant, toen ben ik goed gevallen op het asfalt. Toen had ik ook geen helm op en gelukkig alleen een aantal flinke schrammen en een aantal gekneusde ribben. Dus tegenwoordig heb ik altijd mijn helmpje op. Jij zelf kunt wel goed opletten maar een ander hoeft dat niet te doen.
PaganiProductions

Deempje98 schreef:Ik hou tegenwoordig ook altijd mijn helm op, op de mtb / racer. 1 keer gehad dat een busje niet opletten en die drukte mij ff aan de kant, toen ben ik goed gevallen op het asfalt. Toen had ik ook geen helm op en gelukkig alleen een aantal flinke schrammen en een aantal gekneusde ribben. Dus tegenwoordig heb ik altijd mijn helmpje op. Jij zelf kunt wel goed opletten maar een ander hoeft dat niet te doen.
Zal hem de volgende keer opzetten tot ik thuis ben
PaganiProductions

Van mijn langste rit ooit gereden een Monster cx rondje gereden.
Van 68 km in 3.22,06 uur
https://www.strava.com/activities/1704623670" onclick="window.open(this.href);return false;
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16079
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Keurig :-q


Net gemiddelde ook!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Mike123
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 940
Lid geworden op: ma 7 oktober 2013, 23:13

Mooie afstand.Goed bezig.
PaganiProductions

Moet goed trainen
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1947
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

Netjes hoor, ook nog bijna een KOM te pakken op Strava, niet een heel populair segment, maar dat mag de pret niet drukken, die 4 sec op "Old Maas mud race" moeten er ook nog wel af kunnen
PaganiProductions

Dank je had goede benen
Gesloten