Nieuw project voor 2019 Transition Vanquish

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Wel een gaaf ding, alleen wat ik niet helemaal begrijp, gezien de geo en de heritage van Transition snap ik niet dat 2.35 achterop krap aan past. Dit terwijl het "plussize" steeds meer gemeengoed wordt.

Overigens wel een gave naam, al is ie geleend van Aston Martin. :winkie:
“Old, not obsolete”
EdVed
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 11 juli 2016, 20:44
Mijn mountainbike: Transition Smuggler GX 2019
Contacteer:

En? Bevalt ie nog (steeds)?
Transition Smuggler GX 2019 | Zelf opgebouwd
Cozmo
All rounder
All rounder
Berichten: 67
Lid geworden op: wo 23 juli 2003, 17:59

EdVed schreef: ma 12 oktober 2020, 07:20 En? Bevalt ie nog (steeds)?
Hij bevalt zeker nog goed. Ik heb de luxe van 3 fietsen met elk zo zijn voorkeur voor bepaalde routes. Op een route als Schoorl had ik eerlijk gezegd dat ik sneller zou zijn op deze hardtail t.o.v. mijn Transition Scout 27.5 fully, maar dat valt toch wat tegen. Het fietst gewoon heel anders en is leuk voor de afwisseling. Moet wel bekennen dat ik de Transition Scout het meeste pak.
At 140 mph you have no friends
EdVed
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 11 juli 2016, 20:44
Mijn mountainbike: Transition Smuggler GX 2019
Contacteer:

Thanks! Leuk om te horen. Ik heb sinds kort een Transition Smuggler en merk dat ik behoorlijk aan snelheid heb moeten inleveren nadat ik van een Specialized Epic, toen een Epic Evo ben overgestapt. Het trail fietsen is te gek en speels maar meekomen met de hardtail maatjes een ramp. Zeker toen we vorig weekend 85km gingen fietsen. Dus er moet toch maar n hardtail bij haha. En toen kwam ik bij deze waarvan ik lees dat ie qua speelsheid vergelijkbaar is met de Smuggler. Maar echt heel licht en snel is ie niet?
Transition Smuggler GX 2019 | Zelf opgebouwd
Cozmo
All rounder
All rounder
Berichten: 67
Lid geworden op: wo 23 juli 2003, 17:59

Ik ben nu echt tot de conclusie gekomen dat de Transition Vanquish te veel stof staat te happen naast mijn Transition Scout en Pyga Pascoe. Ik ben kennelijk een 'fully type' en heb daar gewoon meer plezier mee. Om die reden gaat de Transition Vanquish in de verkoop
Laatst gewijzigd door George op wo 22 december 2021, 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verder in het verkoopdeel aub. Thx.
At 140 mph you have no friends
Plaats reactie