Mijn 2018 Orbea Alma H20 ex Kom Strava Houder.

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gesloten
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1946
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

dit is dan wel weer een mooi voorbeeld van niet luisteren naar advies, er is werkelijk niemand die die mavic set waar voor zijn geld vind hier op het forum, maar toch laat je die niet los..
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5871
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

PaganiProductions schreef: za 12 oktober 2019, 18:38 En heb zelf genoeg fouten gemaakt die ik nu meer maak.

Daar heb ik dus vooruit gang in geboekt.
So far so good..... :lol: :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
PaganiProductions

Marco79 schreef: zo 13 oktober 2019, 22:01 Wellicht tegen beter weten in, maar toch.
Die Mavic set zou ik rustig vergeten, zijn het de velgen niet die scheuren, zijn het wel de naven die het begeven.

Er is voor dat geld zoveel beters te krijgen, ook fabiekssetjes.
Die mavic wielset vind ik ook te smal.
En die wordt het niet.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5574
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

PaganiProductions schreef: zo 13 oktober 2019, 23:40
Die mavic wielset vind ik ook te smal.
En die wordt het niet.
:-D

Uiteindelijk neem je zelf het besluit om die set niet te kopen maar voor totaal andere redenen dan waarom geadviseerd werd om hem niet te kopen.

Het blijft bijzonder hier. :winkie:
PaganiProductions

Dice Oldskool schreef: ma 14 oktober 2019, 07:56
PaganiProductions schreef: zo 13 oktober 2019, 23:40
Die mavic wielset vind ik ook te smal.
En die wordt het niet.
:-D

Uiteindelijk neem je zelf het besluit om die set niet te kopen maar voor totaal andere redenen dan waarom geadviseerd werd om hem niet te kopen.

Het blijft bijzonder hier. :winkie:
Slechte naven is reden 2.
PaganiProductions

De nieuwe banden combo rijdt geweldig barzo en mezcal.
Zeer veel grip met nat weer.
novaterra
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2941
Lid geworden op: wo 4 mei 2005, 19:27
Mijn mountainbike: Bird Aeris 9

Zijn toch niet echt nat weer bandjes, de mezcal al helemaal niet
Bird Aeris 9 blurple
PaganiProductions

novaterra schreef: di 22 oktober 2019, 16:44 Zijn toch niet echt nat weer bandjes, de mezcal al helemaal niet
tot nu toe gaat het goed.
Heb echte modder banden op mijn andere Orbea.
De Barzo mezcal combo is meer mijn all round banden voor hele jaar.
Flow&Co
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 645
Lid geworden op: vr 2 juni 2017, 12:40
Mijn mountainbike: Neuron / Grail

De Barzo wordt door Vittoria gesponsorde XC racers gebruikt als nat weer band.
De Mezcal is zeker geen nat weer band, maar werkt verbazingwekkend goed in vergelijk met andere droog weer XC banden.

2 weken geleden kwam ik met dezelfde combi in een stevige bui terecht. Zeiknat, bagger zat tot onder mijn oogleden, maar de banden deden het echt niet slecht. En op de bagger in mijn ogen na gaf het een hoop lol.
PaganiProductions

Flow&Co schreef: wo 23 oktober 2019, 17:01 De Barzo wordt door Vittoria gesponsorde XC racers gebruikt als nat weer band.
De Mezcal is zeker geen nat weer band, maar werkt verbazingwekkend goed in vergelijk met andere droog weer XC banden.

2 weken geleden kwam ik met dezelfde combi in een stevige bui terecht. Zeiknat, bagger zat tot onder mijn oogleden, maar de banden deden het echt niet slecht. En op de bagger in mijn ogen na gaf het een hoop lol.
De Mezcal heb ik als achterband erop.
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2488
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Flow&Co schreef: wo 23 oktober 2019, 17:01 ..
2 weken geleden kwam ik met dezelfde combi in een stevige bui terecht. Zeiknat, bagger zat tot onder mijn oogleden, maar de banden deden het echt niet slecht. En op de bagger in mijn ogen na gaf het een hoop lol.
Afgelopen zaterdag , tour ritje gereden : zeik nat gras , 500 rijders , dus ja diepe sporen tot aan modder qwa bracket hoogte :-{ , en met de Barzo/Mezcal , voor/achter , had ik vergeleken bij mijn mede toerit rijders meer grip ,was verbaasd :o :-D (of betere techniek :roll: :wink: )
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
PaganiProductions

Had gisteren last van mijn schoenen kon mijn pedalen door zool van mijn schoenen voelen.
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

Ik zou nieuwe pedalen en schoenen overwegen.
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3299
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

En gelijk ook maar de crank vervangen...Wellicht is de as hol en krijg je daarom een luchtstroom door de crank heen als aan beide kanten van de fiets de luchtdruk verschillend is. Die luchtstroom zou zomaar je voeten kunnen afkoelen.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5871
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

awinkel schreef: ma 11 november 2019, 15:10 En gelijk ook maar de crank vervangen...Wellicht is de as hol en krijg je daarom een luchtstroom door de crank heen als aan beide kanten van de fiets de luchtdruk verschillend is. Die luchtstroom zou zomaar je voeten kunnen afkoelen.
PP = geen NovaX
Dus PP begrijpt nu niets :roll:
NovaX is het waarschijnlijk helemaal met je eens :lol: :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gesloten