Big Jon has been eaten by a Boar

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gebruikersavatar
Marisven
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 19 november 2018, 22:00
Mijn mountainbike: SNOWDON Ranger FAT, Schwinn Sierra 1983, Silverton Mountaineer 1984, Raleigh Maverick 1986

Dat is idd een donders mooi beest geworden!

Tubeless gaan we regelen en dan ook snel maar een keer samen met de bostrekkers de Veluwe op😜
Mijn Mtb’s:
Marinobike FATBIKE (KLEIN Stijl)
SNOWDON Ranger FAT
Schwinn Sierra 1983
Silverton Mountaineer 1984
Raleigh Maverick 1986
DIKKE BANDEN ZIJN GEZELLIG!
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Mooie Fatbike, kende het merk niet.

En een dikke + voor de topic-titel. :-D :-q
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2180
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Dus voor de herfst heb ik de meeste kans om je tegen te komen? Mooi ding. :-q
"This species has amused itself to death"
Gebruikersavatar
Herman de Biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 526
Lid geworden op: di 4 augustus 2015, 12:30
Mijn mountainbike: staal

En iedereen maar zeggen dat fatbikes “uit” zijn.. met die droogtes en de daarbij horende mulle zooi zijn Big Deef en consorten gewoon bang on trend! 8)

Mooi gedaan Dave! Strakke fiets
'BUILT not Bought '
Dennis78
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1217
Lid geworden op: vr 11 december 2009, 16:56
Mijn mountainbike: Specialized Chisel

Herman de Biker schreef: za 23 mei 2020, 21:40 En iedereen maar zeggen dat fatbikes “uit” zijn.. met die droogtes en de daarbij horende mulle zooi zijn Big Deef en consorten gewoon bang on trend! 8)

Mooi gedaan Dave! Strakke fiets
Je moest van de week de kreten maar eens horen, vooral bij de mulle klimmen bij het Zwolse bos, de tractor komt netjes boven terwijl de rest aan het ploegen is 😀
MonkeyRider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4056
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 20:23
Contacteer:

Erg mooi geworden inderdaad :-q
"Fat" en "Plus" worden weer helemaal "in" met deze droogte, de spinnewebben zijn intussen ook weer van mijn Krampus af :P

Je hebt nu wel een probleem............een passende frameset over ..........en nog geen 29plusser !
Ik zou daar niet tegen kunnen :winkie:
Big Deef
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 675
Lid geworden op: do 28 juni 2018, 11:04
Mijn mountainbike: Kingdom Void the Shorty

Af en toe zou het makkelijk zijn dat je net als of facebook of instagram reacties zou kunnen liken, maar dan doe ik het gewoon eventjes in 1 zin.

Dank voor jullie reacties allemaal. Ik was natuurlijk altijd al voorstander van een maatje groter en heb gisteren de shakedown ride gedaan op de fatbike en gewoon weer een glimlach van oor tot oor. De simpelheid van een vaste vork, een 1x10 groep spreekt mij wel aan ook al heb ik wel het idee om op de fatbike tzt eens te upgraden met wat minder gerenomeerde merken (bijvoorbeeld microshift voor de aandrijving, andere remmetjes, etc)

Erg leuk ook om iedereen in de mulle stukken voorbij te stampen, vooral dat geklaag en de 'afgunst' is heerlijk, andersom mag je trouwens niet klagen natuurlijk als ze keihard aanzetten op de vlakke stukken of na bochten want dan heb je er zelf voor gekozen. Komende tijd wordt het dus erg lastig om de keuze te maken welke fiets met mij mee op pad gaat.

En tja..... Een frame over, een 29+ er zou dan inderdaad de beste overweging zijn :roll:
Just do Ti, or did i die?
mauke
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 841
Lid geworden op: za 22 oktober 2016, 00:04
Mijn mountainbike: Yt jeffsy/ Gt grade

toch leuk dat er op mp leuke dealtjes gemaakt kunnen worden! zou er zelf "nog" geen willen aanschaffen/bouwen maar vind het leuk om ze te zien rijden.. en als de routes er zo bijliggen vast geen straf om op te fietsen ook.
leuke build en veel veilige kilometers!
Big Deef
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 675
Lid geworden op: do 28 juni 2018, 11:04
Mijn mountainbike: Kingdom Void the Shorty

mauke schreef: zo 24 mei 2020, 12:40 toch leuk dat er op mp leuke dealtjes gemaakt kunnen worden! zou er zelf "nog" geen willen aanschaffen/bouwen maar vind het leuk om ze te zien rijden.. en als de routes er zo bijliggen vast geen straf om op te fietsen ook.
leuke build en veel veilige kilometers!
Ik heb eventueel nog een goedkope start project voor je liggen :wink:
Just do Ti, or did i die?
mauke
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 841
Lid geworden op: za 22 oktober 2016, 00:04
Mijn mountainbike: Yt jeffsy/ Gt grade

Dat las ik al ja, maar las ook iets van een 29+ en dat avontuur wil ik je natuurlijk niet ontnemen :D
Letsgo21
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 5 augustus 2015, 11:46

Erg, erg mooie bike! 8)
Plaats reactie