Weer een Jeffsy erbij

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Nog niet helemaal af, maar klaar voor een eerste tripje. Met mijn Five was ik blij (vooral met de looks) maar hij was me ook net wat klein en ik wilde graag iets meer veerweg. De prijs/kwaliteit van de Jeffsy comp is zo fantastisch, daar moest ik wat mee.

Wensen: wellicht de remmen vervangen voor XT. Dingen inkorten, kijk naar die lelijke kabelbundel :D
Er ligt een nieuw setje banden klaar voor als deze op zijn: DHF exo en DHRII exo+ in 2.5/2.4
Ik heb nog een GX Eagle shifter liggen maar ik kijk eerst of deze bevalt.
Er komt waarschijnlijk nog wel een OneUp dropper met wolftooth remote op.
M'n fijne Hope pedalen moeten nog terug, maar het linker pedaal heeft een kromme as, dus ik moet Hope weer lastig vallen :roll:

Specs: Hawaï

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Makkelijk op vr 3 juli 2020, 11:10, 3 keer totaal gewijzigd.
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7365
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Wie geeft er nu om de specs met zo'n prachtig motief op de bovenbuis en achterbrug?!

Enjoy...
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

Wat vrolijke kleurtjes staan hem wel. Is dat een bloemen motief? en heb je close ups?
Wat mij betreft een beter als zo,n serieuze, agressieve look.
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Ik zal deze week in een bikepark wat leukere foto’s maken. Het zijn dyedbro protectors. Ik vind het hem flink opfleuren :)
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Ik blijf ze mooi vinden die Jeffsy's. Zo ook deze. Veel plezier er mee.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

cheeta schreef: zo 28 juni 2020, 07:39 Wie geeft er nu om de specs met zo'n prachtig motief op de bovenbuis en achterbrug?!

Enjoy...
Je hebt gelijk, heb het meteen aangepast
Waar woke is, is vuur
mauke
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 841
Lid geworden op: za 22 oktober 2016, 00:04
Mijn mountainbike: Yt jeffsy/ Gt grade

Je hebt er echt wat van gemaakt zo zeg! Ik vind die blauwe jeffsy 2020 ook echt heel gaaf maar dit is erg vet zo!
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Als ik deze bike zie dan moet ik denken aan het liedje “Birds and the Bees” van Jewel Aken 😁.

Ik vind ‘m cool. 👍🏻
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

YT, altijd goed. Zeker icm dit luchtige thema.
Veel plezier ermee!
cheeta schreef: zo 28 juni 2020, 07:39 Wie geeft er nu om de specs met zo'n prachtig motief op de bovenbuis en achterbrug?!

Enjoy...
Haha, geweldig! 8)
E10
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 244
Lid geworden op: do 14 november 2013, 23:14
Mijn mountainbike: Bergamont Trailster EX 7.0

Makkelijk schreef: zo 28 juni 2020, 07:20 Nog niet helemaal af, maar klaar voor een eerste tripje. Met mijn Five was ik blij (vooral met de looks) maar hij was me ook net wat klein en ik wilde graag iets meer veerweg. De prijs/kwaliteit van de Jeffsy comp is zo fantastisch, daar moest ik wat mee.

Wensen: wellicht de remmen vervangen voor XT. Dingen inkorten, kijk naar die lelijke kabelbundel :D
Er ligt een nieuw setje banden klaar voor als deze op zijn: DHF exo en DHRII exo+ in 2.5/2.4
Ik heb nog een GX Eagle shifter liggen maar ik kijk eerst of deze bevalt.
Er komt waarschijnlijk nog wel een OneUp dropper met wolftooth remote op.
M'n fijne Hope pedalen moeten nog terug, maar het linker pedaal heeft een kromme as, dus ik moet Hope weer lastig vallen :roll:

Specs: Hawaï

Afbeelding
Mooie fiets, maar Waarom een wolftooth remote. De OneUp is net zo goed of mss wel beter. En ook nog goedkoper. Heb deze zelf aan mijn Hope Tech 3 remmen gekoppeld. Zit lekker kort onder de greep, goed verstelbaar en soepel te bedienen.
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

E10 schreef: ma 29 juni 2020, 20:24 Mooie fiets, maar Waarom een wolftooth remote. De OneUp is net zo goed of mss wel beter. En ook nog goedkoper. Heb deze zelf aan mijn Hope Tech 3 remmen gekoppeld. Zit lekker kort onder de greep, goed verstelbaar en soepel te bedienen.
Ik heb de wolftooth remote al liggen, is dat een goeie reden?
Maar als ik even een plusje aan de wolftooth mag geven waarom ik hem elke dag weer zou kopen... break-away axle!

Ik hoorde dat er een Bikeyoke met 210mm zou komen, dus nu ga ik daar denk ik op wachten.
Waar woke is, is vuur
E10
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 244
Lid geworden op: do 14 november 2013, 23:14
Mijn mountainbike: Bergamont Trailster EX 7.0

Dat is altijd een goede reden natuurlijk. Nu moet ik wel zeggen dat de oneup remote erg kort op het stuur zit, shifter steekt meer uit. Dus ben niet bang dat hij gauw sneuvelt. Maar het systeem van wolftooth is zeker goed doordacht, dat moet gezegd worden..

One up dropper is er ook In 210mm. En die kun je nog 2* 10mm korter maken mocht hij toch te hoog zijn.
twowheeler
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 845
Lid geworden op: do 22 september 2011, 20:16
Mijn mountainbike: Radon Skeen Trail CF10

Hoe is de service en dergelijke bij YT? Vergelijkbaar met Canyon?

Gave fiets, YT maakt mooie fietsen!
Who needs roads when there's dirt
Plaats reactie