Mijn Haibike power 26er Hardtail mtb klaar voor nu nieuwe foto´s 20 4 2020

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3165
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

Lars TB schreef: vr 20 maart 2020, 12:31
Jan Willem schreef: vr 20 maart 2020, 12:18
:lol: :lol: :lol:
De spijker op zn kop :-q
Misschien moet je dat veroordelen dan achterwegen laten, want je verlaagt je er verder mee dan de mensen die je beschuldigt.
Zeg, ga je bijl eens slijpen man.

Maar ik vind de fietsen-topics van Pagani wel interessant. Er worden altijd veel adviezen gegeven, waar hij zelf misschien weinig mee doet, maar het helpt wel andere bikers (mezelf incluis).
Aan de andere kant leer ik ook van een wel doordachte en goed uitlegbare topic over een exotisch product, wetende dat ik het zelf niet zal kopen, maar het stilt wel mijn nieuwsgierigheid.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16079
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Meegs schreef: vr 20 maart 2020, 13:00
Lars TB schreef: vr 20 maart 2020, 12:31

Misschien moet je dat veroordelen dan achterwegen laten, want je verlaagt je er verder mee dan de mensen die je beschuldigt.
Zeg, ga je bijl eens slijpen man.
Daar ben ik inderdaad 'scherp' op.

Ik vind het prima om te roepen dat iemand domme opmerkingen maakt, inhoudelijk dus. Krijg ik om 1 of andere reden ook regelmatig te horen... . Maar het op de man spelen door eigenschappen aan iemand toe te dichten (iemand die je niet kent!), dat gaat een stap te ver. Er is al genoeg onvriendelijkheid in deze wereld en om dan nog meer haat te gaan rondstrooien is niet goed. Helaas maakt Jan Willem met enige regelmaat toespelingen. Of noem het maar gewoon k*topmerkingen. Op wie ze (nu) gericht zijn is vrij duidelijk. Maar dat hoort niet op het forum.

Overigens wordt ook Wouter met enige regelmaat persoonlijk aangevallen, dus het is hier zeker wel een onderwerp dat enige aandacht mag krijgen.
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
PaganiProductions

in mijn Haikbike komt een een simpele vaste voorvork geen Carbon of alu.
PaganiProductions

Mike123 schreef: wo 18 maart 2020, 21:46 Maar wat PP met een bidonhouder doet, geen idee.
Hij zei in het forum over de 6 uurs race " Ben zelf geen fan bidons dan krijg ik last van mijn handen en gevrichten dan kan ik niet drinken wanneer ik wel. "
Maar misschien gereedschap bidon?
Als mijn Camelbak kapot is ofzo en is toch handig als een extra water mee moet nemen bij een lange tocht en voor wook werk ritten gebruik ook wel eens bidons.
Mike123
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 940
Lid geworden op: ma 7 oktober 2013, 23:13

PaganiProductions schreef: zo 22 maart 2020, 19:11
Mike123 schreef: wo 18 maart 2020, 21:46 Maar wat PP met een bidonhouder doet, geen idee.
Hij zei in het forum over de 6 uurs race " Ben zelf geen fan bidons dan krijg ik last van mijn handen en gevrichten dan kan ik niet drinken wanneer ik wel. "
Maar misschien gereedschap bidon?
Als mijn Camelbak kapot is ofzo en is toch handig als een extra water mee moet nemen bij een lange tocht en voor wook werk ritten gebruik ook wel eens bidons.
Ok. Dan snap ik het dat je ze wel op je fiets hebt zitten. Maar vooral voor woon werk verkeer denk ik.
Een Camelbak gaat toch maar zo niet stuk.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5877
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Ik zou het nu ff niet weten :roll: maar ik hier op het forum gelezen dat een rijder hard onderuit of otb is gegaan en vol op z'n camelback terecht is gekomen :-{ ja dan is ie stuk :D maar dan heb je je bidon nog :-q als je dan nog zin hebt om verder te rijden, wel goed te verstaan :-{ :lol: :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
PaganiProductions

De eerste rit met de Haikbike shakedown in de tuin
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Har77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2233
Lid geworden op: do 4 juni 2009, 16:17
Mijn mountainbike: is beter in shape dan ik

Hoe ver steekt die zadelpen nog in dat frame??
Athletes EAT and TRAIN, they don't DIET and EXERCISE.....
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2494
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

lijkt me niet echt lekker fietsen , frame is te klein als ik zo naar je zadelpen kijk :(
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5597
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Har77 schreef: vr 27 maart 2020, 21:30 Hoe ver steekt die zadelpen nog in dat frame??
Mad as hell :-q

Kan ook een extra lange zadelpen zijn.
Die van mij steekt ook zoiets uit het frame (frame is nogal sloping)
PaganiProductions

Rayb81 schreef: vr 27 maart 2020, 21:43
Har77 schreef: vr 27 maart 2020, 21:30 Hoe ver steekt die zadelpen nog in dat frame??
Mad as hell :-q

Kan ook een extra lange zadelpen zijn.
Die van mij steekt ook zoiets uit het frame (frame is nogal sloping)
Is gewoon een standaard zadelpen van Orbea alleen de voorkant is wat lager de nieuwe stalen voor vork.
PaganiProductions

Het frame is goed en niet te kleine de oude eigenaar heeft dezelfe lengte als mij.
novaterra
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2951
Lid geworden op: wo 4 mei 2005, 19:27
Mijn mountainbike: Bird Aeris 9

Maar dan kan hij voor de vorige eigenaar ook wel te klein zijn geweest...
Bird Aeris 9 blurple
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Kijk eens in SYS naar topics van 15 jaar geleden, dan zie je bij 80% van de fietsen dit soort geo, lange stuur pennen en lange zadel pennen.
Dus het verbaast mij niet. Of het echt lekker rijdt als je ook een modernere fiets hebt is een tweede.
Laatst gewijzigd door Jamis Diablo op za 28 maart 2020, 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16079
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Hmmm, als ik zo naar de plaatjes kijk lijkt de balhoofdhoek steiler dan de zitbuishoek. 73/71, maar dan omgedraaid... :-{
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Plaats reactie