Dat is toch ook gewoon aan te passen en hoort bij het afstellen van de fiets? Bij een luchtvork moet je ook gaan testen met spacers, druk of extra olie.
Dus hoe bedoel je gedurfd?
Dat is toch ook gewoon aan te passen en hoort bij het afstellen van de fiets? Bij een luchtvork moet je ook gaan testen met spacers, druk of extra olie.
Het ergste wat kan gebeuren is dat je een andere coil veer moet kopen, afgestemd op jouw gewicht. Dus nee, helemaal niet gedurfd, zeker niet als de verkoper Lars is.
Ach, ik had op mn oude fiets NN/RR. Zoveel verschilt dit niet. En in de afdaling heb je er geen last van.Jamis Diablo schreef: ↑do 30 juli 2020, 12:14 Dat ie zwaarder loopt is niet zo gek met dat rubber.
Mooi dat ie goed bevalt
Da's niet helemaal waar, we hebben met dat andere forum eens een ride gedaan waar ElmarJ ook in afdalingen meer last dan voordeel had van z'n tractor Minions
De kleur van de schoenen moeten we het nog even over hebben.Klitse schreef: ↑do 30 juli 2020, 12:04 Een weekje limburg leverde de eerste "schade" op. Gelukkig was het maar een lekke band. Verder deed ie het uitstekend op de trails. Klimmen gaat weliswaar iets zwaarder dan op mn oude Cross Country fiets, maar zolang ik overal boven kom vind ik dat prima. Afdalingen gaan wel veel harder.