Orange Five :)

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gebruikersavatar
Kabookie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: di 12 april 2016, 09:59

Gaaf!! Hij wordt steeds mooier zo :-q :-q Straks wil ik hem nog terug :lol:
Moet het stuur worden vervangen door een schade ten gevolge van een valpartij? Ben wel benieuwd naar de schade. Mijn Chrogmag carbon stuur heeft een klein pitje overgehouden na een kleinigheidje in Ainsa, maar denk daar wel mee door te kunnen rijden :roll:
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Kabookie schreef: ma 17 juni 2019, 15:12 Gaaf!! Hij wordt steeds mooier zo :-q :-q Straks wil ik hem nog terug :lol:
Moet het stuur worden vervangen door een schade ten gevolge van een valpartij? Ben wel benieuwd naar de schade. Mijn Chrogmag carbon stuur heeft een klein pitje overgehouden na een kleinigheidje in Ainsa, maar denk daar wel mee door te kunnen rijden :roll:
Laat zoiets wel even goed controleren...
Niets is zo vervelend om halverwege een sprong de helft van je stuur in handen te hebben en dan nog met de landing te moeten aanvangen... :winkie: :winkie: :winkie:
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

mud mate schreef: ma 17 juni 2019, 14:27 Willingen???

Staat hem goed die Topaz!!! Alleen nu natuurlijk weer jammer dat er geen close up foto's zijn :lol:
Voor close-ups van de Topaz en de nieuwe stickers had de Five eerst wat schoonmaak nodig... :-q

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Waar woke is, is vuur
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Kabookie schreef: ma 17 juni 2019, 15:12 Gaaf!! Hij wordt steeds mooier zo :-q :-q Straks wil ik hem nog terug :lol:
Moet het stuur worden vervangen door een schade ten gevolge van een valpartij? Ben wel benieuwd naar de schade. Mijn Chrogmag carbon stuur heeft een klein pitje overgehouden na een kleinigheidje in Ainsa, maar denk daar wel mee door te kunnen rijden :roll:
Afbeelding

Afbeelding

Die eerste is best diep. Zeker een millimeter. In principe lijkt het me wel gemakkelijk te fixen door iemand die weet hoe je carbon fixt.
Waar woke is, is vuur
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Makkelijk schreef: ma 17 juni 2019, 21:05 Die eerste is best diep. Zeker een millimeter. In principe lijkt het me wel gemakkelijk te fixen door iemand die weet hoe je carbon fixt.
Een stuur zou ik niet laten fixen. Nooit. Ook niet door een expert. Die het trouwens ook nooit zou doen.

Mooi plekje aan de muur geven.
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Lars TB schreef: ma 17 juni 2019, 21:08
Makkelijk schreef: ma 17 juni 2019, 21:05 Die eerste is best diep. Zeker een millimeter. In principe lijkt het me wel gemakkelijk te fixen door iemand die weet hoe je carbon fixt.
Een stuur zou ik niet laten fixen. Nooit. Ook niet door een expert. Die het trouwens ook nooit zou doen.

Mooi plekje aan de muur geven.
Maar maar... het milieu! Ok, ik maak er wel wat van :-q

Het frame heeft ook nog wat beschadiging opgelopen helaas, wel redelijk weten op te poetsen maar op 2 plekken heeft hij een schaafwond door de lak heen.

Afbeelding

Afbeelding
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2175
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

Lars TB schreef: ma 17 juni 2019, 21:08
Makkelijk schreef: ma 17 juni 2019, 21:05 Die eerste is best diep. Zeker een millimeter. In principe lijkt het me wel gemakkelijk te fixen door iemand die weet hoe je carbon fixt.
Een stuur zou ik niet laten fixen. Nooit. Ook niet door een expert. Die het trouwens ook nooit zou doen.

Mooi plekje aan de muur geven.
Of bij je steken voor als je trailrunners wil wegsturen.... :bier:
Die vorkstickers vind ik trouwens wel heel erg gaaf! :-q
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Makkelijk schreef: ma 17 juni 2019, 21:11 Het frame heeft ook nog wat beschadiging opgelopen helaas, wel redelijk weten op te poetsen maar op 2 plekken heeft hij een schaafwond door de lak heen.
Battle scars :-q
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1249
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

Mooie toevoeging die Topaz. :-q

Slik Graphics erop neem ik aan?
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Bezit en gebruik van het stuur was van korte duur. :winkie:

Nu gelijk naar een mooie zwarte stealth :-q
Gebruikersavatar
floris500
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 975
Lid geworden op: vr 8 maart 2013, 08:39
Mijn mountainbike: Cotic BFe275 | Dartmoor Blackbird | Kona Rove AL

Blauwe details staan leuk zo, nieuwe stickers zijn :-q
rutger079
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 30 maart 2012, 13:03
Mijn mountainbike: Hightower LT CC

Makkelijk schreef: ma 17 juni 2019, 21:05
Kabookie schreef: ma 17 juni 2019, 15:12 Gaaf!! Hij wordt steeds mooier zo :-q :-q Straks wil ik hem nog terug :lol:
Moet het stuur worden vervangen door een schade ten gevolge van een valpartij? Ben wel benieuwd naar de schade. Mijn Chrogmag carbon stuur heeft een klein pitje overgehouden na een kleinigheidje in Ainsa, maar denk daar wel mee door te kunnen rijden :roll:
Afbeelding

Afbeelding

Die eerste is best diep. Zeker een millimeter. In principe lijkt het me wel gemakkelijk te fixen door iemand die weet hoe je carbon fixt.
Misschien een hele stomme vraag, maar moet je van deze beschadigingen(etjes) al wakker liggen? Beter safe than sorry, maar dit valt toch wel mee?
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Goeie vraag! Als ik een gaatje boor in carbon is het dan zijn sterkte kwijt? Renthal is wel sterk, maar op de bar is hij misschien wel half door als ik het zo zie.

Ik wil geen stuur breken als ik een rockgarden af rij maar aan de andere kant ik vind carbon onterecht afschrijven ook een soort milieudelict
Waar woke is, is vuur
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

rutger079 schreef: di 18 juni 2019, 19:12
Makkelijk schreef: ma 17 juni 2019, 21:05 Die eerste is best diep. Zeker een millimeter. In principe lijkt het me wel gemakkelijk te fixen door iemand die weet hoe je carbon fixt.
Misschien een hele stomme vraag, maar moet je van deze beschadigingen(etjes) al wakker liggen? Beter safe than sorry, maar dit valt toch wel mee?
Als hij het over een kras van een millimeter diep heeft, dan zou ik geen risico nemen. Sowieso niet na een harde val met een carbon stuur. Het probleem is dat je nauwelijks kunt inschatten of het wel mee valt... .
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
sama
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1387
Lid geworden op: ma 20 juni 2011, 16:50
Mijn mountainbike: Yeti asr turq

Ik vind het ook nogal een verschil uitmaken of de beschadiging bij het uiteinde of in het midden zit.
Sneeuwmonster
Plaats reactie