het is weer die tijd van het jaar waar we met zijn allen naar uitgekeken hebben!
De ultieme kans om je zorgvuldig opgebouwde en / of na lang wikken en wegen compleet aangeschafte bike mee te laten doen aan de ultieme SYS > The Bike Of The Year Competition 2019!!

We hanteren dezelfde regels als vorig jaar, dat was prima bevallen en gaf lekker veel inschrijvingen:
Categorie A
MTB frame of complete fiets zelf gebouwd in 2019 en / of gekocht bij een kleine zelfstandige zelfbouwer in 2019. Geen massaproducent.
Categorie B
MTB frame of complete fiets door jezelf gekocht en of opgebouwd in 2019 (bouwjaar frame / fiets is niet belangrijk) , mainstream en boutiquemerken.
Categorie C
Gravelbike frame of complete fiets door jezelf gekocht en of opgebouwd in 2019 (bouwjaar frame / fiets is niet belangrijk) , mainstream, boutiquemerken en zelfbouw.
Plaats in dit topic jouw inzending als volgt:
Categorie
Forumnaam / fiets merk en type
Link naar de SYS (indien van toepassing, niet verplicht)
Plaats er maximaal twee foto's bij, als je er meer plaatst wordt je gedisqualificeerd.

Inschrijven kan tot en met 15 december 13:00
Stemmen gaat in op 16 december 8:00 en eindigt op 21 december 23:59
Dan kan ik de uitslag , zo snel mogelijk of uiterlijk op 24 december in de ochtend publiceren.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
STEMMEN op 16 december 2019 , hieronder de regels :
Vanaf 16 december 8.00 tot en met 21 december 2019 23:59 kan er worden gestemd op de drie categorieën, en zoals aangegeven kan je per categorie jouw top drie opgeven.Ga je al eerder stemmen zal deze niet worden meegerekend in de einduitslag .....
Dit doe je als volgt; kopieer op pagina 1 vanuit de eerste post het nummer, deelnemer en fiets en plak dat in een bericht naar mij.
Zet per categorie de top drie onder elkaar met jouw nummer 1 als eerste.
Voorbeeld (in random volgorde en fictieve namen

Categorie A
12. Joe Breeze / Cube X
3. Gary Fisher / Canyon Y
28. Steve Pots / Kona Z
Categorie B
enz.
enz.
enz.
Categorie C
enz.
enz.
enz.
Dus niet zelf nummers er voor gaan zetten, ik moet echt het corresponderende nummer & naam vanaf de eerste pagina hebben.
Je hoeft niet percee in elke categorie te stemmen . Bv alleen in categorie B, maar daar wel 3 favorieten toekennen .
Graag als je mij het bericht hebt gestuurd dat in dit topic melden, dan kan ik later controleren of ik alles verwerkt heb.
Als je op je zelf stemt, tel ik die niet mee

Succes met insturen !!!!!
gr.Rob
_______________ Uitslag BOTY 2019 verkiezing :___________________
https://www.pinkbike.com/video/509967/
Later volgt de komplete uitslag , incl de 1,2 en 3 per categorie

Percentage is per categorie
Dus per categorie de nr's 3,2 en 1
Categorie A 3: LarsTB
2: Suravida (VERTIGO)
1:Herman de Biker
Categorie B 3:Hilhoven