Kona Big Honzo DL

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gebruikersavatar
I.Verheij
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 24 januari 2014, 17:26
Mijn mountainbike: Canyon Neuron, Canyon Spectral en mijn Frankenbike (69'er rigid oval singlespeed)

markindealpen schreef: do 30 januari 2020, 15:28
I.Verheij schreef: do 30 januari 2020, 14:03 Wow gaaf ding! Was die dag (okay een van de dagen) toevallig in de kuil met mijn dochter van 5, ook zij vond ze mooi (maar een 6e fiets... nee dat gaat thuis niet goedkomen).
Maar meer on topic; hoe bevalt de LTHT ten opzichte van je hardtail? Wat voor verschil merk je?
Ja vind ik nog lastig zeggen, de kortere stuurpen + een wat breder stuur + de lagere headangle maakt dat het wat relaxter rijdt, denk ik?
2.8 inch banden of 2.25 is ook nogal een verschil..
Het zit en fiets fijner, maar mss ben ik gebrainwashed door de marketing en reviews.
Ik moet er nog eerst wat meer op fietsen denk ik, ik heb niet zoveel ervaring met tal van fietsen dat ik gelijk kan zeggen waar het verschil hem nou in zit, behalve de algemene perceptie en t feit dat ie net nieuw is :)

ps, ik tel in je sig maar 3 fietsen hoor...;)
Okay ik overdrijf, heb maar 3 mountainbikes ;-) Geloof mij, thuis zijn het "toch allemaal fietsen" :wink:
Rijd afwisselend op een Canyon Neuron CF 9.0 SL [2019] en mijn Frankenbike (69'er rigid oval singlespeed).
Trailcrew Zeewolde
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2192
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Mooie fiets. :-q
"This species has amused itself to death"
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Ik had het al gezegd maar bij deze nog een keer: Mooi ding, hoor :-q
Gebruikersavatar
markindealpen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 220
Lid geworden op: vr 7 april 2017, 21:07
Mijn mountainbike: UHR

dank dank

Vrijdag de boel wat meer afgesteld, de vork beter ingesteld en betere pedalen erop gezet, heerlijk rondje Amerongen gereden. Ik moet zeggen dat 1x setup best goed bevalt, en die 2.8 banden de remknippen redelijk goed wegfilteren, ik ben een tevreden man:)

Afbeelding
Propain Tyee AL
Kona Big Honzo DL
{Canyon Spectral AL }
Kona Rove st
{Cube ltd pro}
Plaats reactie