Mijn 2018 Orbea Alma H20 ex Kom Strava Houder.

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gesloten
Mike123
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 940
Lid geworden op: ma 7 oktober 2013, 23:13

Alien schreef: wo 12 augustus 2020, 06:01 Afbeelding
https://youtu.be/L0MK7qz13bU?t=72
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1380
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

PaganiProductions schreef: wo 12 augustus 2020, 14:22 Om heerlijk ik te zijn jullie hebben toch niet zoveel verstand ervan als ik zou denken 80%is toch gelogen hier en dit forum kan je toch niet meer serieus nemen vol met zogenaamde experts die uit eindelijk maar hier zijn om de zaak wat op te naaien
:lol: :lol:
Wat doe je hier nog op het forum dan?
PaganiProductions

Bonanza schreef: wo 12 augustus 2020, 15:20
PaganiProductions schreef: wo 12 augustus 2020, 14:22 Om heerlijk ik te zijn jullie hebben toch niet zoveel verstand ervan als ik zou denken 80%is toch gelogen hier en dit forum kan je toch niet meer serieus nemen vol met zogenaamde experts die uit eindelijk maar hier zijn om de zaak wat op te naaien
:lol: :lol:
Wat doe je hier nog op het forum dan?
Wat doe jij hier dan
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

PaganiProductions schreef: wo 12 augustus 2020, 15:32
Bonanza schreef: wo 12 augustus 2020, 15:20

Wat doe je hier nog op het forum dan?
Wat doe jij hier dan
Jou van juiste informatie voorzien.

Maar als je hem (en ons) niet geloofd, wie geloof je dan wel? Waar haal je je informatie vandaan?
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Mike123 schreef: wo 12 augustus 2020, 15:15
Alien schreef: wo 12 augustus 2020, 06:01 Afbeelding
https://youtu.be/L0MK7qz13bU?t=72
haha prachtige reactie en heel toepasselijk ja :D
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Lars TB schreef: wo 12 augustus 2020, 15:42 Maar als je hem (en ons) niet geloofd, wie geloof je dan wel? Waar haal je je informatie vandaan?
MTB praat, daar zitten pas mensen met verstand!
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Ik hoop zo dat hier een stuur van 58cm uit komt.. niet eens onrealistisch :D
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
FranX78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 466
Lid geworden op: zo 4 maart 2007, 14:43

Mike123 schreef: wo 12 augustus 2020, 15:15
Alien schreef: wo 12 augustus 2020, 06:01 Afbeelding
https://youtu.be/L0MK7qz13bU?t=72
:lol:
Na dit plaatje tig keer gezien te hebben in dit topic snap ik de clue pas toen ik net op bovenstaande link klikte.
:D
PaganiProductions

Lars TB schreef: wo 12 augustus 2020, 15:42
PaganiProductions schreef: wo 12 augustus 2020, 15:32

Wat doe jij hier dan
Jou van juiste informatie voorzien.

Maar als je hem (en ons) niet geloofd, wie geloof je dan wel? Waar haal je je informatie vandaan?
De gene wat er echt verstand van hebben.
Is toch niet zo moeilijk.
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

FranX78 schreef: wo 12 augustus 2020, 16:41
Mike123 schreef: wo 12 augustus 2020, 15:15
https://youtu.be/L0MK7qz13bU?t=72
:lol:
Na dit plaatje tig keer gezien te hebben in dit topic snap ik de clue pas toen ik net op bovenstaande link klikte.
:D
Geen (jonge) dochter zeker??
Gebruikersavatar
petter
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 373
Lid geworden op: vr 23 september 2011, 23:35
Mijn mountainbike: Trek Farley 5/Canyon Spectral CF7 ASX

Ik kreeg na een 30 a 35km last van dove handen en tintelende vingers. Omdat het meestal een paar kilometer later weer wegtrok nooit echt mee bezig geweest, in eerste instantie andere handvatten geprobeerd waarbij ik met de Esi handvatten al veel minder snel last kreeg. Dus deels opgelost...

