Snowdon RP29 MK10 - nieuwe foto's P5

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Rogier13
All rounder
All rounder
Berichten: 138
Lid geworden op: do 9 mei 2019, 19:45

Dat is nog eens een mooi stukje vakmanschap :-q
Canyon Lux Trail - Swett Smockelaer - Kona Honzo ST
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Wat een plaatje, wat een vakmanschap en kleur. Prachtig :-q
Waar woke is, is vuur
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Zeer mooie bike geworden. De details zijn ook weer fantastisch. Dit kun je aan “Herman” wel overlaten.
“Old, not obsolete”
Demoniac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 514
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 13:12
Mijn mountainbike: Snowdon RP29 MK10

Victor1977 schreef: za 12 september 2020, 13:34 Prachtig geworden man. En een leuk snowdon uitje meteen erbij. Nu nog 5x Rhenen hopelijk :-q
Daar gaat ie zeker te bewonderen zijn!
bartsince1975 schreef: za 12 september 2020, 14:51 Heel gaaf geworden, we willen nu natuurli j k nog wel een complete speclist en meer plaatjes :-q
Speclist hou je nog even van me tegoed, maar is 100% gelijk aan de NS Eccentric eigenlijk, het enige wat niet mee kon was het balhoofd maar dat is nog steeds een Cane Creek 40 (alleen nu een ZS/EC44 ipv IS headset) en de remleidingen. (want die moesten langer)
zonoskar schreef: za 12 september 2020, 15:12 Nou nog mooie foto's :D
We wilden in WB mooie foto's maken, maar op de aanrijroute naar de lift lag al een flinke plas waardoor ie binnen 5 minuten onder de prut zat :lol: En we moesten het maximale uit de dag halen, dus niet teveel tijd om fatsoenlijk te poseren ;)
RoySmit schreef: za 12 september 2020, 17:16 Wow ziet er echt super gaaf uit.
Staat ie elke avond voor de bank om er verliefd naar te kijken of wat? echt een plaatje!!!
Midden in de woonkamer!
Jamis Diablo schreef: za 12 september 2020, 18:41 Die Snowdons zij gewoon de nieuwe Cube :)
Super strakke bike geworden!
Erg mooie kleur en graphics.
Spuit HdB die nog steeds met een spuitbus en wat sjablonen?
Is mij nog nooit gelukt om strak te krijgen.
Ja, de onderbuis is gedaan door allemaal losse Snowdon-logo's over elkaar heen af te plakken (negatief, dus alle overlap moest er ook nog tussenuit gesneden worden) en daarna weer gefade met de basiskleur.
Bike repair is 95% hex keys and 5% the tool you probably don't have at home.

Snowdon RP29 MK10
Banden kopen?
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Helemaal gemist, plaatje geworden. Mooie kleur, grijze HELM erin zou hem visueel afmaken. :bier:
Demoniac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 514
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 13:12
Mijn mountainbike: Snowdon RP29 MK10

Dutch schreef: di 15 september 2020, 11:54 Helemaal gemist, plaatje geworden. Mooie kleur, grijze HELM erin zou hem visueel afmaken. :bier:
Visueel zeker en ook qua OCD om achterdemper en vork van hetzelfde merk te monteren, maar wat ik begreep uit de ervaringen van Lars is dat de Helm pas tot leven komt als die flink op zijn donder krijgt. Dat zou leuk zijn in bikeparks, maar minder op de Nederlandse routes waar deze fiets toch voornamelijk te vinden zal zijn. Een goede Pike vervangen door een nieuwe Pike Ultimate in het zilver vond ik ook geld weggooien. Nou is het wel zo dat er met die paar zilveren logootjes nauwelijks verf uit de spuitbus verdwenen is, dus ik heb heb ergens in mijn achterhoofd nog wel het idee om de Pike daarmee te spuiten ;) Dat gaat nog niet direct gebeuren, er zitten net verse Slik Graphics stealth stickers op.
Bike repair is 95% hex keys and 5% the tool you probably don't have at home.

Snowdon RP29 MK10
Banden kopen?
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Inmiddels is er een Helm 2.0, waarmee de stuggere compressie ondervangen is. Dus je kunt geld uit gaan geven!


