Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
I_do schreef: ↑za 4 juli 2020, 07:15
Ik denk dat je met een gravelbike erbij maar lol per euro koopt dan met veel van de upgrades die je hebt gedaan. Maar daar kom je nu zelf ook steeds meer achter, welke upgrade is het wel waard, welke niet?
Ook ik heb nog nooit een gravel bike gekocht maar voor mij is het de Orbea terra geworden alleen kreeg ik gisteren te horen dat ik 3 weken langer moet wachten
Mario070 schreef: ↑za 4 juli 2020, 11:25
Ook ik heb nog nooit een gravel bike gekocht maar voor mij is het de Orbea terra geworden alleen kreeg ik gisteren te horen dat ik 3 weken langer moet wachten
Mario070 schreef: ↑za 4 juli 2020, 11:25
Ook ik heb nog nooit een gravel bike gekocht maar voor mij is het de Orbea terra geworden alleen kreeg ik gisteren te horen dat ik 3 weken langer moet wachten
Mario070 schreef: ↑za 4 juli 2020, 11:25
Ook ik heb nog nooit een gravel bike gekocht maar voor mij is het de Orbea terra geworden alleen kreeg ik gisteren te horen dat ik 3 weken langer moet wachten
Mario aan de gravelbike, moet niet gekker worden
Ooit zei je dat je een titanium fully wilde hebben...
Maar in Portugal heb je meer gravel dan asfalt dus je gaat mooi kilometers maken daar
Mario070 schreef: ↑za 4 juli 2020, 11:25
Ook ik heb nog nooit een gravel bike gekocht maar voor mij is het de Orbea terra geworden alleen kreeg ik gisteren te horen dat ik 3 weken langer moet wachten
Mario aan de gravelbike, moet niet gekker worden
Ooit zei je dat je een titanium fully wilde hebben...
Maar in Portugal heb je meer gravel dan asfalt dus je gaat mooi kilometers maken daar
Overigens is die Terra wel een leuke fiets.
Idd een gravel bike ik kan het zelf amper geloven maar ik moet meer km's maken en gravel of onverhard rijden is hier beter te doen dan alleen mtb'n 65 km op de mtb = 40 km gravel zo is eigenlijk het ieder onstaan ook had ik foto's gepost van mijn rit in de Algarve
I_do schreef: ↑za 4 juli 2020, 07:15
Ik denk dat je met een gravelbike erbij maar lol per euro koopt dan met veel van de upgrades die je hebt gedaan. Maar daar kom je nu zelf ook steeds meer achter, welke upgrade is het wel waard, welke niet?
Is het voornaamste verschil dubbel of single? Ik zou zelf als ik kon kiezen op de gravel wel voor de dubbel gaan voor de langere stukken of verbinding over asfalt ed. Verder allebei prima schakel materiaal, hydrolisch remmen en erg mooi!
Is het voornaamste verschil dubbel of single? Ik zou zelf als ik kon kiezen op de gravel wel voor de dubbel gaan voor de langere stukken of verbinding over asfalt ed. Verder allebei prima schakel materiaal, hydrolisch remmen en erg mooi!
Verschil in bereik valt reuze mee.
Ik zou, vanwege de eenvoud voor de H30 met de 1x11 aandrijving gaan.
Training is like fighting with a gorilla.
You don't stop when you're tired, you only stop when the gorilla is tired.
Is het voornaamste verschil dubbel of single? Ik zou zelf als ik kon kiezen op de gravel wel voor de dubbel gaan voor de langere stukken of verbinding over asfalt ed. Verder allebei prima schakel materiaal, hydrolisch remmen en erg mooi!
Verschil in bereik valt reuze mee.
Ik zou, vanwege de eenvoud voor de H30 met de 1x11 aandrijving gaan.
Gaat niet alleen om bereik, ik rijd met een 32 single voor ook prima 30+, maar ook om de kleinere stapjes. 2x11 heb je één lichtere en één zwaardere en dan nog paar kleinere stappen tussendoor.
Eenvoud maakt me op gravel minder uit dan op de MTB.
Allebei prima keuze! Wel handige tabel, laat de verschillen goed zien!