Stanton Switch9er

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Leuk fietsje zo.

Wat betreft die oranje kleurtjes is een kwestie van smaak, ook niet de mijne maar het mistaat niet.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
Oystein
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 375
Lid geworden op: vr 2 maart 2012, 14:00
Mijn mountainbike: Stanton Sherpa

Ik vind het een hele vette bak :-q

Stanton is natuurlijk altijd goed (al zeg ik het zelf :winkie: ) maar de kleurcombi met de oranje accenten doen het erg goed.
De slacke geo met dikke banden geeft de fiets een uitstraling van dat die alles aan kan.

Veel plezier ermm :D :D
lightrider
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 544
Lid geworden op: do 19 januari 2006, 11:08
Mijn mountainbike: Ritchey Plexus, P29-er en SwissCross Disc...

Erg mooi geworden, en dat terwijl ik echt niet van oranje hou!!!

Zie de fiets zondag?
Afgesloten hoofdstuk met een Plexus aan de muur en P29-er en SwissCross in de schuur

Flowtrail is de Volkswagen Golf van het mountainbiken. Niks verkeerds mee in de basis, maar zooooo voorspelbaar en saai.
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

BOTY is ook weer uitgespeeld zie ik :lol:
Man man man, wat vallen die cranks mooi uit zo. Oranje gaat echt heel erg goed bij dit frame.
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2208
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Dat bedoel ik, BOTY 2019! Tot ik de mijne binnen heb dan he? Ik heb deze ook op het oog, maar ik moet nog even sparen :) Mooi kleurtje ook. De wielen zien er eigenlijk helemaal niet 29er uit.
Gebruikersavatar
floris500
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 975
Lid geworden op: vr 8 maart 2013, 08:39
Mijn mountainbike: Cotic BFe275 | Dartmoor Blackbird | Kona Rove AL

Heel erg mooi frame! Kleurtjes staan m ook goed :-q
Gangisalles
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1064
Lid geworden op: di 13 november 2007, 21:39

Dank allen, ik ben er ook echt blij mee! Kan niet wachten om hem écht aan de tand te voelen, de lokale rondjes in NL doen de fiets tekort.
Heckler40 schreef: za 9 februari 2019, 22:51 Man, wat een dikke bak!

Errug fraai, daar ga je veel plezier op beleven. Stanton is al tijden goed bezig.
Las net vanavond nog de review op Enduro, die zijn ook enthousiast.

Enjoy!!
Thanks! Hij wordt hier en al meer getest en gereviewed en overal zijn de bevindingen positief. Ik heb 'm nog niet echt kunnen testen maar het voelt veelbelovend aan! :bier:
Demoniac schreef: za 9 februari 2019, 22:53 Bordeauxrood/bruin metallic?
Bij Stanton noemen ze het Black Lava. Diep donkerpaars met een parelmoer-effect finish.
Victor1977 schreef: zo 10 februari 2019, 00:16 Welk model Brooks is dat? C nog wat?
Het betreft de Brooks C13 158, gevulkaniseerd leer op carbon rails. Tot nu toe bevalt hij zeer goed, aanrader! https://www.brooksengland.com/en_eu/c13-158-1.html
lopezmobile schreef: zo 10 februari 2019, 12:59 Wat heb je voor een bashguard gemonteerd? Ik zoek ook nog zoiets.
Het betreft een crash plate van 77designz. In mijn ogen een compacte/subtiele oplossing! https://77designz.com/en/crash-plates/1 ... te-iscg-05
edkars schreef: zo 10 februari 2019, 13:12 De kleurstelling doet me denken aan de On One die je ooit had, of laat mijn geheugen me hier in de steek?
Die On One 456 carbon was zwart met witte decals en wat oranje details, met veel inbeeldingsvermogen lijkt hij er wel wat op. :winkie:
lightrider schreef: do 14 februari 2019, 21:33 Erg mooi geworden, en dat terwijl ik echt niet van oranje hou!!!

