Klopt, een AB naaf. De achternaaf zit dus in de Niner RIP9. Mooie naven, heb ze via het forum overgenomen, maar de vorige eigenaar had de rubber ring van de body laten vermalen tussen de ratchets, en daarom liep hij heel stroef. Nieuwe ring was niet te vinden (AB is een paar jaar geleden gestopt met de naven) dus maar een andere body gekocht. Was een duur rubber ringetje .
Ik houd wel van bijzondere of kleinschalige fabrikanten. Naast deze naven heb ik ook nog een set liggen van Rotor Rvolver, daar moet ik nog een mooie set velgen voor bedenken, en ook 2 Erase sets, maar ook CK, Tune en Carbon TI.
Bij mij zit hij dus op een andere plek, maar lijkt wel hetzelfde puntje. Ik heb de vraag bij Ohlins en Reefos neergelegd. Kreeg een tip om even met Reefos contact op te nemen. Daar meldde men dat een upgrade het best te combineren was met een beurt. Maar omdat hij pas 30km gereden heeft lijkt dat nog een beetje vroeg.Edgecrusher schreef: ↑do 11 maart 2021, 20:37 Bij mij zo:
Ohlins: Can you please send a picture of the number, there should be a punch mark nearby if already reworked.
Als het echt gevaarlijk was zou hij me daar wel voor gewaarschuwd hebben.
Ciao
Jan