Snowdon MK-007

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bartsince1975
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 615
Lid geworden op: wo 16 mei 2012, 21:07
Mijn mountainbike: Brodie Expresso / Snowdon MK-007

Tja, ik verwacht dat ik de lak zelf zal moeten oplossen. Gelukkig is het dropout en schijfrembevestiging en zit daar inderdaad geen fade. Ik werk zelf voor een Amerikaanse firma en die doen ook niet aan vervolgschade volgens de voorwaarden, maar zijn die voorwaarden in uitzonderlijke gevallen wel rekbaar. Ik verwacht in ieder geval niets, maar als ze een busje zwarte en blanke lak zouden willen vergoeden dan zou dat wel zo netjes zijn. Kan altijd gebeuren natuurlijk maar op je custom bike van een jaartje oud is dit natuurlijk wel zuur.
Gebruikersavatar
Herman de Biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 526
Lid geworden op: di 4 augustus 2015, 12:30
Mijn mountainbike: staal

Ah balen man! Het is wat met die lak heh, eerst die l*l van een poedercoater en nu dit :)
Ik kan het eventueel bijwerken, heb het nog staan dus..
'BUILT not Bought '
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Zonde van zo'n mooie fiets :-{

Heb jaren geleden gezien hoe een lekkende Hope rem de anodisatie van een Liteville opvrat, en sindsdien houd ik mij verre van Dot. Minerale olie kan je nog eens morsen zonder dat je meteen neurotisch moet gaan doen.
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29960
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Sterker nog, met minerale olie kan je je fiets poetsen :wink:
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
bartsince1975
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 615
Lid geworden op: wo 16 mei 2012, 21:07
Mijn mountainbike: Brodie Expresso / Snowdon MK-007

Wat ik al zei, jaren met DOT gereden zonder problemen. Na ontluchten een doekje ontvetter en er gebeurd niks. Nu alleen een dikke smeerlaag die ik te laat opmerk, dan kun je wel wat verwachten. Ik ga nu de zaak maar demonteren en voor tijdelijk maar een oude rem er weer op, het is gelukkig maar een achterrem, kan ik in ieder geval weer rijden.

Even bedenken wanneer en hoe ik de lak ga aanpakken, eerst maar eens schoonmaken en rem + adapter demonteren om te kijken hoe erg de lak er aan toe is. Ik neem wel even privé contact op met HDB :-q

Eerste reactie van Ollie is in ieder geval binnen, hopelijk komt er een nette en snelle oplossing.
Gebruikersavatar
bartsince1975
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 615
Lid geworden op: wo 16 mei 2012, 21:07
Mijn mountainbike: Brodie Expresso / Snowdon MK-007

Rem doet het weer, de bore cap wat vaster gezet en hij is dicht. Met dank aan tooltje van mede Zwollenaar Marisven snel op kunnen lossen. Nu nog dat lakprobleem verhelpen. Ik hoop dinsdag ook nog wat van Hope te horen, verwacht toch minstens een tooltje en nieuwe blokken van ze.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

:-q
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Plaats reactie