Snowdon RP29 MK10 - nieuwe foto's P5

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Demoniac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 514
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 13:12
Mijn mountainbike: Snowdon RP29 MK10

TenZNL schreef: zo 25 oktober 2020, 13:18 Ik heb nog wel een RoRo in 27,5x2.1 liggen, als je wilt :)
En dan een Hans Dampf 29x2.6 voor!
Afbeelding
Dutch schreef: zo 25 oktober 2020, 20:49 Helemaal eens, die clipjes trek je los als je bij een takje blijft hangen. Been there done that.
D'r zit inmiddels een tie-wrap omheen, is inderdaad beter.
Kapitein Iglo schreef: ma 26 oktober 2020, 10:16 Blijft een schitterend apparaat! Wat voor chainstay protectie heb je nu gebruikt?
Siliconentape van AliExpress. Een stuk goedkoper dan het overpriced spul van ESI, al is dat wel wat steviger dus duurzamer. Pro-tip, gebruik zwart en geen transparant, want kettingvet.
Bike repair is 95% hex keys and 5% the tool you probably don't have at home.

Snowdon RP29 MK10
Banden kopen?
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16710
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Eén ding, exclusief zijn de Snowdons al lang niet meer.
Elke keer als ik eens Amerongen rijd kom ik dit blauwe geval tegen :D

Omdat ik gisteren met HdB was reden we dus met drie Snowdons ons rondje. Daar had nog wel een exclusieve Cube tussen mogen rijden! :wink:

Het is wel een gruwelijk mooie bike, de kleur is in het echt (veel) mooier dan ik vooraf verwachtte.
Ik zou de P12 van Heckler ook eens live moeten zien om mijn keus voor de BOTY 2020 te kunnen maken...
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1248
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

kermit schreef: do 12 november 2020, 09:48 Eén ding, exclusief zijn de Snowdons al lang niet meer.
Elke keer als ik eens Amerongen rijd kom ik dit blauwe geval tegen :D

Omdat ik gisteren met HdB was reden we dus met drie Snowdons ons rondje. Daar had nog wel een exclusieve Cube tussen mogen rijden! :wink:

Het is wel een gruwelijk mooie bike, de kleur is in het echt (veel) mooier dan ik vooraf verwachtte.
Ik zou de P12 van Heckler ook eens live moeten zien om mijn keus voor de BOTY 2020 te kunnen maken...
Pics or it didn't happen.
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2455
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

kermit schreef: do 12 november 2020, 09:48 Ik zou de P12 van Heckler ook eens live moeten zien om mijn keus voor de BOTY 2020 te kunnen maken...
Zeg maar waar en wanneer kermit (en wat ik mee moet brengen) :winkie:

Er is een vaag plan om Nijmegen te doen, maar wel met meer dan 2 man
Daar hadden we trouwens ook drie Project12's op de foto vorige keer 8)

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Demoniac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 514
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 13:12
Mijn mountainbike: Snowdon RP29 MK10

kermit schreef: do 12 november 2020, 09:48 Eén ding, exclusief zijn de Snowdons al lang niet meer.
Elke keer als ik eens Amerongen rijd kom ik dit blauwe geval tegen :D

Omdat ik gisteren met HdB was reden we dus met drie Snowdons ons rondje. Daar had nog wel een exclusieve Cube tussen mogen rijden! :wink:

Het is wel een gruwelijk mooie bike, de kleur is in het echt (veel) mooier dan ik vooraf verwachtte.
Ik zou de P12 van Heckler ook eens live moeten zien om mijn keus voor de BOTY 2020 te kunnen maken...
Hij is nog niet eens ingeschreven voor de BOTY :oops: Binnenkort eens fatsoenlijke foto's maken van het ding, voor ik 'm nóg een keer tegen de grond donder.. :-{
Mental note, probeer niet HdB bij te houden op de Harry Slinger, dat is voor maar weinig mensen weggelegd. Twee runs gedaan, de eerste keer al OTB in de aanloop richting Harry (net voor de bankjes staat een stronk in een buitenbocht) maar daarna wel een PR op het Harry segment gezet, de tweede run gleed het voorwiel weg in de eerste linker bocht - tot zover het vertrouwen in de Wolfpack's :lol: Of zoals kermit het zei: "er lag alweer zo'n Snowdon over het pad".
Jefro98 schreef: do 12 november 2020, 09:56 [...]

Pics or it didn't happen.
Afbeelding
De fotograaf zit op Snowdon nummer 3 :bier:
Bike repair is 95% hex keys and 5% the tool you probably don't have at home.

