Mijn 2018 Orbea Alma H20 ex Kom Strava Houder.

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gesloten
Pollekes
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: vr 9 mei 2008, 08:42
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Slayer en Canyon Stitched (Beide van m'n dochter)

japie carbon schreef: zo 24 februari 2019, 20:46 Dus je fiets al zelfs sneller met een on gemonteerde carbon pen?
Nog lichter.
Training is like fighting with a gorilla.
You don't stop when you're tired, you only stop when the gorilla is tired.
PaganiProductions

Pollekes schreef: zo 24 februari 2019, 20:53
japie carbon schreef: zo 24 februari 2019, 20:46 Dus je fiets al zelfs sneller met een on gemonteerde carbon pen?
Nog lichter.
Wel een beetje gewicht minder en belangrijker nog wat extra comfort
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Is hij nu al gemonteerd dan? Waar blijven de foto's?
PaganiProductions

japie carbon schreef: zo 24 februari 2019, 21:48 Is hij nu al gemonteerd dan? Waar blijven de foto's?
Nee nog niet komt nog
PaganiProductions

ik denk dat Barzo laat zitten als voorband verlopig laat ziitten misschien als het beter weer is misschien verwissel in de Rocket Ron gaat eraf als achter en komt daar een Racing Ralph voor in de plaats die heb ik nog liggen dan heb ik de achterband combi dus lekker klaar.
Misschien ga ik eens paar Turbolito binnenbanden proberen voor wat minder roterende massa die zijn 30 euro per stuk.
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3295
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Ga gewoon eens fietsen...
PaganiProductions

awinkel schreef: zo 24 februari 2019, 23:06 Ga gewoon eens fietsen...
Ga zelf fietsen ik fiets mij al in brand letterlijk en figuur ik ga als de brandweer tegenwoordig.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16072
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

PaganiProductions schreef: zo 24 februari 2019, 22:58 Misschien ga ik eens paar Turbolito binnenbanden proberen voor wat minder roterende massa die zijn 30 euro per stuk.
Turbolito's zijn echt zonde van je geld!

Ten eerste ga je die laatste paar grammen niet merken. En ten tweede wordt je band er stugger van en heb je dus meer rolweerstand. En ga je dus langzamer... .
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5590
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Pagani maakt er rocketscience van.
Geen probleem, dat station passeer je vanzelf :)
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1946
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

Tubeless discussie al geweest? Dat zou ik namelijk eerder doen dan 30 euro voor biba's uitgeven
PaganiProductions

Prulleman schreef: ma 25 februari 2019, 07:47 Tubeless discussie al geweest? Dat zou ik namelijk eerder doen dan 30 euro voor biba's uitgeven
Ja dat zou ook nog kunnen of laat het gewoon zo als het nu is
PaganiProductions

Lars TB schreef: zo 24 februari 2019, 23:49
PaganiProductions schreef: zo 24 februari 2019, 22:58 Misschien ga ik eens paar Turbolito binnenbanden proberen voor wat minder roterende massa die zijn 30 euro per stuk.
Turbolito's zijn echt zonde van je geld!

Ten eerste ga je die laatste paar grammen niet merken. En ten tweede wordt je band er stugger van en heb je dus meer rolweerstand. En ga je dus langzamer... .
Rijd graag met redelijk lage druk dus wordt het hem al niet als ze daar niet tegen kunnen.
PaganiProductions

Back to tubeless voor Alma in de toekomst
Mtb1988
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 327
Lid geworden op: ma 16 april 2018, 22:10
Mijn mountainbike: Assen
Contacteer:

PaganiProductions schreef: di 26 februari 2019, 12:26 Back to tubeless voor Alma in de toekomst
Dacht dat je tubeless niet praktisch vond ivm bijpompen en het druk verlies door tubeless?
https://kvscycling.com/ - mijn fiets blog!
https://www.instagram.com/kvs.cycling/ - Instagram van KVS Cycling
PaganiProductions

Mtb1988 schreef: di 26 februari 2019, 13:21
PaganiProductions schreef: di 26 februari 2019, 12:26 Back to tubeless voor Alma in de toekomst
Dacht dat je tubeless niet praktisch vond ivm bijpompen en het druk verlies door tubeless?
Klopt daarme moest ik toen ook naar mijn werk mee dat hoef ik nu niet meer ik wil het nog een 2de kans geven
Gesloten