Project BT46B

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

zonoskar schreef: wo 1 januari 2020, 22:23
Lars TB schreef: di 31 december 2019, 19:43
Boven al die prutsers als Marco en Zonoskar en de rest. Kenners... bah... :bier:
Ik zal nog eens een bijdrage leveren aan jouw onzin topics waar je 3 pixels van een frame laat zien en een stofzuiger.
:kiss:

Je inzet is gewaardeerd :-q (en anders zou het hier een dooie boel zijn). Aan de andere kant heb ik dan wel weer het idee dat jouw suggestie expres de draak steekt met mijn goede smaak :bier:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2477
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Denk dat " hits" belangrijker zijn dan bouwen , wat ge-ouweneel over een stofzuiger en een kleurke .

Maar ja tis de ts zijn topic .....
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Pagani is wat stil gevallen, dus ik hoop weer wat leven in de brouwerij te brengen... .


Verder is het ook niet spannend, maar voor mezelf vind ik het wel leuk om er zo mee bezig te zijn. Ik zal volgende projecten echter eerst laten beoordelen op interesse voordat ik ze hier ga posten :bier:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2477
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Was ook meer :wink:

:-q
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Gebruikersavatar
Edgecrusher
All rounder
All rounder
Berichten: 104
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 21:08
Mijn mountainbike: Niner 'WFO9' & Orange Clockwork Evo29

Rijdt de fiets al rond? ;)
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Edgecrusher schreef: zo 12 januari 2020, 22:04 Rijdt de fiets al rond? ;)
Ja, zowaar!

Foto's op de eerste pagina!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2174
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

In Banshee we Trust :winkie: :bier:
Heel benieuwd wat je van die vork vind!
Op mijn monitor vind ik het blauw niet mooi kleuren bij het rood, maar daar vond ik je Vertigo ook niet zo en IRL schitterend dus ben benieuwd!
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
mauke
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 841
Lid geworden op: za 22 oktober 2016, 00:04
Mijn mountainbike: Yt jeffsy/ Gt grade

Oh dat vorkje vind ik maar een raar ding, verder weer leuk projectje! Benieuwd indd wat je van die vork vind ook.
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Laat ik beginnen met het maken van mijn excuses i.v.m. de aannames die ik had gedaan m.b.t. je BRG. Ik was echt in de veronderstelling dat je je bestaande frame een ander kleurtje had gegeven en deed voorkomen als een nieuwe bike. :bier:

Voor wat betreft de BT46B, die kleur is echt heel goed. Het gepolijste achterwiel en het zwarte voorwiel werkt gek genoeg wel in deze combi. Die vork... dat is een heel bijzonder stukje techniek, with a heavy price tag (toch de staatsloterij gewonnen? 😁). Ook een gedurfde keuze, omdat volgens mij Trust suspension ter ziele is gegaan. Op het eerste gezicht is de vork niet echt een looker als in traditionele zin.
Qua estetische zin snap ik dus wel dat je de Cane Creek liever niet kwijt wilde.
Waar ik een beetje mijn twijfels bij heb is hoelang je remleiding het leuk gaat vinden met dat continu vouwen.
“Old, not obsolete”
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5491
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Not my cup of tea, vind het allemaal wat rommelig overkomen zo op de foto, functie over vorm mag ik dan hopen.Wat de vork betreft ga ik er maar vanuit dat je die ergens uit hun faillissement voor een grijpstuiver heb kunnen kopen om eens uit te proberen :wink:

Anyway, de trails op en raggen met die bak want daar draait het om :-q
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2207
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Bruuuuut! Mij staat enkel de zilveren velg en beetje tegen.
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Gaaf zo, beetje druk met alle kleuren, maar ik wil wel eens die vork proberen. :-q

Ik stoor me alleen aan het lettertype op de onderbuis, dat ziet er nogal goedkoop uit...
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

yo-eddy schreef: zo 19 juli 2020, 10:14 Not my cup of tea, vind het allemaal wat rommelig overkomen zo op de foto, functie over vorm mag ik dan hopen.Wat de vork betreft ga ik er maar vanuit dat je die ergens uit hun faillissement voor een grijpstuiver heb kunnen kopen om eens uit te proberen :wink:

Anyway, de trails op en raggen met die bak want daar draait het om :-q
Die vork schijnt wel echt goed te werken, als ik de reviews mag geloven. Gek genoeg, ga ik ‘m op het plaatje steeds meer waarderen. (Hij is gelukkig niet zo lelijk als een Lauf 🤮) Ook door de technische gedachte achter het concept.
“Old, not obsolete”
EmPeHa
All rounder
All rounder
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 1 oktober 2017, 21:29
Mijn mountainbike: TREK Xcaliber 9 (2018), Bianchi Tycoon XL5000 Aluminium (2001)

Vanwege de linkage wielophanging en het F1 thema, vermoed ik dat deze vork al voor het faillissement van Trust voor dit project was bedacht.
Het is zeker weer iets speciaals geworden :-q
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

EmPeHa schreef: zo 19 juli 2020, 11:26 Vanwege de linkage wielophanging en het F1 thema, vermoed ik dat deze vork al voor het faillissement van Trust voor dit project was bedacht.
Het is zeker weer iets speciaals geworden :-q
Of die gedachte is ontstaan omdat eigenlijk onbedoeld de Cane Creek met de BRG mee ging. 😶
“Old, not obsolete”
Plaats reactie