Bij toeval stuitte ik op een filmpje van Harmen Schotalbers van de Wielrenschool waarbij hij een uitleg deed over het “goed” zitten op de fiets. Goed zitten is in zijn visie zonder klachten of pijntjes je rondjes kunnen fietsen.

https://wielrenschool.nl/staat-jouw-fiets-wel-goed/

Na zijn filmpjes te hebben gekeken (wel even voor aanmelden en je krijgt dan de filmpjes in je mailbox) zelf aan de slag gegaan en door het veranderen van een spacer van 5mm, van boven de stem naar eronder, en een kleine verdraaing van het stuur zelf, nu geen last meer van dove handen.

Denk dat je met een goede basis setup een heel eind in de juiste richting komt, en dat zijn gewoon de dingen die men al jaren gebruikt en dan de finetuning zelf doen. Soms zijn dat kleine dingen die het fietsen net aangenamer maken.

Als je toch al een bikefitting wil doen, zou ik er voor eentje kiezen waarbij er door een fysiotherapeut gekeken naar je houding. Die kijkt naar de combinatie van de fiets en de persoon die erop zit.
Laatst gewijzigd door petter op wo 12 augustus 2020, 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Change your skills, not the trails :-q / Grenspark Trail Builders
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1380
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

PaganiProductions schreef: wo 12 augustus 2020, 16:52
Lars TB schreef: wo 12 augustus 2020, 15:42

Jou van juiste informatie voorzien.

Maar als je hem (en ons) niet geloofd, wie geloof je dan wel? Waar haal je je informatie vandaan?
De gene wat er echt verstand van hebben.
Is toch niet zo moeilijk.
Ik vind dat je je wel wat fatsoenlijker kan gedragen en uitten. Meer dan genoeg mensen hier die je goede adviezen proberen te geven. Dat je er geen fluit mee doet, prima. Maar om nou mensen te gaan schofferen? Je vraagt aardig wat aandacht hier op het forum, voegt eigenlijk vrij weinig toe behalve (leed)vermaak. Ga vooral zo door, hopelijk is de rest dan zo verstandig om je te negeren.
I_do
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2407
Lid geworden op: vr 13 juli 2012, 15:33

PaganiProductions schreef: wo 12 augustus 2020, 14:22 Om heerlijk ik te zijn jullie hebben toch niet zoveel verstand ervan als ik zou denken 80%is toch gelogen hier en dit forum kan je toch niet meer serieus nemen vol met zogenaamde experts die uit eindelijk maar hier zijn om de zaak wat op te naaien
:lol: :lol:
Hoe stel je vast dat 80% gelogen is?
Als elke bike-fitting een andere uitkomst geeft wat is dan de meerwaarde van zo'n fitting?
Als je de fiets toch al gekozen hebt, wat is dan de meerwaarde van zo'n fitting?
Zit jij zelf de zaak niet op te naaien?

Geef anders even eerlijk antwoord op deze vragen die je al herhaaldelijk zijn gesteld.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Mijn verstand zegt ook negeren, maar ergens wil je 'm toch weer behoeden voor (dure) fouten: Geobsedeerd en gehaast iets aankopen dus. Waar ie meestal later weer spijt van krijgt.

Dit patroon blijft zich herhalen. Tot in de eeuwigheid vrees ik.
I_do
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2407
Lid geworden op: vr 13 juli 2012, 15:33

PaganiProductions schreef: wo 12 augustus 2020, 16:52
Lars TB schreef: wo 12 augustus 2020, 15:42

Jou van juiste informatie voorzien.

Maar als je hem (en ons) niet geloofd, wie geloof je dan wel? Waar haal je je informatie vandaan?
De gene wat er echt verstand van hebben.
Is toch niet zo moeilijk.
Maar jij hebt er geen verstand van, dus hoe stel jij vast wie er wel verstand van heeft.
Ik vind het gewoon lullig wat je doet. Er wordt hier welgemeend goed advies gegeven, daar wil je al niet naar luisteren, maar nu beweer je ook nog dat de mensen tegen je liegen. Ik vind dat respectloos en niet cool.
Gesloten