Project 2019: Intense ACV

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3160
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

Foto's in het groen altijd goed... in jouw geval kun je nog kijken of het rooster ook mee kan in het groen, dat zou dan de "perfecte" foto zijn (even niet lettend op diafragma en sluitertijd instellingen of golden showers... oh ehh golden hours tijdstippen.)

Maar blij dat ik mijn stem destijds bij de booty aan je Intense heb gegeven. Blijft best wel een plaatje om te zien.

:-q :bier:
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16703
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Mijn telefoon kostte ook rond dat bedrag, meer wil ik er net als jij niet aan uitgeven. Voor betere foto's neem ik gewoon een camera :)
(Hoewel de foto's van die telefoon me ook niet tegenvallen, maar het blijft allemaal trucjeswerk om met zo'n speldenknoplensje de kwaliteit te suggereren van een serieuze cameralens).

Een fiets is natuurlijk veel belangrijker dan een telefoon, daar zijn we het over eens ;-)
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2455
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

fast Forward 2 jaar alweer verder. De Intense heeft het al die tijd prima gedaan, Vorige maand nog een heerlijk weekeinde op de Trails bij Nijmegen met 27,5 plus wielen, top fiets. De Ohlins heeft hij geruild met de Helm uit de Highlander, vork past qua karakter en bouwhoogte perfect bij de bike zoals ik hem gebruik. En de set is gewwoon nog steeds errug lekker.

En vandaag was hij weer eerste keus. Dikke sloffen op lage druk en vering om de eerste meters te maken na een (kleine) operatie, geen schokken op het verse litteken 8) Dit is SYS dus een plaatje:

Afbeelding

Verder heb ik al eens gemeld dat ik ga verhuizen deze zomer. Vrijdag heeft de verhuizer het volume opgenomen inclusief surf en fiets spul en ik ga dus wat indikken. En daarom gaat de Intense in de verkoop. Nog een mooie tekst dichten en dan komt hij terug in "Te Koop".

Enjoy!!

Typos. opgeschoond met dank aan TSTM hieronder :bier:
Laatst gewijzigd door Heckler40 op di 31 mei 2022, 01:03, 1 keer totaal gewijzigd.
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Ik dacht dat ik alleen last had van (gebrek aan) spellingsucontrolle :D
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Plaats reactie