MTB or not to (E-)MTB? ; 2021 Kona Honzo is weer verkocht.

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Mooie kleuren die nieuwe Honzo. Echt een plaatje. Misschien een 2.6 Barzo en een 2.35 Mezcal?
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29835
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Toch een e-bike want ik zie een verlengsnoer :tong
Afbeelding
Mooi hoor :-q
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29835
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

mauke schreef: zo 27 september 2020, 01:56 Mooi fietsje hoor! Wel apart die dhf bandjes erop.. beetje overkill en genoeg te kiezen bij maxxis wat eigenlijk iets beter gepast had toch zeker in nl.. veel veilige kilometertjes!
Ik denk dat deze Honzo ook in het buitenland goed wordt verkocht, en daar rijden ze andere rondjes.
(Dus overkill is heel relatief.)
En de handeling om speciaal voor NL 2 andere bandjes te monteren kost waarschijnlijk meer dan zelf 2 andere bandjes kopen ;)
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
MonkeyRider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4056
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 20:23
Contacteer:

Die banden zijn voor bv de USA markt perfect en blijkbaar heeft de Canadese Kona productmanager de ( enige ) kritiek van de PB 2020 groepstest serieus genomen en er voor 2021 een paar stevige tubeless banden op gezet. Valt te waarderen vlgs mij. Dat wij hier in Nederland boscrossen mountainbiken noemen kun je ze niet kwalijk nemen :lol:
Ik zit nog wel wat te twijfelen over welke banden ik er eens op zal leggen?
Ik wil in ieder geval 2.35 of 2.4 achter en 2.6 voor.
Maxxis Rekon Race 2.4 achter en Rekon 2.6 voor lijkt me wel wat?
Vittoria Mezcal 2.35 en Barzo 2.6 heb ik zgan liggen in zwart-grijs, maar die zitten op mijn Ragley en smoelen daar wel erg goed op ...en een stuk minder op de Honzo. Dus die verkoop ik liever mee.

Afbeelding
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Ik zou het omdraaien en jezelf verplaatsen naar een omgeving waar de originele banden beter tot hun recht komen (ik las elders al een verkapte uitnodiging van TSTM)
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29835
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Maar hij heeft de banden al te koop staan..
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
MonkeyRider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4056
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 20:23
Contacteer:

ThaSingleTrackMastah schreef: ma 28 september 2020, 13:23 Maar hij heeft de banden al te koop staan..
....maar nog niet verkocht .......... :wink:
MonkeyRider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4056
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 20:23
Contacteer:

Daar kun je nauwelijks een leuk bandensetje voor scoren :
https://www.transavia.com/nl-NL/bestemm ... Y4EALw_wcB

Daar zat onze testlocatie toch ergens ??
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Makkelijk schreef: zo 27 september 2020, 16:17 Mooie kleuren die nieuwe Honzo. Echt een plaatje. Misschien een 2.6 Barzo en een 2.35 Mezcal?
+1

Maar de vraag een fully of een ht alla Honzo, ik zie het niet. Maar goed dergelijke details horen niet hier thuis. Hier telt gaan met de Honzo en hoe is de mtb evolutie na 7 jaar.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29835
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

MonkeyRider schreef: ma 28 september 2020, 13:33 Daar kun je nauwelijks een leuk bandensetje voor scoren :
https://www.transavia.com/nl-NL/bestemm ... Y4EALw_wcB

Daar zat onze testlocatie toch ergens ??
Si, maar ik begrijp dat de vluchten van Rotterdam en Eindhoven telkens gecancelled worden, niet genoeg passagiers, en dan blijft Schiphol over.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
Beny
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 281
Lid geworden op: wo 21 november 2007, 00:38

Zeer mooie bike
De originele banden zouden met dit natte weer tot zijn recht komen in de Belgische Ardennen
balboa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 686
Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 01:55
Mijn mountainbike: Wordt gebruikt

Mooie fiets. Dat speelse herken ik zo van mijn Honzo. Bandjes gewoon lekker bewaren voor een "uitje". Veel plezier!
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Zoals eerder gezegd, je bent me er één! :lol:
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
MonkeyRider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4056
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 20:23
Contacteer:

Mijn eerste " upgrade " is onderweg: setje Maxxis Rekon Race 2.35 achter en Rekon 2.6 voor. Ik wilde vooral een snelle set voor Nederlandse routes en de maximale bandbreedte optimaal benutten. Leek me wel zeer bruikbaar setje en ik heb natuurlijk nog de Conti's
Voor evt ooit buitenland of erg natte omstandigheden heb ik nog een zgan setje OnOne Smorgasbord-Chunkey Monkey trailbanden liggen ( made by Maxxis )..........dus spullen genoeg :winkie:
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3160
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

MonkeyRider schreef: di 29 september 2020, 09:19 Mijn eerste " upgrade " is onderweg: setje Maxxis Rekon Race 2.35 achter en Rekon 2.6 voor. Ik wilde vooral een snelle set voor Nederlandse routes en de maximale bandbreedte optimaal benutten. Leek me wel zeer bruikbaar setje en ik heb natuurlijk nog de Conti's
Voor evt ooit buitenland of erg natte omstandigheden heb ik nog een zgan setje OnOne Smorgasbord-Chunkey Monkey trailbanden liggen ( made by Maxxis )..........dus spullen genoeg :winkie:
Die laatste klinkt meer als een ijs-smaak van Ben & Jerry's... :D
Plaats reactie