Snowdon RP29 MK10
Banden kopen?
Gebruikersavatar
Smithy
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 11 december 2017, 16:07
Mijn mountainbike: Smithy Serotone, Salsa Spearfish, Ragley Piglet, On-one Inbred, Genesis High latitude

Demoniac schreef: do 12 november 2020, 17:43
Mental note, probeer niet HdB bij te houden op de Harry Slinger, dat is voor maar weinig mensen weggelegd. Twee runs gedaan, de eerste keer al OTB in de aanloop richting Harry (net voor de bankjes staat een stronk in een buitenbocht) maar daarna wel een PR op het Harry segment gezet, de tweede run gleed het voorwiel weg in de eerste linker bocht - tot zover het vertrouwen in de Wolfpack's :lol: Of zoals kermit het zei: "er lag alweer zo'n Snowdon over het pad".
Herkenbaar, ooit eens geprobeerd om de beste kerel bij te benen op de afdaling 'Over de berg tot Bergweg'. Lag na bocht één al op m'n snufferd :bier:
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Demoniac schreef: do 12 november 2020, 17:43 ..., de tweede run gleed het voorwiel weg in de eerste linker bocht ...
Wat hebben we je nu (geprobeerd) te leren...


Oefenenoefenenoefenen :-q
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
mauke
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 841
Lid geworden op: za 22 oktober 2016, 00:04
Mijn mountainbike: Yt jeffsy/ Gt grade

Ik vind de skinwalls ietsje minder mooi en mullet was niet heel zichtbaar op de foto.. blijft wel echt een heel vet ding! Ik denk dat als je wat met fietsen hebt en een beetje handig bent je al heel snel veel waardering krijgt voor de kleine bouwers van waar dan ook.. en iedereen kan lezen natuulijk hoe zoiets gemaakt wordt en hoeveel tijd er wel niet zit in het ontwerpen van de kleinste dingetjes.. meer foto's altijd goed :bier:
Demoniac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 514
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 13:12
Mijn mountainbike: Snowdon RP29 MK10

Lars TB schreef: do 12 november 2020, 17:58 Wat hebben we je nu (geprobeerd) te leren...


Oefenenoefenenoefenen :-q
Dat was ik aan het doen, maar oefenen gaat soms ook mis ;) Gezien het aantal PR's wat ik gisteren heb gereden, gaat het toch langzaam de goede kant op ;)
Bike repair is 95% hex keys and 5% the tool you probably don't have at home.

Snowdon RP29 MK10
Banden kopen?
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16710
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Om een indruk te krijgen, hier HdB op het andere stukje met kombochten.
Ik heb niemand voorbij zien komen die er harder overheen ging...

DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1248
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

Smithy schreef: do 12 november 2020, 17:47
Demoniac schreef: do 12 november 2020, 17:43
Mental note, probeer niet HdB bij te houden op de Harry Slinger, dat is voor maar weinig mensen weggelegd. Twee runs gedaan, de eerste keer al OTB in de aanloop richting Harry (net voor de bankjes staat een stronk in een buitenbocht) maar daarna wel een PR op het Harry segment gezet, de tweede run gleed het voorwiel weg in de eerste linker bocht - tot zover het vertrouwen in de Wolfpack's :lol: Of zoals kermit het zei: "er lag alweer zo'n Snowdon over het pad".
Herkenbaar, ooit eens geprobeerd om de beste kerel bij te benen op de afdaling 'Over de berg tot Bergweg'. Lag na bocht één al op m'n snufferd :bier:
Mwah, eerst Duno en daarna LHR ging toch best redelijk allemaal. :wink: :-q
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

kermit schreef: do 12 november 2020, 18:56 Om een indruk te krijgen, hier HdB op het andere stukje met kombochten.
Ik heb niemand voorbij zien komen die er harder overheen ging...

https://vimeo.com/478554811
:-q :-q :-q :-q :-q :-q
Gebruikersavatar
Walk-a-Lot
All rounder
All rounder
Berichten: 53
Lid geworden op: di 15 september 2020, 11:09

Super chique fiets hoor! In het echt nog mooier dan op de plaatjes, complimenten voor bouwer en eigenaar :-q
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Smithy schreef: do 12 november 2020, 17:47
Demoniac schreef: do 12 november 2020, 17:43
Mental note, probeer niet HdB bij te houden op de Harry Slinger, dat is voor maar weinig mensen weggelegd. Twee runs gedaan, de eerste keer al OTB in de aanloop richting Harry (net voor de bankjes staat een stronk in een buitenbocht) maar daarna wel een PR op het Harry segment gezet, de tweede run gleed het voorwiel weg in de eerste linker bocht - tot zover het vertrouwen in de Wolfpack's :lol: Of zoals kermit het zei: "er lag alweer zo'n Snowdon over het pad".
Herkenbaar, ooit eens geprobeerd om de beste kerel bij te benen op de afdaling 'Over de berg tot Bergweg'. Lag na bocht één al op m'n snufferd :bier:
Ah, gelukkig ben ik niet de enige :winkie:

Het resultaat van m`n 1e ritje samen met HdB (ergens halverwege Molenzwiebelfun), gelukkig heb ik altijd wat tierips bij me:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Dus we moeten gewoon niet met HdB samenfietsen is de conclusie :D

Mooi filmpje ook en leuk dat je die vimeo beelden zo hier op het forum meteen kan tonen zonder dat je naar een externe site moet.
Plaats reactie