Opbouw van Titans! Van Nicholas Tuareg en een Zion 29er (Pagina 3)

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
sted74
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 191
Lid geworden op: ma 5 april 2010, 20:03
Mijn mountainbike: Tuareg '19, Epic Elite '15, stumpjumper Marathon '14, Stumpjumper Comp '12, Trek 8500 '10, xtc 4

Ronner schreef: zo 4 augustus 2019, 20:04 Heb je hem nu al te koop staan?
Had me laten verlijden hem te koop te zetten door een paar gasten hier die interesse toonde maar daar ben ik gauw van terug gekomen!
Inmiddels weer verwijderd om hem fijn zelf te houden👍
ThaSingleTrackMastah schreef: za 3 augustus 2019, 17:33 En die kermis stickers vd wielen halen...
Het zijn overigens geen stickers het zit erop gespoten en vind het zelf wel mooi, in het echt valt het minder op dan op de foto’s.
Ik heb ook nog een Easton mat zwart carbon setje liggen die ik eronder kan zetten als ik voor stealth wil gaan!
Victor1977 schreef: zo 4 augustus 2019, 21:25
ThaSingleTrackMastah schreef: zo 4 augustus 2019, 20:16 Nou ja, laat die stickers dan maar zitten :-{
Haha :D
Maar door die stikkers zal hij zeker niet verkopen 😉


Haha je moest eens weten wat voor een positieve reacties op die wielen alleen al krijg! 👍
Het is weer eens wat anders dan saai zwart, Maar ja je moet wel durven hè
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29979
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Over smaak valt niet te twisten :wink:
Belangrijkste is natuurlijk dat jij het mooi vindt.
(en als het geen stickers zijn, dan zijn we snel klaar)
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
sted74
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 191
Lid geworden op: ma 5 april 2010, 20:03
Mijn mountainbike: Tuareg '19, Epic Elite '15, stumpjumper Marathon '14, Stumpjumper Comp '12, Trek 8500 '10, xtc 4

ThaSingleTrackMastah schreef: wo 7 augustus 2019, 16:28 Over smaak valt niet te twisten :wink:
Belangrijkste is natuurlijk dat jij het mooi vindt.
(en als het geen stickers zijn, dan zijn we snel klaar)
Zo is dat 👍

Net de Tuareg even wezen testen in het bos en dat is me erg goed bevallen, hij vliegt over de paden en op wat technische stukken bleek ik al wat sneller dan met de Epic wat mij verbaasde.
Ik heb ook wat grenzen opgezocht en dat moeten bekopen met 2 valpartijen (geen schade gelukkig enkel wat schaafwonden) maar denk dat dat kwam omdat mijn grenzen eerder waren bereikt dan die van de Tuareg.
Nog maar even wat oefenen in technische afdalingen met springheuvels en steile klimmetjes met wortels!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door sted74 op wo 7 augustus 2019, 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
PaganiProductions

Daar hoort die fiets thuis in het bos.
Gebruikersavatar
streetracer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1444
Lid geworden op: wo 17 november 2010, 18:59
Mijn mountainbike: Uitgeest

sted74 schreef: wo 7 augustus 2019, 21:44
ThaSingleTrackMastah schreef: wo 7 augustus 2019, 16:28 Over smaak valt niet te twisten :wink:
Belangrijkste is natuurlijk dat jij het mooi vindt.
(en als het geen stickers zijn, dan zijn we snel klaar)
Zo is dat 👍

Net de Tuareg even wezen testen in het bos en dat is me erg goed bevallen, hij vliegt over de paden en op wat technische stukken bleek ik al wat sneller dan met de Epic wat mij verbaasde.
Ik heb ook wat grenzen opgezocht en dat moeten bekopen met 2 valpartijen (geen schade gelukkig enkel wat schaafwonden) maar denk dat dat kwam omdat mijn grenzen eerder waren bereikt dan die van de Tuareg.
Nog maar even wat oefenen in technische afdalingen met springheuvels en steile klimmetjes met wortels!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Wauwwww
sted74
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 191
Lid geworden op: ma 5 april 2010, 20:03
Mijn mountainbike: Tuareg '19, Epic Elite '15, stumpjumper Marathon '14, Stumpjumper Comp '12, Trek 8500 '10, xtc 4

Ik vond het opbouwen van een van nicholas zo leuk dat ik een nog nette van nicholas 29er heb gekocht, gedemonteerd en voorzien van bijna allemaal nieuwe onderdelen!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Graag zou ik hem erbij willen houden maar dat zou zonde zijn omdat ik de Tuareg al heb en hem dus te koop heb staan!
Plaats reactie