Maar overspuiten van de huidige vork is ook best een goed idee :bier:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Demoniac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 514
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 13:12
Mijn mountainbike: Snowdon RP29 MK10

Lars TB schreef: di 15 september 2020, 13:57 Inmiddels is er een Helm 2.0, waarmee de stuggere compressie ondervangen is. Dus je kunt geld uit gaan geven!


Maar overspuiten van de huidige vork is ook best een goed idee :bier:
De koning heeft me net verteld dat het moeilijk gaat met de economie, dus geld uitgeven als je het hebt is een goed idee, ofzo. Bovendien moet iemand de taak van Pagani mbt ondoordachte aankopen overnemen, toch? :lol:
Bike repair is 95% hex keys and 5% the tool you probably don't have at home.

Snowdon RP29 MK10
Banden kopen?
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

#goforit
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Maar is Pagani ook gestopt met het doen van ondoordachte aankopen?
Of is hij alleen gestopt het met ons te delen?
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4115
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

Vandaag mogen bewonderen op Amerongen. Mooi fietsje!
zeroground
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 700
Lid geworden op: vr 15 mei 2009, 19:00

ThaSingleTrackMastah schreef: di 15 september 2020, 17:23 Maar is Pagani ook gestopt met het doen van ondoordachte aankopen?
Of is hij alleen gestopt het met ons te delen?
Als ik het een beetje inschat is er door Pagani weer een gedegen steunpakket voor zijn LBS uitgerold

On: erg mooie fiets geworden :bier:
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

baron062 schreef: wo 16 september 2020, 21:50 Vandaag mogen bewonderen op Amerongen. Mooi fietsje!
Idem hier, tijdens hetzelfde bezoekje aan Amerongen :D

Wat mij betreft zelfs meer dan mooi, ik zou het woord schitterend willen gebruiken...
Kleurtje is ook weer top, bizar wat HdB met een paar spuitbusjes voor elkaar krijgt.

En ook nu weer bij toeval drie Snowdons bij elkaar, dan denk je wat bijzonders te hebben... :D
(het was overigens een gezellig ritje, al wordt mijn klimtempo steeds dramatischer... :oops: )
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4115
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

kermit schreef: do 17 september 2020, 09:13
baron062 schreef: wo 16 september 2020, 21:50 Vandaag mogen bewonderen op Amerongen. Mooi fietsje!
Idem hier, tijdens hetzelfde bezoekje aan Amerongen :D

Wat mij betreft zelfs meer dan mooi, ik zou het woord schitterend willen gebruiken...
Kleurtje is ook weer top, bizar wat HdB met een paar spuitbusjes voor elkaar krijgt.

En ook nu weer bij toeval drie Snowdons bij elkaar, dan denk je wat bijzonders te hebben... :D
(het was overigens een gezellig ritje, al wordt mijn klimtempo steeds dramatischer... :oops: )
Nee, ik viel pas uit de toon met mijn stukje duitse grundlichkeit.... Het bos wordt alleen maar mooier met die prachtig gespoten stukjes staalvernuft! (en met de klimtempo zat je nog bij de snelste 75% :wink: )
Demoniac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 514
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 13:12
Mijn mountainbike: Snowdon RP29 MK10

Ik denk dat ik 'm maar in de verkoop gooi, twee ritjes gemaakt en twee keer random Snowdon's tegengekomen :lol:
Nee, ben er gisteren achter gekomen dat het ding ook op bekend terrein helemaal fantastisch is. Ik was nog wat voorzichtig, maar in twee rondjes HG zat ik op de Snakerun respectievelijk 1 en 3 seconden boven mijn PR en op die andere afdaling beide keren 1 seconde. Lag er allemaal vrij droog en zanderig bij, in de Snakerun zelfs nog een keer een bocht compleet verkloot dus als het wat vochtiger is dan moeten die PR's toch verbeterd kunnen worden..
De rode hardtail van kermit blijft ook prachtig om te zien, zelfs als je niet van rode fietsen houdt is het nog een fraaie kleur :bier:
Bike repair is 95% hex keys and 5% the tool you probably don't have at home.

Snowdon RP29 MK10
Banden kopen?
Plaats reactie