Snowdon RP29 MK10 - nieuwe foto's P5

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16849
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Knallen hoeft niet persé imo (maar mag wel!) , maar er moet wel een laklaagje op zitten wat -op z'n minst- bij goed kijken een "wow"-effect geeft.
Zie de RP29 van HdB zelf of mijn Snowdon, allebei geen knalkleuren maar zie ze maar eens van wat dichterbij in de zon staan, dat ziet er echt flink mooier uit dan de meeste fabrieksbikes :-q

Zwart of het imiteren van mainstreambikes-striping is een no go naar mijn idee.
En (bijna) alles met geel ook... :D
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
Joop!
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 232
Lid geworden op: ma 2 december 2019, 21:05
Mijn mountainbike: Trek Superfly 9.7

Als BMW rijder wellicht niet helemaal objectief, maar Long Beach Blue sprankelt wel iets meer dan het blauw van Audi...
...zelf hebben ze ook al eens een serie fietsen in LBB uitgebracht, vond het best een lekker kleurtje:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2181
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

Knalluh!

Als je zoiets doet en je gaat naar Ierland heb je in vrijwel elke pubs waar je met je fiets aankomt gratis Guinness :winkie:
Afbeelding
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
Demoniac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 514
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 13:12
Mijn mountainbike: Snowdon RP29 MK10

Joop! schreef: ma 13 juli 2020, 01:45 Als BMW rijder wellicht niet helemaal objectief, maar Long Beach Blue sprankelt wel iets meer dan het blauw van Audi...
...zelf hebben ze ook al eens een serie fietsen in LBB uitgebracht, vond het best een lekker kleurtje:

Afbeelding
Dank voor deze heads-up, zo zie je wel meteen hoe het er uit ziet op een fiets :D
Bike repair is 95% hex keys and 5% the tool you probably don't have at home.

Snowdon RP29 MK10
Banden kopen?
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16849
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Leuk hè, al die mensen die wel even voor je willen kiezen hoe je fiets eruit moet komen zien :wink: :D

Nou nog maar een mening dan ;-)
Persoonlijk vind ik dat blauw op deze foto nog wat lafjes overkomen. Het is wat te licht om echt chique te zijn, en te flets om te knallen.
En die Cube, als ik HdB was en ik wist dat je zoiets van plan was zou ik het frame niet meegeven :lol:
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Demoniac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 514
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 13:12
Mijn mountainbike: Snowdon RP29 MK10

kermit schreef: ma 13 juli 2020, 09:19 Leuk hè, al die mensen die wel even voor je willen kiezen hoe je fiets eruit moet komen zien :wink: :D

Nou nog maar een mening dan ;-)
Persoonlijk vind ik dat blauw op deze foto nog wat lafjes overkomen. Het is wat te licht om echt chique te zijn, en te flets om te knallen.
En die Cube, als ik HdB was en ik wist dat je zoiets van plan was zou ik het frame niet meegeven :lol:
Als je die kleur in het echt ziet is ie zeker niet flets ;) Ik vind 'm echter ook niet chique in die zin, dat heeft de kleur van Audi wel maar omdat die een stuk donkerder is is het niet echt een opvallende kleur. Daarentegen zijn er een hoop Starling Murmur's in vuilniszak-grijjs of zelfs zwart afgeleverd en daarbij vergeleken is zelfs galaxisblauw nog opvallend natuurlijk :P
Bike repair is 95% hex keys and 5% the tool you probably don't have at home.

Snowdon RP29 MK10
Banden kopen?
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2468
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Als je het wat rustiger zoekt in blauw, is groen dan ook een optie?

Afbeelding
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16849
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Dat groen vind ik ook wel mooi, ik hou echt van metallic/candy kleuren op een fiets.

Vuilnikszakgrijs :D of zwart, dat zou echt zonde zijn natuurlijk.
Hoewel het voor sommige bikes nog grappig kan zijn ook (dat grijs dan ;-)), maar voor een mooi handgemaakt frame... Daar hoort iets echt moois op.

Probleem is dat er zoveel mooie kleuren zijn, en dan kun je nog met ontelbare designs aan de slag. Kies dan maar eens wat je wilt :)
Ik was er toen wel snel uit dat ik voor candy red wilde gaan, het enige dat ik misschien iets aan zou passen als ik nog een keer voor de keus stond was nèt iets meer contrast met de tekstkleur denk ik (en dan de tekst een gradatie lichter, de hoofdkleur is spot on!).
Aan de andere kant is het nu wel heel mooi subtiel dus ach. Ik was en ben iig heel happy met het frame en de kleur :-q
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2213
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Dan doe je toch gewoon alle kleuren zoals Squid Bikes:
Afbeelding
Of
Afbeelding
:winkie:
Demoniac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 514
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 13:12
Mijn mountainbike: Snowdon RP29 MK10

De kogel is afgelopen week door de kerk gegaan en de verf zit er sinds gisterochtend al op :D
Afbeelding
Afbeelding
Vaak is je eerste ingeving de juiste, deze kleur zat al in mijn kop voordat ik überhaupt bezig was met een nieuwe fiets dus is het toch Long Beach Blue geworden.
Bike repair is 95% hex keys and 5% the tool you probably don't have at home.

Snowdon RP29 MK10
Banden kopen?
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Yeah love it!! Ik ben nu al benieuwd om hem in het echt te zien! Ziet er zo al fantastisch uit :-q
Gebruikersavatar
Smithy
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 11 december 2017, 16:07
Mijn mountainbike: Smithy Serotone, Salsa Spearfish, Ragley Piglet, On-one Inbred, Genesis High latitude

Da's een lekker knalkleurtje, ben benieuwd hoe dat eruit ziet in het zonnetje :-q
Maar er zal nog wel een laagje of 2 op komen, dus we wachten even af!
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Wat een lekker kleurtje! :-q
Waar woke is, is vuur
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16849
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Smithy schreef: ma 3 augustus 2020, 08:21 Da's een lekker knalkleurtje, ben benieuwd hoe dat eruit ziet in het zonnetje :-q
Maar er zal nog wel een laagje of 2 op komen, dus we wachten even af!
Een strakke hoogglanslaag als laatste neem ik aan, en dan wordt het echt wel mooi!
Welke kleur worden de letters?
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3165
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

Dat ziet er inderdaad wel mooi uit :-q
Bij onze lokale BMW-dealer vanochtend nog een M2 zien staan in die kleur, geloof ik. Nu ik je frame zo zie, past dat wel erg goed op de bike.
Eerste ingeving is vaak toch de juiste, ongeacht wat alle anderen ook zeggen en voorstellen.

:bier:

Al vind ik dat appeltjes groen ook wel een mooie kleur.
Plaats reactie