TWIN SIX Titanium - build klaar (p4)

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5491
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

ik wacht op het moment dat je beseft dat een racefiets beter past bij je wensen :winkie:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
tiewrap
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3247
Lid geworden op: do 25 september 2014, 16:27
Mijn mountainbike: Haibike Sleek

Nee man dat zijn "29" inch wielen
European certified guide.
Trips & clinics voor de enduro rijder ==> www.mtb-solutions.nl
Gebruikersavatar
streetracer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1444
Lid geworden op: wo 17 november 2010, 18:59
Mijn mountainbike: Uitgeest

yo-eddy schreef: zo 21 maart 2021, 13:34 ik wacht op het moment dat je beseft dat een racefiets beter past bij je wensen :winkie:
Voldoende racefietsen gehad. Maar weet al 25 jaar dat ik liever op een atb de wegen onveilig maak.
Alleen nu blijkt dat ik daarbij wel de voorkeur heb voor een 26er en daarom twijfel of deze 29er veel gebruikt gaat worden.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5861
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

streetracer schreef: zo 21 maart 2021, 16:56
yo-eddy schreef: zo 21 maart 2021, 13:34 ik wacht op het moment dat je beseft dat een racefiets beter past bij je wensen :winkie:
Voldoende racefietsen gehad. Maar weet al 25 jaar dat ik liever op een atb de wegen onveilig maak.
Alleen nu blijkt dat ik daarbij wel de voorkeur heb voor een 26er en daarom twijfel of deze 29er veel gebruikt gaat worden.
Ik zou zeggen.....doe is gek en ongewoon :D
dan dat je gebruikelijk of normaal gewend bent :-D
Ik weet niet of de kapsalon bij jullie in NL al weer open zijn.....anders zou je gelijk ook een hanenkam kunnen laten aanmeten :D zo vallen die Twenty Niners weer in het niets en is alles weer okee en rijdt het super.... :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Plaats reactie