Transition Sentinel gaat plaats maken voor wat anders.

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4106
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Nou, ben dus niet op mijn hoofd gevallen, lang verhaal kort, van 25 naar 0 zonder doorrollen/glijden etc. Willen je hersenen nog wel eens tegen je schedel botsen, wat dus tot zwelling/bloeding kan lijden. In mijn geval gelukkig geen bloeding, maar wel 3 dagen ziekenhuis en 14 uur volledig kwijt.
⛧⛧⛧
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Fuck.. en dat op zo’n rondje. Boom?
Waar woke is, is vuur
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4106
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

800mm stuur op 650mm stuur brede paadjes... En gewoon dikke pech hebben.
⛧⛧⛧
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8042
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Pfft, dat is heftig om te lezen. Volledig herstel in het vooruit zicht? In ieder geval sterkte met verder herstel.
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4106
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Ja laatste MRI laat boven alle verwachtingen geen schade zien, ik moet niet te snel willen, maar zoals het nu lijkt geen permanente schade. Grootste klachten die ik heb zijn niet tegen (grote) schermen kunnen ivm prikkels. Maar ik ben al wel langzaam weer aan het beginnen met werken. Ik ben iter dus veel scherm werk. Gelukkig moet ik ook thuiswerken, dus kan mooi mijn eigen uren/tempo bepalen.
⛧⛧⛧
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Heftig man.. :-{
Sterkte met herstel, hopen dat je snel weer 100% bent.
OT; dikke fiets! Fijn dat je weer wat aan t biken bent.
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Zo dat zet je weer aan het denken Remco, hier in mijn bos :tong zit ook zo'n doorgang waar ik eigenlijk 9/10 keer een van de twee boompjes schamp. (790mm breed ertussen op stuurhoogte met 780 stuur) Misschien moet ik toch wat voorzichtiger zijn.
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2466
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Zuidlaren, Schipborg, Gieten etc. is ook mijn omgeving en de sturen zijn in de jaren gestaag breder geworden. Uit mijn hoofd, maar tot zeg 72cm een paar jaar geleden kon ik eigenlijk zonder nadenken alle routes gewoon knallen. Maar sinds ik 75cm sturen rijd heb ik ook wel close encounters met trailside bomen gehad. Maar geen grote shunts met echte blessures gelukkig. Afkloppen.

Mijn grootste klap maakte ik op een onbekende trail, samen met Big Deef op de Vendetta's. En daar was eigenlijk ruimte zat aan een kant van de boom, maar werdt mijn achterwiel door een stoemp even "opzij" gezet. Mijn hand pakte de boom aan de andere kant mee. Pink gekneusd, scheenbeen open en een deuk in het ego 8) Weet niet zeker of 2cm stuur het verschil gemaakt zou hebben.

Bij Zuidlaren heb je wel heel wat bomen die ik "scheer" maar meestal is er aan een kant wel ruimte. Er zijn ook een paar passages bijvoorbeeld in de singletrack langs het Schipborgse diep waar 80cm volgens mij gewoon niet kan. Met 75cm op de trailbikes houd ik me daar toch echt al een beetje in. En dat is eigenlijk de hoofdreden dat ik nog nooit een 800 heb geprobeerd.

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4106
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Ik rij ook met de 800 helemaal met de pinken op de rand, smaller werkt voor mij gewoon niet. Ik wist dat Zuidlaren idd wat smal was, maar ik had ook gewoon mijn dag niet. Die rit was ik al 2x eerder onderuit gegaan, wat ik begrepen heb 8)
⛧⛧⛧
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4106
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Kon het niet laten om daadwerkelijk met een fiets over de pumptrack heen te gaan. Ik ben nu blij dat ik een dirtjumper aan het opbouwen ben, met een trail bike is het wel super zwaar...


Afbeelding
⛧⛧⛧
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8042
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

xRemcox schreef: vr 18 september 2020, 18:08 Kon het niet laten om daadwerkelijk met een fiets over de pumptrack heen te gaan. Ik ben nu blij dat ik een dirtjumper aan het opbouwen ben, met een trail bike is het wel super zwaar...


Afbeelding
Pumptrack om de hoek is pumpen, ongeacht de fiets :-q
Knakworstkweker

Jurriaan schreef: za 19 september 2020, 11:20
xRemcox schreef: vr 18 september 2020, 18:08 Kon het niet laten om daadwerkelijk met een fiets over de pumptrack heen te gaan. Ik ben nu blij dat ik een dirtjumper aan het opbouwen ben, met een trail bike is het wel super zwaar...


Afbeelding
Pumptrack om de hoek is pumpen, ongeacht de fiets :-q
Vertel je ze dat ook even in Eersel?

Alleen voor campinggasten nu, kan ik weer naar Roosendaal.....
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2466
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Waar is die track dan, ik wil dat ook wel
xRemcox is niet heel ver bij mij vandaan

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4106
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Bij puur Exloo, is een Landal park, maar je kunt er vrij op. Er zit er trouwens ook gewoon 1 in Assen hoor.
⛧⛧⛧
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2466
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Landal Exloo is nog best een eindje kan wel een keer doorrijden van de route Gieten denk ik.

En in Assen bedoel ja dan de BMX banen of ligt er nog ergens iets meer?

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Plaats reactie