project12 - project Vertigo

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Herman de Biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 526
Lid geworden op: di 4 augustus 2015, 12:30
Mijn mountainbike: staal

Daar issie! Wat een complex ding joh! Hehe :P nee mooi dat ie klaar is, nu is het tijd ‘m vreselijk er van langs te gaan geven!
suravida schreef: do 14 maart 2019, 17:31 Ik weet de getallen van Herman zijn Snowdon niet, maar volgens mij zitten ze inderdaad qua geo aardig bij elkaar in de buurt. Ze voelen wel echt anders aan qua achtervering, al kan dat ook met de druk in de demper te maken hebben.
De zitbuishoeken zijn hetzelfde, mijn balhoofdhoek is een halve graad stijler, verder zijn ze allebei niet extreem in de cijfers en loopt de bovenbuis in een vergelijkbare sloping lijn. Dat waren de overeenkomsten wel denk ik:)

Qua gevoel in achtervering, destijds zat overal waar bij een fiets lucht in kan wat veel lucht.. een paar ringen en een Luftkappe hebben daar inmiddels verandering in gebracht;) Maar moet bekennen dat de achterkant van de mijne inderdaad minder verfijnd aanvoelt, en dat is logisch met zo’n systeem.
Toch wil ik er bij mij ook nogeens zo’n multi instelbare unit onder proberen.

Maare die achtervelg.. verklaar je nader :winkie:
'BUILT not Bought '
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

kermit schreef: do 14 maart 2019, 16:48 Je zou ook Starling en Swarf kunnen vergelijken, twee Britse bouwers die handgemaakte stalen frames leveren.
Beetje te veel eer voor de Britten... :winkie:

Is wel een enorme evolutie, van LTHT liefhebber naar 125mm veerweg. En dat dan ook nog verbazingwekkend fijn vinden rijden 8)
Gebruikersavatar
dorretje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1747
Lid geworden op: wo 8 juli 2009, 11:50
Mijn mountainbike: Staal

Michiel, echt weer heel gaaf. Ik hoop dat je er veel van gaat verkopen.
Als mijn lijf straks te veel versleten is om met de Honzo over de Brabantse wal te crossen kom ik er eentje bij je bestellen.
There are three kinds of people: those of us that are good at math and those that are not.
http://www.mellowbikers.nl
NeLite
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 14
Lid geworden op: do 6 december 2018, 00:03

Dit soort projecten vind ik echt gaaf!
Hele mooie fiets geworden :-q
Met welk tekenprogramma is dit ontworpen?
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Nou ik sla het niet af om eens een stukje te rijden op 1 of 2 van je zelfbouw fietsen.

We kunnen wel een keertje afspreken bij Amerongen oid. Ik weet niet waar je vandaan komt?
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Ik kom vanuit de richting Rotterdam, dus Amerongen is perfect.
Ik ben 1.75, dus qua maat gaat dat ook nog best lukken :-q
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2199
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Vet kleurtje ook!
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Prima, ik kom bij Apeldoorn vandaan dus dat is dan een mooie middenweg idd.

Even wachten tot beter weer en dan gaan we even testen.

Leuk.

Ik zou bijvoorbeeld het weekend van 30 en 31 maart kunnen. Misschien leuk om nog meer mensen te charteren.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
DaanJ
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1266
Lid geworden op: wo 10 augustus 2005, 12:20
Mijn mountainbike: Star en single speed

Vind 'm erg tof geworden Michiel! Het groen doet hem ook goed, geeft hem nog wat meer subtiliteit. En als ik weer in het land ben, ben ik je graag van dienst om te kijken hoe hij het houdt onder de ultieme fietsensloper :P
edkars
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1126
Lid geworden op: di 19 augustus 2008, 23:28
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper comp 29
Contacteer:

Ik vind um errug fraai. Kleurtje staat um zeker goed!
http://www.strava.com/athletes/682636" onclick="window.open(this.href);return false;

Hey ho, let's go!
konajra
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 0
Lid geworden op: za 9 maart 2019, 22:19

Mooi hoor. puik soldeer- en spuitwerk. Je website ziet er ook goed uit.
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

DaanJ schreef: vr 15 maart 2019, 19:36 Vind 'm erg tof geworden Michiel! Het groen doet hem ook goed, geeft hem nog wat meer subtiliteit. En als ik weer in het land ben, ben ik je graag van dienst om te kijken hoe hij het houdt onder de ultieme fietsensloper :P
Ik laat je hem met liefde slopen! Weet ik in ieder waar ik hem moet verbeteren :-q
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

edkars schreef: vr 15 maart 2019, 20:22 Ik vind um errug fraai. Kleurtje staat um zeker goed!
Dank je! Inderdaad bizar hoe een laagje verf een knutselding transformeert tot echte fiets.
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

konajra schreef: vr 15 maart 2019, 20:38 Mooi hoor. puik soldeer- en spuitwerk. Je website ziet er ook goed uit.
Dank je! En helemaal voor je compliment voor mijn website, ook helemaal zelf gebouwd :winkie:
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
leguyt
All rounder
All rounder
Berichten: 134
Lid geworden op: za 27 december 2008, 23:26
Mijn mountainbike: Wikkit Zonkey 29er ,Kona Process 111

Zeer mooie fiets die ook nog eens waanzinnig goed rijdt. Suspension voelde goed, niet vaag. Precies genoeg feedback. Op de meeste fietsen moet ik altijd een beetje wennen. Niet op deze. Voelde meteen vertrouwd aan waardoor je de grenzen snel durft op te zoeken. Ik heb trouwens echt mijn best gedaan om hem in tweeën te rijden......niet gelukt😉
Plaats reactie