Lithium Grey/Trek Black

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
G.P.
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 161
Lid geworden op: ma 31 augustus 2020, 21:26
Mijn mountainbike: Trek Procaliber

Ergens in mei ging ik langs een LBS voor een nieuw potje Squirt lube. 't Was druk bij de kassa, dus eerst op m'n gemak de fietsen bekeken. En toen begon het te kriebelen.

De fiets die ik toen had, een Trek 8000, was inmiddels 12 jaar en de jaren begonnen te tellen. Er moest dus maar eens een nieuwe komen.

Eisen: licht, efficiënt, strak sturen, bij een LBS in de buurt. Een tikje meer comfort zou fijn zijn.

Afijn, 't is deze geworden:
Afbeelding
Een Trek Procaliber 9.7. Carbon, Reba, GX Eagle.
Specs: https://www.trekbikes.com/nl/nl_NL/fiet ... 7/p/33265/

Inmiddels ruim 100 kilometer gefietst. En ik ben verbaasd over het verschil tussen deze en m'n oude fiets. Met veel minder krachtsinspanning ben ik net zo snel. Klimmen gaat beter, stuurt veel beter over bochtige single tracks. En comfortabeler.

Kortom: helemaal blij.
________
Mijn fiets
gijsje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 881
Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike

Mooie bike !
Heb hier m'n 29-er staan maar ook nog een stokoude en nog topfitte 26" Trek die ik soms even meeneem voor een kort rondje...wat een verschil !!
Plaats reactie