Bird Zero TR

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
paulus1981
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2017
Lid geworden op: za 29 augustus 2009, 23:12
Mijn mountainbike: Banshee Titan & Paradox

Biker_Jesse schreef: do 30 januari 2020, 13:12 Suntour Aion service
Ik heb de vork gisteren ook ontvangen, gelijk even de travel aangepast naar 150mm (in de mijne 4 zwarte spacers ipv het witte stuk), wat valt op;

- Geen dust wiper schuimpjes onder de de rubbers, wat dat bij jou / de rest ook?=> iemand ze wel toegevoegd?
- In de service in de YouTube wordt wat (25cc) olie in de lowers gegoten, das net als ik gewend ben van RS (15ml welliswaar). Standaard zit er geen druppel olie in, wat zijn de ervaringen na wat tijd?

Mij valt op dat de vork initieel soepel genoeg is, daar hoeft het niet voor, is dat na een tijdje gebruik nog steeds?
Biker_Jesse
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 1 augustus 2006, 10:55
Mijn mountainbike: Bird Zero TR

Paar maanden verder nu. Afgelopen voorjaar en zomer veel mooie tochtjes in de buurt gemaakt. Wat is het toch heerlijk om vrij te rijden en op ontdekkingstocht te gaan in de eigen spreekwoordelijke achtertuin. Een tijd terug een mooie 1x SLX crank gescoord hier op het forum, afgelopen weekend bij Monkeyrider twee skinwall Ikons opgehaald. Love it or hate it, ik vind het wel tof. Maar eens kijken hoe het rijdt binnenkort.

Afbeelding

P.s. Ja, ik moet de vorkbuis nog steeds inkorten :oops: en ja er moet nog een keer een kekke dropper in. Ik houd me aanbevolen voor een 31.6 dropper van 150 tot 170 mm met interne kabel :-q
"Circles turning circles. Man's most efficient machine."

Garage sale: heel veel spullen voor weinig :bier:
Frameset met vork te koop (ook voor weinig) :bier:
Plaats reactie