Mijn Haibike power 26er Hardtail mtb klaar voor nu nieuwe foto´s 20 4 2020

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
PaganiProductions

Herrick schreef: ma 18 mei 2020, 07:57
Rayb81 schreef: zo 17 mei 2020, 23:45 Gewoon harder trappen is het recept.

Op de UHR rijdt ook iemand met een vaste vork (wel carbon) gewoon KOM's op de routes.
Ik zie al een topic aankomen met de vraag wat nu een goede carbon voorvork is.
Je weet maar nooit lol.
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

maar met een fully ben je daar toch het snelst zo te zien:
viewtopic.php?p=2470492#p2470492

(uiteraard in combinatie met een hoop power)

en dan hebben we het niet over van die flutsegmenten van 33 seconden waar je met 2 seconden van een 30e plek naar de 5e plek kan gaan...
daarbij win je namelijk net zoveel plekken als je een keer geluk hebt met je GPS start/eind registratie..
PaganiProductions

Prulleman schreef: ma 18 mei 2020, 11:21 maar met een fully ben je daar toch het snelst zo te zien:
viewtopic.php?p=2470492#p2470492

(uiteraard in combinatie met een hoop power)

en dan hebben we het niet over van die flutsegmenten van 33 seconden waar je met 2 seconden van een 30e plek naar de 5e plek kan gaan...
daarbij win je namelijk net zoveel plekken als je een keer geluk hebt met je GPS start/eind registratie..
Proficiat we kunnen we het jaar door rijden hier dan kan met je mtb aangelegde niet we zijn niet zo'n watjes hier.
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

PaganiProductions schreef: ma 18 mei 2020, 13:39
Prulleman schreef: ma 18 mei 2020, 11:21 maar met een fully ben je daar toch het snelst zo te zien:
viewtopic.php?p=2470492#p2470492

(uiteraard in combinatie met een hoop power)

en dan hebben we het niet over van die flutsegmenten van 33 seconden waar je met 2 seconden van een 30e plek naar de 5e plek kan gaan...
daarbij win je namelijk net zoveel plekken als je een keer geluk hebt met je GPS start/eind registratie..
Proficiat we kunnen we het jaar door rijden hier dan kan met je mtb aangelegde niet we zijn niet zo'n watjes hier.
wat is je punt? in de rest van nederland genoeg gravelpaden die wel open zijn hoor.

Verder is het voornamelijk een verschil in drukte wat bij bv de UHR een probleem is onder deze omstandigheden. Als je ziet dat er op strava op een UHR segment gemiddeld 25.000 (verschillende) mensen hebben gereden, waarbij op jou beruchte KOM segment pas 16 mensen hebben gereden.
Je zou je kunnen voorstellen dat de boel wat harder slijt.
Laatst gewijzigd door Prulleman op ma 18 mei 2020, 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Goed bezig heren. Ik zou dat strava gedoe wat minder serieus nemen, even tot tien tellen voor je wat post en ook even checken of het een beetje leesbaar is.

Zoals in alle topics van Pagani: Boeit het niet of erger je je eraan? Lees het niet en reageer er vooral niet op. Wil je daar nog wat over kwijt of heb je hierover uitleg nodig stuur me dan even een PB.

Dank.
PaganiProductions

Hoe brede wielen passen trouwens in mijn Haikbike frame?
Gebruikersavatar
Herrick
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 155
Lid geworden op: do 13 oktober 2011, 09:03
Mijn mountainbike: Cube Reaction Pro (2018)

Heb je geen meetlint? Dan kun je het zo opmeten.
PaganiProductions

Herrick schreef: ma 18 mei 2020, 18:19 Heb je geen meetlint? Dan kun je het zo opmeten.
Niet bij de hand hier.
PaganiProductions

Prulleman schreef: ma 18 mei 2020, 11:21 maar met een fully ben je daar toch het snelst zo te zien:
viewtopic.php?p=2470492#p2470492

(uiteraard in combinatie met een hoop power)

en dan hebben we het niet over van die flutsegmenten van 33 seconden waar je met 2 seconden van een 30e plek naar de 5e plek kan gaan...
daarbij win je namelijk net zoveel plekken als je een keer geluk hebt met je GPS start/eind registratie..
Eeen fully vind ik veel te duur in aanschaf en onderhoud en vind hardtail mtb nog altijd je zelf ook alleen hardtail en ook geen fully dan je moet jezelf ook een fully kopen als je ze zou geweldig vind de meesten mensen komen toch niet in de buurt bij een Kom daar.
De snelste hier rijden bijna een hardtail dat ik weet ik omdat er een aantal die boven aan de lijst strava segmenten hier staan.
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

:-q helemaal goed
PaganiProductions

Prulleman schreef: ma 18 mei 2020, 19:10 :-q helemaal goed
Ik woon in echt hardtail land.
6 cm ruimte tussen het frame bij de wielen.
Biker67
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 353
Lid geworden op: ma 26 juni 2017, 15:09

PaganiProductions schreef: ma 18 mei 2020, 19:12
Prulleman schreef: ma 18 mei 2020, 19:10 :-q helemaal goed
Ik woon in echt hardtail land.
Als ik je foto's op strava zo is bekijk is dat inderdaad zo. Denk zelfs dat een gravelbike daar ook nog wel voldoende is.
PaganiProductions

Biker67 schreef: ma 18 mei 2020, 20:55
PaganiProductions schreef: ma 18 mei 2020, 19:12
Ik woon in echt hardtail land.
Als ik je foto's op strava zo is bekijk is dat inderdaad zo. Denk zelfs dat een gravelbike daar ook nog wel voldoende is.
Ik ben gevraagd voor Komoot pioneer te worden.
PaganiProductions

Biker67 schreef: ma 18 mei 2020, 20:55
PaganiProductions schreef: ma 18 mei 2020, 19:12
Ik woon in echt hardtail land.
Als ik je foto's op strava zo is bekijk is dat inderdaad zo. Denk zelfs dat een gravelbike daar ook nog wel voldoende is.
Ja dat klopt maar kan met een Hardtail net wat meer wat ik met een gravelbike niet kan .
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Maar om terug te gaan naar je vraag of je met deze fiets nog harder kunt: JA, maar dat ligt niet aan de fiets.
Tenzij je er een extra motor op plaatst.
Plaats reactie