BOTY 2019 ; op naar BOTY 2020 , veranderingen of niet ?

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

Ik zou juist voor meer categorieen pleiten, en dan met name gericht op het doel waar de bike voor gebruikt wordt.
Zo vind ik niet dat je een XC bike kunt vergelijken met een downhill bike of een gravel bike met een enduro... Dat is wel wat er nu gedaan werd waardoor er ook eerder gekozen zal worden voor de eigen rijstijl dan ècht voor de mooiste bike...

Natuurlijk moeten er wel genoeg bikes per categorie mee kunnen doen dus BMX en trial zal bij voorbaat al wel afvallen :winkie: , maar mogelijk bijvoorbeeld:

- XC
- AM/Enduro
- Downhill/Freeride
- Gravel/CX
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

En dan de komende 4 maanden discuteren over welke fiets in welke categorie hoort :lol:
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Jamis Diablo schreef: vr 28 augustus 2020, 22:20 En dan de komende 4 maanden discuteren over welke fiets in welke categorie hoort :lol:
Zou het? Als we de categorie aanhouden die de fabrikanten er zelf aan hebben gehangen.
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Mark-V schreef: vr 28 augustus 2020, 21:01 Ik zou juist voor meer categorieen pleiten, en dan met name gericht op het doel waar de bike voor gebruikt wordt.
Zo vind ik niet dat je een XC bike kunt vergelijken met een downhill bike of een gravel bike met een enduro... Dat is wel wat er nu gedaan werd waardoor er ook eerder gekozen zal worden voor de eigen rijstijl dan ècht voor de mooiste bike...

Natuurlijk moeten er wel genoeg bikes per categorie mee kunnen doen dus BMX en trial zal bij voorbaat al wel afvallen :winkie: , maar mogelijk bijvoorbeeld:

- XC
- AM/Enduro
- Downhill/Freeride
- Gravel/CX
Geen Dirt/Trial? :wink:
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16079
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Wat er moet veranderen is dat de echt mooiste fiets eens moet winnen!



Ik stuur al jaren de beste, mooiste, gaafste, etc. fiets in en ik win nooit :evil:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Lars TB schreef: vr 28 augustus 2020, 23:08 Wat er moet veranderen is dat de echt mooiste fiets eens moet winnen!



Ik stuur al jaren de beste, mooiste, gaafste, etc. fiets in en ik win nooit :evil:
Ik ga dit jaar winnen met de fiets waar jij niet mee kon winnen. 8)
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16079
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Klitse schreef: vr 28 augustus 2020, 23:16
Lars TB schreef: vr 28 augustus 2020, 23:08 Wat er moet veranderen is dat de echt mooiste fiets eens moet winnen!



Ik stuur al jaren de beste, mooiste, gaafste, etc. fiets in en ik win nooit :evil:
Ik ga dit jaar winnen met de fiets waar jij vorig jaar niet mee kon winnen. 8)
Misschien maken de oranje naven het verschil!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1005
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

Oooh....

Begint die zware fietsendiscussie nu al weer?
Over welke kleur die mag zijn en of hij wel of niet ondergeschikt is aan zijn stokgrijze baas.
Ja, doei !
mauke
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 841
Lid geworden op: za 22 oktober 2016, 00:04
Mijn mountainbike: Yt jeffsy/ Gt grade

Dus categorie zelfbouw en categorie rest? :bier:
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

@Snelle Buffer; waarom zou jij het anders willen zien dan vorig jaar?
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5580
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Klitse schreef: vr 28 augustus 2020, 23:16
Lars TB schreef: vr 28 augustus 2020, 23:08 Wat er moet veranderen is dat de echt mooiste fiets eens moet winnen!



Ik stuur al jaren de beste, mooiste, gaafste, etc. fiets in en ik win nooit :evil:
Ik ga dit jaar winnen met de fiets waar jij niet mee kon winnen. 8)
Hahaha goed plan. Misschien tijd voor een compleet nieuwe categorie. De ex fietsen van Huize TB :-D :bier:
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

Klitse schreef: vr 28 augustus 2020, 22:40 Geen Dirt/Trial? :wink:
Te weinig gegadigden helaas ;)
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2192
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Zou goed zijn als er meer stemmers gaan komen. Dat zou je kunnen bereiken door in de sys de beginnende mensen ( met vaak de niet meest spannende fiets) ook wat aandacht te geven.
Wat op elk forum is heb ik wel de indruk dat hier een groepje vooral op elkaar zit te reageren. Zelf heb ik weleens het gevoel dat een reactie geen zin heeft want er wordt meestal niet op gereageerd. Kan ook aan mijn schrijfstijl liggen. :(
De 1 hoeft bij wijze van spreken maar nieuwe lucht in z,n banden te doen en is een pagina verder, de Cube-rijder mag blij wezen met een paar reacties.
Die zie je dus niet meer terug en zal ook zeker niet stemmen.
"This species has amused itself to death"
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Lars TB schreef: vr 28 augustus 2020, 23:08 Ik stuur al jaren de beste, mooiste, gaafste, etc. fiets in en ik win nooit :evil:
Tja ik kan niet meer zeggen dat je een oude fiets hebt overgespoten... dat was dus blijkbaar niet zo 😅😁.
En de mooiste... de kleur vind ik nog steeds niet erg aansprekend. Vind het thema van je huidige project meer aansprekend, al vraag ik me af of er genoeg zijn die het thema waarderen.
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Hij wil het niet geloven maar Lars moet gewoon weer aan de Hardtail want met een Fully gaat hij het niet winnen :D
Plaats reactie