Mijn Haibike power 26er Hardtail mtb klaar voor nu nieuwe foto´s 20 4 2020

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Jamis Diablo schreef: zo 28 oktober 2018, 09:27Wouter denkt en doet nou eenmaal vaak net anders dan wij. Dat komt door een beperking. Maar dat kunnen een hoop mensen maar niet begrijpen en die komen in dit topic alleen maar even hem in de zeik nemen. Dat is gewoon pest gedrag en wordt normaal gesproken niet geaccepteerd op dit forum. Lees de laatste 3 pagina's, daar staan een aantal tussen die niks met advies te maken hebben maar met volwassen mannen die een zwakker iemand even lekker in de zeik komen nemen.
Goed punt. Ik lees mee en grijp zo nodig in. Een aantal mensen zijn al eens aangesproken op hun postgedrag en bij herhaling volgen maatregelen. Het recept is eenvoudig: Boeit het je niet, lees het dan niet en lever er ook geen overbodig commentaar op. Advies geven is natuurlijk prima maar niet als je verongelijkt gaat reageren als het niet opgevolgt wordt. Probeer ook de (goedbedoelde) onzin te beperken, het gaat hier om Pagani's fietsproject en voor grappen en grollen zijn andere plekken op het forum.

Misstanden kunnen altijd gemeld worden, dat kan direct via PB maar ook via de meldfunctie.

Thx.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Amen!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
PaganiProductions

asphaltdude schreef: zo 28 oktober 2018, 11:34
PaganiProductions schreef: zo 28 oktober 2018, 10:08 Gelukkig heb ik een heel dikke huid en boeit mij niet echt wat mensen over mij zeggen i don't give a f.... :evil: :evil: :-q
Dat is altijd goed.


Maar de meeste haters gunnen je gewoon een pechvrije en betaalbare fietservaring hoor :wink:
Weet ik ook wel
:tong :-q
PaganiProductions

Net op marktplaats een wielset gekocht
Met Schwalbe banden
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Hoe staat het hier mee? Ben je verder gekomen?
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Was het eindelijk een weekje rustig.... :lol: :lol: :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Ja.....hoe staat het ervoor :D biket 't al... :-D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
PaganiProductions

Nee heb er niks mee gedaan.
Wegens een val partij kon ik effe niks meer gedaan zodra het weer beter ga ik er weer aan beginnen.
Wel nieuwe onderdelen binnengekregen
Waarom hebben die 26er wielen zo'n brede ventielen als ik vergelijk met mijn moderne 29er wielen.
Afbeelding
Afbeelding
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Heb je nog nooit een schrader ventiel gezien? Waarschijnlijk heb je nu presta maar beide zijn redelijk standaard voor mtb's. Ik vermoed dat je door de opmars van tubeless tegenwoordig meer presta's ziet maar dat staat verder los van de wielmaat. Mocht je voorkeur uitgaan naar presta dan zijn er adapters in de handel die grotere ventielgat opvullen. Er bestaan zowel plastic dopjes als schroefringeljes met een vulstukje.
PaganiProductions

George schreef: di 6 november 2018, 16:21 Heb je nog nooit een schrader ventiel gezien? Waarschijnlijk heb je nu presta maar beide zijn redelijk standaard voor mtb's. Ik vermoed dat je door de opmars van tubeless tegenwoordig meer presta's ziet maar dat staat verder los van de wielmaat. Mocht je voorkeur uitgaan naar presta dan zijn er adapters in de handel die grotere ventielgat opvullen. Er bestaan zowel plastic dopjes als schroefringeljes met een vulstukje.
Jawel heb de laatste tijd zo'n ventielen niet meer gehad op mijn fietsen.
Die stem op de foto is trouwens 70 mm.
Nu nog een alu stuur dat max iets van 720 mm breed is.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Toch iets van vooruitgang geboekt :-D je hebt onderdelen :-D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
PaganiProductions

Mario070 schreef: di 6 november 2018, 16:42 Toch iets van vooruitgang geboekt :-D je hebt onderdelen :-D :-q
Nu de rest nog.
De gearing word denk ik 34 16 ofzo.
Laatst gewijzigd door PaganiProductions op di 6 november 2018, 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

PaganiProductions schreef: di 6 november 2018, 16:43
Mario070 schreef: di 6 november 2018, 16:42 Toch iets van vooruitgang geboekt :-D je hebt onderdelen :-D :-q
Nu de rest nog.
Neem aan dat je weet....dat er een ventiel adapter te verkrijgen is, voor schrader naar presta... :-D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
PaganiProductions

Mario070 schreef: di 6 november 2018, 16:45
PaganiProductions schreef: di 6 november 2018, 16:43
Nu de rest nog.
Neem aan dat je weet....dat er een ventiel adapter te verkrijgen is, voor schrader naar presta... :-D :-q
Er komen toch nieuwe binnenbanden in waarschijnlijk mijn favorieten latex vloeistof binnenbanden.
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Dan kun je vast op zoek naar de kleine plastic inserts die het verschil in diameter tussen presta en schräder in de velg kunnen opvangen - als je dat wil.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Plaats reactie