Nordest Bardino special edition

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

yo-eddy schreef: ma 4 mei 2020, 18:40 Ziet er vooral lekker radicaal uit, dat is ook wat waard :wink:
Onderschat dat niet 😁.

Ik herken het mijn Hornet. Spijkerhard, loei zwaar, lange wielbasis... maar de looks 😍.
Overigens is het voor mij de eerste fiets die mij echt als een handschoen past. En bang dat ik ‘m sloop ben ik al helemaal niet.

@maanfruit: jammer dat ie ‘t veld moet ruimen. Als je geen vrienden kunt worden met je fiets, dan gaat het je op den duur tegen staan. Denk dat een boel mensen dat wel eens hebben met een fiets. Ik heb ergens gemist wat ervoor terugkomt.
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
maanfruit
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 525
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 22:18
Mijn mountainbike: Arnhem

Ik baal er ook van Marco, ik had gedacht dat ik goed onderzoek had gedaan en kritisch ben geweest naar mezelf , mijn skills en de plekken waar ik fiets. Maar pas als je er rijdt (en dan geen proefritje maar meerdere ritten) merk je hoe de bike je past.

De vervanger heb ik nog niet ge- SYS-d, ze is ook net af. Het is een Poolse geworden, uit de lagere prijsklasse namelijk een Octane One Prone 29, in het blauw. Het is een verstandshuwelijk want de keus is gebaseerd op prijs, headtube- angle, chain- stay length, reach, stack en seattube angle (de "maten" in de partnercatalogus, zeg maar :wink: ).
My bike is built like me; cheap frame and heavy parts


Running is for prey :winkie:
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

maanfruit schreef: do 4 juni 2020, 11:30 Ik baal er ook van Marco, ik had gedacht dat ik goed onderzoek had gedaan en kritisch ben geweest naar mezelf , mijn skills en de plekken waar ik fiets. Maar pas als je er rijdt (en dan geen proefritje maar meerdere ritten) merk je hoe de bike je past.

De vervanger heb ik nog niet ge- SYS-d, ze is ook net af. Het is een Poolse geworden, uit de lagere prijsklasse namelijk een Octane One Prone 29, in het blauw. Het is een verstandshuwelijk want de keus is gebaseerd op prijs, headtube- angle, chain- stay length, reach, stack en seattube angle (de "maten" in de partnercatalogus, zeg maar :wink: ).
Precies dat. Voor wat betreft je nieuwe bike, zo heb ik destijds ook avonden achter de excelsheets gezeten toen ik mijn Dartmoor frame kocht. En ook nu weer bij de aanschaf van mijn nieuwe frame heb ik dat weer in de vergelijking gedaan met de specs van Dartmoor.

Jouw Bardino heeft ook een poosje op mijn lijstje gestaan, maar ben blijven hangen op de wielbasis, die was als ik het goed heb nog langer dan die van de Dartmoor, wat de krappe bochtjes wel heel bijzonder zou maken.

Ben benieuwd naar de foto’s.
“Old, not obsolete”
Plaats reactie