Even voorstellen

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
MTBRossi
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 25 augustus 2019, 10:25
Mijn mountainbike: YT Jeffsy CF Pro 2017

Hallo. Mijn naam is Martin en ben ruim drie jaar geleden in Zeist komen wonen. Omdat ik op zoek was naar een sport in de natuur en hardlopen helemaal niets vind heb ik In de (droge) zomer van 2018 samen met een vriend de route Zeist gefietst met een huurfiets.

Dat was erg leuk en na die zomer een eigen fiets gekocht: een YT Jeffsy CF pro 2017. Sindsdien een paar clinicus gevolgd en een keer LV met HV gefietst en een keer Amerongen. En vandaag eindelijk weer Zeist (lag er goed bij!) gefietst!

Groet!
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

MTBRossi schreef: wo 10 juni 2020, 18:45 Hallo. Mijn naam is Martin en ben ruim drie jaar geleden in Zeist komen wonen. Omdat ik op zoek was naar een sport in de natuur en hardlopen helemaal niets vind heb ik In de (droge) zomer van 2018 samen met een vriend de route Zeist gefietst met een huurfiets.

Dat was erg leuk en na die zomer een eigen fiets gekocht: een YT Jeffsy CF pro 2017. Sindsdien een paar clinicus gevolgd en een keer LV met HV gefietst en een keer Amerongen. En vandaag eindelijk weer Zeist (lag er goed bij!) gefietst!

Groet!
Welkom, dat doe je goed met die Jeffsy. Een goed begin is het halve werk :-q

FYI: In SYS (show your stuff) zijn zelfgemaakte plaatjes een must :wink:
MTBRossi
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 25 augustus 2019, 10:25
Mijn mountainbike: YT Jeffsy CF Pro 2017

Op zich logisch... was even zoeken hoe het werkt met Flickr. Maar gelukt. Heb niet veel foto’s, maar hier één op de auto:

Afbeelding

En één in de garage:

Afbeelding
Agamer
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 756
Lid geworden op: vr 30 april 2010, 21:49
Mijn mountainbike: Canyon Lux trail

Ken weinig garages die er zo netjes uitzien 8)

Welkom hier!
Canyon Lux trail
Cannondale FSi Carbon 3 (2017)
Cube Reaction GTC Pro 29 (2015)
Trek Fuel 90 (2007)
Plaats reactie