Garantie SCHEUR | YT Capra AL Base 2019

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gebruikersavatar
pieterw33
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 200
Lid geworden op: di 19 september 2017, 10:19

graduzzi schreef: ma 27 januari 2020, 22:24 Zeer vette bak hoor, van het voorjaar maar eens samen naar LHR toe, kan ik hem eens in het wild zien
Dat is altijd een goed plan! Hoop er zeker nog een paar keer te komen van het jaar!
cheeta schreef: ma 27 januari 2020, 22:44 Gave fiets in z'n natuurlijke habitat is altijd goed... :-q
floris500 schreef: di 28 januari 2020, 08:53 Dikke bak 8)
Thanks :D
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1798
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

Al in het echt gezien in LHR en ziet er nice uit! Ook al is die fiets niet bij te houden.. Of ligt dat aan de roekeloze berijder? :roll: :lol: :tong
Gebruikersavatar
pieterw33
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 200
Lid geworden op: di 19 september 2017, 10:19

KevinBel schreef: vr 31 januari 2020, 14:06 Al in het echt gezien in LHR en ziet er nice uit! Ook al is die fiets niet bij te houden.. Of ligt dat aan de roekeloze berijder? :roll: :lol: :tong
Nee dat komt door de grotere wielen natuurlijk heh 10% sneller toch :D
Gebruikersavatar
Herman de Biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 526
Lid geworden op: di 4 augustus 2015, 12:30
Mijn mountainbike: staal

Mooi kanon Pieter! Lukt het een beetje met die camo vork om ongezien door het jachtgebied heen te komen? 8)
'BUILT not Bought '
Gebruikersavatar
pieterw33
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 200
Lid geworden op: di 19 september 2017, 10:19

Herman de Biker schreef: vr 31 januari 2020, 16:18 Mooi kanon Pieter! Lukt het een beetje met die camo vork om ongezien door het jachtgebied heen te komen? 8)

Thanks, Haha ik draag ter compensatie een fluor gele zak over de tas :tong
Gebruikersavatar
floris500
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 975
Lid geworden op: vr 8 maart 2013, 08:39
Mijn mountainbike: Cotic BFe275 | Dartmoor Blackbird | Kona Rove AL

KevinBel schreef: vr 31 januari 2020, 14:06 Al in het echt gezien in LHR en ziet er nice uit! Ook al is die fiets niet bij te houden.. Of ligt dat aan de roekeloze berijder? :roll: :lol: :tong
:bier: :winkie:
Gebruikersavatar
pieterw33
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 200
Lid geworden op: di 19 september 2017, 10:19

Nog een kleine update dan, Fiets heeft veel stil gestaan de laatste maanden, nu eindelijk weer een beetje kunnen fietsen met deze monstertruck.

eerst een ritje gedaan in het Aachnerwald nadat ik er een week van te voren was met de hardtail. En vorige week 3 dagen naar Duitsland geweest met een groepje van 5.

Dag 1: in Witten geweest en daar wat trails gereden, pittige klimmen gelukkig niet al te lang. de Gedern DH en de track ernaast (staat niet op trailforks dus geen idee hoe die heet) waren bij ons wel de favorieten.

Filmpjes:
Witten jumpje:
https://www.pinkbike.com/video/518991/

Roadgapje in Witten ziet er maar flauw uit hierzo, was in het echt toch een stuk spannender :P , ik haalde hem ook net niet :(
https://www.pinkbike.com/video/518990/

Foto jumpje:
Afbeelding

Dag 2:
Bikepark winterberg geweest. Hier was het lekker druk want kennelijk was het een Feestdag voor de Duitsers :-? Gelukkig nog wel redelijk wat afdalingen kunnen maken. We hadden een huisje wat 500 meter van de lift was verwijderd dus dit was wel ideaal.

Afbeelding

Dag 3:
naar bikepark Willingen geweest, hier was het gelukkig een stuk rustiger. Jammer genoeg hadden ze de onofficiële enduro afdaling afgesloten. Lekker kunnen raggen wel voor de rest. Ook op de Downhill de roadgap nog gedaan. Kevinbel had er een goed gevoel bij en reed hem eerst alleen, hierna heb ik hem samen met Kevinbel gedaan.

Filmpje Roadgap:
https://www.pinkbike.com/video/518992/

Afbeelding

Komende weekenden staan ook al weer volgepland aangezien we weer ri. Belgie en Frankrijk mogen, Remouchamps en LHR staan op de planning voor de komende 2 weekends. :-D :bier:
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Kijk, iemand die met volle teugen van zijn bike geniet. :-q
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 992
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

pieterw33 schreef: wo 17 juni 2020, 12:33 Ook op de Downhill de roadgap nog gedaan. Kevinbel had er een goed gevoel bij en reed hem eerst alleen, hierna heb ik hem samen met Kevinbel gedaan.
Helden!
Ja, doei !
Gebruikersavatar
pieterw33
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 200
Lid geworden op: di 19 september 2017, 10:19

Dice Oldskool schreef: wo 17 juni 2020, 13:32 Kijk, iemand die met volle teugen van zijn bike geniet. :-q
:bier:
Joepie de schreef: wo 17 juni 2020, 13:36
pieterw33 schreef: wo 17 juni 2020, 12:33 Ook op de Downhill de roadgap nog gedaan. Kevinbel had er een goed gevoel bij en reed hem eerst alleen, hierna heb ik hem samen met Kevinbel gedaan.
Helden!
Haha vaak ben je te bang :D Uiteindelijk als je het dan doet heb je erna altijd zoiets van ah dat viel best mee. Mentaal gekut altijd heh.
Gebruikersavatar
pieterw33
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 200
Lid geworden op: di 19 september 2017, 10:19

Nog een garantie gevalletje gehad ergens in Juli (eigen domheid) dat keurig is opgelost door YT. ik was de main pivot nut (ofzoiets) verloren. Wel altijd alles netjes nagekeken en aangedraaid maar deze kennelijk niet? maar ze hebben netjes een nieuwe as en bout opgestuurd.
Afbeelding

Hier nog wat foto's en filmpjes want ja daar komt iedereen toch voor?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

https://www.pinkbike.com/video/529174/
https://www.pinkbike.com/video/529173/
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2455
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Goed bezig geweest :-q

Mooie foto's van mooie trails,

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Gebruikersavatar
pieterw33
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 200
Lid geworden op: di 19 september 2017, 10:19

Nog steeds aan het nagenieten van de Enduro wedstrijd in LHR :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Mooie actiefoto's! :-q
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Gebruikersavatar
pieterw33
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 200
Lid geworden op: di 19 september 2017, 10:19

Klitse schreef: do 17 juni 2021, 16:02 Mooie actiefoto's! :-q
Thanks, mooi voordeel van een wedstrijd fietsen krijg je nog eens actiefoto's, meestal hebben we daar geen tijd voor :P
Plaats reactie