DJMARCO’s 29-er Canyon Spectral CF7 update Foto's..

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Wizzy82
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 316
Lid geworden op: do 27 oktober 2016, 14:59
Mijn mountainbike: Trek x-caliber 9

Wat is de X-caliber 9 toch aardig door ontwikkeld tov mijn versie uit 2015. Geen 2 versnellingen meer op het voorste blad.
Mooie fiets en kleurstelling. Dat donker rood met zwart is erg mooi!
DJMARCO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: di 23 juni 2020, 18:32

Dank je, wellicht komt ie over een klein jaartje te koop... Een fully was nu te duur wellicht later.....?
Wizzy82
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 316
Lid geworden op: do 27 oktober 2016, 14:59
Mijn mountainbike: Trek x-caliber 9

Dan al? Ga je maar een jaartje met deze bike rijden dan? Die van mij heb ik nu zo'n 4 jaar (overjarig model) en ik ben er nog steeds happy mee.
Fully wil ik wel een keertje uittesten voordat ik er ooit een ga kopen als ik dat al zou doen. Ik vind dat rouwe van een hardtail ook wel wat hebben.
DJMARCO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: di 23 juni 2020, 18:32

Wizzy82 schreef: vr 17 juli 2020, 19:46 Dan al? Ga je maar een jaartje met deze bike rijden dan? Die van mij heb ik nu zo'n 4 jaar (overjarig model) en ik ben er nog steeds happy mee.
Fully wil ik wel een keertje uittesten voordat ik er ooit een ga kopen als ik dat al zou doen. Ik vind dat rouwe van een hardtail ook wel wat hebben.
Vandaar ook wellicht.... ☺️
DJMARCO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: di 23 juni 2020, 18:32

Vandaag mocht ie weer mee om even te spelen....


Afbeelding

Dit was voorlopig even de laatste rit met SDP's deze zijn na de rit vervangen door flats.
Helaas zijn de 5ten impact pro die ik had besteld net te klein, een nieuw paar 1/2 maatje groter is onderweg.

alvast een plaatje:

Afbeelding
Gebruikersavatar
CentMan
All rounder
All rounder
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 15 april 2020, 07:23
Mijn mountainbike: Centurion Backfire Pro 1000

Mooie fiets en suc6 ermee !
habebat vehentem
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29963
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Vooral die kleur :-q
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
ofv
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 254
Lid geworden op: wo 4 september 2019, 09:26

Hele leuke fiets :-q
gijsje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 881
Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike

Ja, superfraaie bike & kleur ! Is er eindelijk een mooie chique kleur wordt deze in de 2021 collectie alweer vervangen door een matte kleur, alsof er daar nog niet genoeg van zijn. ( heb zelf ook matte lak maar ben er wel klaar mee )
DJMARCO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: di 23 juni 2020, 18:32

gijsje schreef: zo 2 augustus 2020, 20:39 Ja, superfraaie bike & kleur ! Is er eindelijk een mooie chique kleur wordt deze in de 2021 collectie alweer vervangen door een matte kleur, alsof er daar nog niet genoeg van zijn. ( heb zelf ook matte lak maar ben er wel klaar mee )
Om er weer even in te komen na 10jr niet gefietst te hebben voor deze HT gekozen. Maar ik ben zo enthousiast over t biken nu dat ik verwacht dat ie volgend jaar zomer vervangen zal worden door een fully, dus wie weet....😉
DJMARCO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: di 23 juni 2020, 18:32

Ik was dus iets te enthousiast en ben helaas op de route 013 uit de bocht gevlogen, over de kop geslagen en tot stilstand gekomen tegen een boom. Hierbij heb ik naast wat schaafwonden helaas ook 2 ribben gebroken. Mijn fiets had nog geen krasje.

Ik ben dus minimaal 6 weken uitgeschakeld, hopelijk kan ik hierna weer snel op mijn fiets springen.
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16805
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Da's minder mooi! :-{
Een foutje kan altijd, maar dan meteen twee ribben breken is vette pech. Sterkte met het herstel!

Wel een compliment dat je je prioriteiten goed op orde hebt, fiets heel houden en zelf de klappen opvangen ;-)
Volgende keer toch maar andersom doen, of nog beter: niet meer vallen...
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
DJMARCO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: di 23 juni 2020, 18:32

kermit schreef: di 29 september 2020, 20:23 Da's minder mooi! :-{
Een foutje kan altijd, maar dan meteen twee ribben breken is vette pech. Sterkte met het herstel!

Wel een compliment dat je je prioriteiten goed op orde hebt, fiets heel houden en zelf de klappen opvangen ;-)
Volgende keer toch maar andersom doen, of nog beter: niet meer vallen...
Ik besloot omdat ik merkte dat ik de kombocht niet kon halen rechtdoor te gaan. Het stuk achter de bocht was redelijk vlak en daar stonden de bomen ver uit elkaar. Wat ik echter niet had gezien is dat direct achter de bocht een gat in de grond zat. Hierdoor werd ik direct gelanceerd en kwam ik alsnog tegen de boom tot stilstand die ik probeerde te ontwijken door niet in de bocht te remmen. Echt vette pech om hierbij 2 ribben te breken. Het weerhoud mij echter niet om na mijn herstel de draad weer op te pakken. En ja de prioriteit is om dan maar niet meer te vallen ... hahahah
DJMARCO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: di 23 juni 2020, 18:32

Update: eind december mijn fiets verkocht en de vervanger besteld. Het is een Canyon Spectral CF7 in het zwart.

Ondertussen met dank aan de adviezen hier, andere banden besteld: voorzijde vittoria Barzo + Achter vittoria Mezcal.
Mucoff tubeless set incl ventielen.
Ergon GE 1 EVO slim handvaten in kleur deep moss
Crankbrothers Stamp 7 kleur zwart

En nu de fiets nog.... verwachte verzenddatum
12-19 februari .... word vervolgd.
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10371
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Nice!
Staat een leuke review vd Spectral in de Dts ‘Bike’ van afgelopen week, groepstest van een paar mooie AM’s (kiosk dicht, dus evt online). (Hij is nog meer opgeschoven richting Enduro, zit de eigen Strive zelfs al wat in het vaarwater).
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
Plaats reactie