Zie de fiets zondag?
Wie had dat gedacht?! ;) Thanks kerel! Als we iets fitter zijn komt ie zeker mee, heb ook nog een hoopje titanium voor je... :bier:
zonoskar schreef: vr 15 februari 2019, 13:16 Dat bedoel ik, BOTY 2019! Tot ik de mijne binnen heb dan he? Ik heb deze ook op het oog, maar ik moet nog even sparen :) Mooi kleurtje ook. De wielen zien er eigenlijk helemaal niet 29er uit.
Succes, beetje concurrentie is gezond. ;) Klopt, door de 2.6 banden en de 34mm hoge velgen zou je eerder zeggen dat het een 650B'er is.
'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal...'
Gebruikersavatar
lopezmobile
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 387
Lid geworden op: wo 29 september 2010, 18:05
Mijn mountainbike: Vassago, Voodoo, Kona, Surly

Gangisalles schreef: vr 15 februari 2019, 21:15
lopezmobile schreef: zo 10 februari 2019, 12:59 Wat heb je voor een bashguard gemonteerd? Ik zoek ook nog zoiets.
Het betreft een crash plate van 77designz. In mijn ogen een compacte/subtiele oplossing! https://77designz.com/en/crash-plates/1 ... te-iscg-05
Thanks! Dat is precies wat ik ook dacht. De uitvoering die ik wil is momenteel helaas niet in stock, dus heb de "notification" maar even aangeklikt :-q
rutger079
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 30 maart 2012, 13:03
Mijn mountainbike: Hightower LT CC

zonoskar schreef: vr 15 februari 2019, 13:16De wielen zien er eigenlijk helemaal niet 29er uit.
Dat had ik dus ook :D
Maaruh, vettuh bike :-q
Gebruikersavatar
floris500
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 975
Lid geworden op: vr 8 maart 2013, 08:39
Mijn mountainbike: Cotic BFe275 | Dartmoor Blackbird | Kona Rove AL

lopezmobile schreef: vr 15 februari 2019, 23:14
Gangisalles schreef: vr 15 februari 2019, 21:15


Het betreft een crash plate van 77designz. In mijn ogen een compacte/subtiele oplossing! https://77designz.com/en/crash-plates/1 ... te-iscg-05
Thanks! Dat is precies wat ik ook dacht. De uitvoering die ik wil is momenteel helaas niet in stock, dus heb de "notification" maar even aangeklikt :-q
Ik heb die van mij bij bike-components gekocht, misschien heb je daar meer geluk?

https://www.bike-components.de/de/77des ... rd-p58193/
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

lopezmobile schreef: vr 15 februari 2019, 23:14
Gangisalles schreef: vr 15 februari 2019, 21:15


Het betreft een crash plate van 77designz. In mijn ogen een compacte/subtiele oplossing! https://77designz.com/en/crash-plates/1 ... te-iscg-05
Thanks! Dat is precies wat ik ook dacht. De uitvoering die ik wil is momenteel helaas niet in stock, dus heb de "notification" maar even aangeklikt :-q
Mud mate verkoopt ze ook, ik heb de mijne via hem. Zou me niks verbazen als hij wat in voorraad heeft...?

En ik vergeet helemaal te zeggen: wat een vette, vette ride is die Stanton!
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
lopezmobile
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 387
Lid geworden op: wo 29 september 2010, 18:05
Mijn mountainbike: Vassago, Voodoo, Kona, Surly

Bedankt heren! BC had ik inderdaad ook al gevonden, maar ook daar langere levertijd. Ik zal Mud Mate eens een berichtje sturen.
Gangisalles
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1064
Lid geworden op: di 13 november 2007, 21:39

Aanstaande upgrades:
-Rock Shox Lyrik dual position (130-160), is nu bij de fietsenmaker voor een servicebeurt.
-Grijze ESI grips ipv de zwarte (uit nood gemonteerde) Kona grips
-Hope 50mm stuurpen. De huidige Renthal van 35mm vind ik net iets te kort.

Tevens ben ik bezig een lichtere wielset + banden samen te stellen. De huidige wielen uit mijn Kona Process 111 (Hope naven, Ryde trace Enduro velgen) hebben hun beste tijd gehad. Mooi setje carbon velgen is onderweg en zullen op de Hope naven gespaakt worden. In de process heb ik alles verder exact hetzelfde (diameter remschijven, 12sp cassette) dus is 1 op 1 uitwisselbaar met elkaar. Zodra één en ander klaar is zullen er plaatjes getoond worden. :)
'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal...'
Tjoentje
All rounder
All rounder
Berichten: 142
Lid geworden op: za 18 november 2017, 19:57

Wat een f#*in dikke fiets is dit! Meer Stanton in NL aub!
Biker_Jesse
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 1 augustus 2006, 10:55
Mijn mountainbike: Bird Zero TR

Gruwelijk dikke bak! Oranje kleuraccenten zijn echt top :-q
"Circles turning circles. Man's most efficient machine."

Garage sale: heel veel spullen voor weinig :bier:
Frameset met vork te koop (ook voor weinig) :bier:
Plaats reactie