Giant Toughroad ofwel flatbargravelbike

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8046
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Thanks, leuk om te lezen.
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8046
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Vier jaar gelden en langer stond hij al op mijn nice to ride, de TNNZ. Er niet vol voor gaan en mijn materiaal de schuld gevend reed ik hem niet.
In het eerste jaar na laatste jaar dat Willem12 de route heeft onderhouden ga ik de route rijden. Het idee alleen al zorgt voor kriebels in mijn aderen.
Uitdagend is het, getuigen dat slechts 50% van de starters de route uit heeft gereden :tong De voorpret is dus officieel begonnen 8) Nu geschikte lange weekenden reserveren en trappen maar!
Gebruikersavatar
tiewrap
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3253
Lid geworden op: do 25 september 2014, 16:27
Mijn mountainbike: Haibike Sleek

Oe leuk !
Met de "massastart" ?

Ik cq "wij" willen hem ook nog graag doen.

Hij is ook best lastig te plannen.
European certified guide.
Trips & clinics voor de enduro rijder ==> www.mtb-solutions.nl
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8046
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

tiewrap schreef: vr 7 februari 2020, 21:35 Oe leuk !
Met de "massastart" ?

Ik cq "wij" willen hem ook nog graag doen.

Hij is ook best lastig te plannen.
Massastart is ?

Ik ga rijden als het kampeerweer is. En het in de famlieagenda past. Mei vakantie, Hemelvaart en de volgende is dan de zomervakantie. Ik denk dat ik wel 5 dagen onderweg zal zijn. Meedoen en uitrijden telt, de toptijd van >40 uur geloof ik wel. Lijkt mij niks aan om het zo af te raffelen, het is vakantie hè 8)
Gebruikersavatar
tiewrap
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3253
Lid geworden op: do 25 september 2014, 16:27
Mijn mountainbike: Haibike Sleek

Naar mijn weten wordt er meestal een dag geprikt voor een massastart zodat alle 3 deelnemers tegelijk kunnen vertrekken.
Dacht midzomer ergens.
European certified guide.
Trips & clinics voor de enduro rijder ==> www.mtb-solutions.nl
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8046
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

De voorderailleur heeft zijn come-back gemaakt. Morgen even op de gevoelige plaat vastleggen.
Ben benieuwd hoe de ‘grote’ plaat bevalt op langere ritten. Midden blad terug naar 32. Micro is 22.
Gelijk ketting en cassette vervangen door XT/Ultegra. Shimano mt400 voldoet echt niet als je veel kilometers rijdt in weer en wind.
Ik denk dat dat gelijk is aan mijn Trek 8000 van wel eer die ik in ‘96 bepakt een alp op reed.
Har77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2233
Lid geworden op: do 4 juni 2009, 16:17
Mijn mountainbike: is beter in shape dan ik

Jurriaan schreef: do 9 december 2021, 23:14 De voorderailleur heeft zijn come-back gemaakt. Morgen even op de gevoelige plaat vastleggen.
Ben benieuwd hoe de ‘grote’ plaat bevalt op langere ritten. Midden blad terug naar 32. Micro is 22.
Gelijk ketting en cassette vervangen door XT/Ultegra. Shimano mt400 voldoet echt niet als je veel kilometers rijdt in weer en wind.
Ik denk dat dat gelijk is aan mijn Trek 8000 van wel eer die ik in ‘96 bepakt een alp op reed.
je moet wel even je topic titel aanpassen naar: 'flat bar gravel bike'. Ben je meteen helemaal hip 8)
Athletes EAT and TRAIN, they don't DIET and EXERCISE.....
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8046
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

:-q
Plaats reactie