project12 - project Vertigo

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

wo 29 juli 2020, 09:48

@Maverick: da's meer een patientzEro ;-)

Deze week met de missus een huisje gehuurd na bij Pila. Voor een normale vakantie, maar de fiets mocht gelukkig mee, dus ik heb mijn Vertigo mk1 maar weer opgebouwd (onderdelen waren nodig bij andere projecten) en voorzien van passend rubber. Tot dusver 1 rit in het bikepark gedaan en 1.5 keer de Reintro Pila trail, maar potverdikkie, want een gave trails hier! Behoorlijk steil en door de enorme stoffigheid af en toe verrekte listig, maar ouderwets genieten. Zeker de rit van de top van de Chamole lift in 1x naar Aosta is met zijn 1700hms aardig aanpoten, zeker als je per ongeluk een paar stukjes zwart meepikt. Ik heb de Sam Hill variant nog maar wel even rechts laten liggen, de rest was al lastig genoeg in je eentje.

Afbeelding

Verder bizar hoeveel mensen met een ebike de lift nemen hier... Maar het is of E Enduro hier of full on DH, of een combinatie van die 2.
Custom steel: http://project12.cc
balboa
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Kona Big Honzo st 2020

wo 29 juli 2020, 11:30

Het aantal E-mtb's viel me in Frankrijk ook op. Bij de verhuurlocatie zag ik dat meer dan de helft E-mtb's was. Niet alleen in het bikepark, maar ook daarbuiten. Het is duidelijk dat dit een hele nieuwe doelgroep heeft aangeboord ;)
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher Pinion
Contacteer:

do 30 juli 2020, 09:35

balboa schreef:
wo 29 juli 2020, 11:30
Het aantal E-mtb's viel me in Frankrijk ook op. Bij de verhuurlocatie zag ik dat meer dan de helft E-mtb's was. Niet alleen in het bikepark, maar ook daarbuiten. Het is duidelijk dat dit een hele nieuwe doelgroep heeft aangeboord ;)
Ja, gewoon net wintersport, spullen huren en de piste op, kunde en kennis ontbreekt vaak maar Darwin (en de reisverzekering) mag gewoon zijn werk doen......... of zullen die E-huurders net als de bwr's hier gaan eisen dat de routes daar ook rollatorproof worden :bier:
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Contacteer:

do 30 juli 2020, 11:16

@yo eddy: zou je het heel erg vinden om ook niet in dit topic weer te gaan zitten mokken? Volgens heb je vrijwel alle andere topics op dit forum al gebruikt om je mening te spuien. :roll:

Voorlopig geniet ik dik hier van zowel de fiets als van de toch echt verre van rollatorproof trails. :-q
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher Pinion
Contacteer:

do 30 juli 2020, 12:53

suravida schreef:
do 30 juli 2020, 11:16
Voorlopig geniet ik dik hier van zowel de fiets als van de toch echt verre van rollatorproof trails. :-q
Mijn wens is dat dat zo blijft :-q
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Contacteer:

do 30 juli 2020, 13:36

Afbeelding
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Rijdt best lekker
Contacteer:

do 30 juli 2020, 16:33

Gaaf rijden daar! Een paar jaar geleden heb ik daar ook wat runs in het bikepark gemaakt.
Plaats reactie