Erg fraai!
Dus je hebt een DIN testbank gevonden van vlees en bloed?
project12 - project Vertigo
- maverick76
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 2062
- Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
- Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
-
- Extreme Biker
- Berichten: 841
- Lid geworden op: za 22 oktober 2016, 00:04
- Mijn mountainbike: Yt jeffsy/ Gt grade
Pfoe.. wat een bike! En dat achter "wat" minder veerweg als voor is heerlijk rijden.
Achter filtert nu mooi alles wat vlak en voor vangt op wat nodig.. ja die afwerking/kleur/veersysteem pff petje af!
Achter filtert nu mooi alles wat vlak en voor vangt op wat nodig.. ja die afwerking/kleur/veersysteem pff petje af!
Dartmoor Primal
viewtopic.php?f=14&t=151350
SpectralONN
viewtopic.php?f=14&t=149777&p=2577465#p2577465
viewtopic.php?f=14&t=151350
SpectralONN
viewtopic.php?f=14&t=149777&p=2577465#p2577465
- MacReal
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 5635
- Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
- Mijn mountainbike: is een hardtail
- Contacteer:
Dat klinkt erg positief!suravida schreef: ↑wo 13 maart 2019, 22:51Ik heb hem tot dusver met 140mm voor gereden, en dat is wat mij betreft prachtig in balans met de 125 achter. Sterker nog, de achterkant doet zijn werk zo goed dat mijn oude Pike de beperkende factor werd. Heb hem nu wel een grote beurt gegeven en op 160mm gezet. Heb hem alleen nog niet in het terrein kunnen testen.
Ben benieuwd of ook deze er in het echt toch net dat stukje vetter uitziet
-
- Moderator
- Berichten: 13035
- Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05
Het is een plaatje!
Dus die wil ik wel eens in 3D zien...
Dus die wil ik wel eens in 3D zien...
Doneer en help mee!
Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018
Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018
Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
- ThaSingleTrackMastah
- Moderator
- Berichten: 29966
- Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
- Mijn mountainbike: Heeft een motortje
- Contacteer:
Mooi werk !
Ik ben speciaal ff achter de laptop gaan zitten om dit te bekijken, op het schermpje vd telefoon mis je de details
Ik ben speciaal ff achter de laptop gaan zitten om dit te bekijken, op het schermpje vd telefoon mis je de details
Some days it's easy, some days it's a fight.
Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
-
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 1822
- Lid geworden op: di 7 juni 2011, 12:55
- Mijn mountainbike: Salsa, Kona, Banshee
- Contacteer:
Mooi hoor!! Heb ook al een afdaling mogen pakken op de UHR op de ongelakte versie. Voelde prima aan! Filterde alle hobbeltjes goed weg
En dat was dan nog met de eerste achterbrug....dus in deze groene versie zou t alleen nog maar beter moeten zijn volgens de meester!!
Toch maar eens testen in serieus terrein baas?
En dat was dan nog met de eerste achterbrug....dus in deze groene versie zou t alleen nog maar beter moeten zijn volgens de meester!!
Toch maar eens testen in serieus terrein baas?
Citaat:
My biggest fear is that when I die my wife will sell my bikes for the amount I told her they cost
My biggest fear is that when I die my wife will sell my bikes for the amount I told her they cost
- floris500
- Pro Biker
- Berichten: 975
- Lid geworden op: vr 8 maart 2013, 08:39
- Mijn mountainbike: Cotic BFe275 | Dartmoor Blackbird | Kona Rove AL
Heel erg mooi! Tijd geleden zag ik eens plaatjes staan ergens, en was toen bang dat de rocker heel erg uit de toon zou vallen (was die eerst groter/grover?). Zo te zien is dat goed gekomen Mooie details bij de demper, en de rest ook natuurlijk. Qua kleur ook erg geslaagd
- suravida
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 9023
- Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
- Mijn mountainbike: Staal!
- Contacteer:
Dank allen!
De tester is Bas (Leguyt hier op het forum) Heb sowieso de afgelopen tijd al mijn fully rijdende vrienden gevraagd om er eens op te rijden, en ik ook op hun fietsen. Wil zoveel mogelijk input om zo de definitieve versie helemaal goed te krijgen. En wilde graag een excuus om op wat anders moois te rijden
Maar Bas nam zijn taak erg serieus:
@Jamis: De rocker is door een vriend van een vriend gefreesd. Dit is de eerste test, die niet helemaal recht uit de frees is gekomen. Er komen 2 nieuwe wel rechte aan.
