N+½: LTHT (P4: The pumptrack edition)

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Tof ding, zo’n Dartmoor. ;)
Toffe kleur ook.

Ga je de kabels en het leidingwerk nog inkorten?
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5650
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Marco79 schreef: zo 21 oktober 2018, 02:30 Tof ding, zo’n Dartmoor. ;)
Toffe kleur ook.

Ga je de kabels en het leidingwerk nog inkorten?
Daar zou ik idd nog iets aan moeten doen maar nu kan ik tenminste op m`n plaat gaan zonder dat ik de boel kapot trek.
Lees: ik ben lui :winkie:
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5650
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Na 2,5 jaar weer eens een update :-D

Afgelopen vrijdag weer eens naar de pumptrack van Wielerexperience in Roosendaal geweest om wat te oefenen in aanloop naar een weekje Bikerepublic Solden. De Propain ligt uit elkaar (service voorvork) en zo`n groot slagschip doet het sowieso niet heel lekker op een pumptrack. Dus dit keer met de Pivot, al was die nog wel in mullet-setup.

Al met al ging dat toch een stuk beter en gisteren, na 2 jaar, de Dartmoor Primal van de Tacx getrokken en met wat rondzwervende spares uit de garage een soort van oversized DJ getracht te bouwen: Ander stuurtje (72cm is best kort), 1x10sp gemaakt (shifter weg, voorderrie zit er nog op als chaincatcher), Reverb ontlucht en remote naar links verhuist, korte stem (Thompson X4, 45mm), voorwiel gerepareerd (gebroken spaaknippel), drivetrain nagekeken en afgesteld, andere bandjes (Thunder Burt achter, Nobby Nic voor), last but not least, een ander zadeltje.

Vanmorgen weer naar Roosendaal gereden, 3 bar in de bandjes gepompt, vork gelockt en gaan. En dit werkt prima, gezien het feit dat ik zelfs m`n snelheid moest controleren en op sommige stukken al los begon te komen :-D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29952
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Ziet er niet verkeerd uit, "met wat rondzwervende spares uit de garage" :D
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Plaats reactie