@One only: Hij is wel behoorlijk lang en laag, en denk dat ik dan bij Dorst nergens meer lekker kan bijtrappen. Maar ik heb inderdaad ook nog wel wat anders staan. (Maar wat is er mis met een steel is real meeting in een gebied met meer hoogteverschil? )
@Macreal: De foto's doen hem geen recht. Had gehoopt gisteren met de goede camera met langere lens wat foto's te schieten, maar het weer zat niet mee. Uiteindelijk alleen maar met de telefoon 1 plaatje geschoten. (en die trekt alles uit verhouding met dat bolle lensje) Maar je bent nog steeds uitgenodigd om hem eens IRL uit te proberen.
@Kapitein Iglo: Zondag 11u Bergweg
@Rilson: Moet zeker gaan gebeuren! Eerst nog even wat finetunen in de buurt en dan als het weer lekker weer wordt rondje Nideggen of WPH.
@Floris500, Sfrits: In blank alu was hij inderdaad erg lomp, vandaar mijn Motip actie. De volgende rockers worden hoogstwaarschijnlijk geanodiseerd, en de uiteindelijk rocker sowieso. Heb het ontwerp daarvan ook aangepast om hem iets slanker en compacter te krijgen, met iets meer detail, juist omdat deze rocker inderdaad wat erg massief oogt. Daarnaast gaat het gewicht dan omlaag, samen met de leverage ratio (die is nu net wat te hoog voor een demper bij iemand van 100+ kg).
De tester is Bas (Leguyt hier op het forum) Heb sowieso de afgelopen tijd al mijn fully rijdende vrienden gevraagd om er eens op te rijden, en ik ook op hun fietsen. Wil zoveel mogelijk input om zo de definitieve versie helemaal goed te krijgen. En wilde graag een excuus om op wat anders moois te rijden
Maar Bas nam zijn taak erg serieus:
@Jamis: De rocker is door een vriend van een vriend gefreesd. Dit is de eerste test, die niet helemaal recht uit de frees is gekomen. Er komen 2 nieuwe wel rechte aan.
@One only: Hij is wel behoorlijk lang en laag, en denk dat ik dan bij Dorst nergens meer lekker kan bijtrappen. Maar ik heb inderdaad ook nog wel wat anders staan. (Maar wat is er mis met een steel is real meeting in een gebied met meer hoogteverschil? )
@Macreal: De foto's doen hem geen recht. Had gehoopt gisteren met de goede camera met langere lens wat foto's te schieten, maar het weer zat niet mee. Uiteindelijk alleen maar met de telefoon 1 plaatje geschoten. (en die trekt alles uit verhouding met dat bolle lensje) Maar je bent nog steeds uitgenodigd om hem eens IRL uit te proberen.
@Kapitein Iglo: Zondag 11u Bergweg
@Rilson: Moet zeker gaan gebeuren! Eerst nog even wat finetunen in de buurt en dan als het weer lekker weer wordt rondje Nideggen of WPH.
@Floris500, Sfrits: In blank alu was hij inderdaad erg lomp, vandaar mijn Motip actie. De volgende rockers worden hoogstwaarschijnlijk geanodiseerd, en de uiteindelijk rocker sowieso. Heb het ontwerp daarvan ook aangepast om hem iets slanker en compacter te krijgen, met iets meer detail, juist omdat deze rocker inderdaad wat erg massief oogt. Daarnaast gaat het gewicht dan omlaag, samen met de leverage ratio (die is nu net wat te hoog voor een demper bij iemand van 100+ kg).
- suravida
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 9023
- Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
- Mijn mountainbike: Staal!
- Contacteer:
Samen met 1 van mijn favoriete fullies: de Process 111 van Leguyt
En met 2 van de betere stalen fullies van Wybo Zijlstra en Rilson: (die alu achterbrug negeren we maar even )
En waarschijnlijk de enige 2 handgebouwde stalen full suspensions in Nederland: Een mini bikemeet met Herman de Biker kon natuurlijk niet uitblijven.
En met 2 van de betere stalen fullies van Wybo Zijlstra en Rilson: (die alu achterbrug negeren we maar even )
En waarschijnlijk de enige 2 handgebouwde stalen full suspensions in Nederland: Een mini bikemeet met Herman de Biker kon natuurlijk niet uitblijven.