BOTY 2020 , ^^^^ P33 uitleg

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Dutch schreef: ma 23 november 2020, 17:21
Jamis Diablo schreef: ma 23 november 2020, 16:00 En +1 voor het verschuiven van de termijnen.
Je bedoeld N+1 natuurlijk :-q
Als Suravida nou heel hard door bakt...
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

****************** UPDATE 23-11-2020**********************




De deelname termijn voor inzenden is verruimd , houdt wel in dat het stemmen en de definitieve uitslag wel verschuiven , de stem ronde wordt korter en de uitslag datum ligt nu in het begin 2021 !!!, organisatorisch kan ik daar niet om heen omdat ik na de kerst en tot in het nieuwe jaar in een afkick kliniek voor internet zit :winkie: :winkie:


Hopelijk iedereen tevree , de gok om het eerder te doen heeft dus verkeerd uitgepakt :-? , dacht dat ik er meer inzendingen mee zou " winnen" .

:bier:

Dus nu ook geen geleuter meer , dat het tijdstip van deelname verkeerd is , of dat de wielen boer het te druk had , Corona , te veel alchohol ,of de LBS het. niet kon leveren of dat de onderdelen niet voorradig waren of dat de hond de postbode heeft weg gejaagd , of de vrouw het budget heeft verlaagd ., ect ect ....., gewoon knallen om DE fiets in elkaar te zetten die er met de titel BOTY 2020 van door gaat ..... :tong :-q :winkie: :bier:
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

suravida schreef: ma 23 november 2020, 16:43 Als we de boel doorschuiven én RCZ én de poedercoater meewerken kan ik ook nog wel iets meer bijdragen als tegenwicht voor de tsunami aan fietsen die ongetwijfel bij Herman nog vandaan gaat komen. (Of gaat iedereen dan juist weer klagen dat die thuisbakkers teveel aandacht krijgen? :winkie: )
Zolang die in hun eigen categorie blijven, maken de niet zelfgebakken versies ook nog kans. :winkie:
“Old, not obsolete”
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

kermit schreef: ma 23 november 2020, 14:00 Er is ook vulling nodig hoor ;-)

Ik wil eerst nog een paar redelijke foto's van m'n Vitus maken, maar ik heb ook echt niet de illusie dat zo'n budget gravelaartje hoog gaat eindigen (tenzij er niet meer inzendingen komen natuurlijk, dan ben je altijd zeker van een top drie notering :D ).
En waarom heb je ‘m nog niet ingediend?
“Old, not obsolete”
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16710
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Dat staat er toch? Eerst een paar fatsoenlijke foto's maken :)
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

kermit schreef: ma 23 november 2020, 20:58 Dat staat er toch? Eerst een paar fatsoenlijke foto's maken :)
Maakt het uit joh, doe net als ik. Je zegt het zelf al; het is toch maar vulling. Phonepic van de fiets in het schuurtje volstaat :bier:
Gebruikersavatar
sieger
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 803
Lid geworden op: za 5 januari 2008, 20:11
Mijn mountainbike: Sonder Signal St + Pace RC129
Contacteer:

als ik zondag terug ben zal ik ook even een paar fotootjes schieten :-q
Sonder Signal -> 12.95 Kg

Mijn Strava
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

vibemaker schreef: ma 23 november 2020, 21:08
kermit schreef: ma 23 november 2020, 20:58 Dat staat er toch? Eerst een paar fatsoenlijke foto's maken :)
Maakt het uit joh, doe net als ik. Je zegt het zelf al; het is toch maar vulling. Phonepic van de fiets in het schuurtje volstaat :bier:
Vogelkooi is ook 2020 proof :-q

@mcr :kiss: (zo'n gaaf frame)
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Ik heb al de prijs voor slechtste foto's dus kan niet veel erger worden.
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Klopt, :D

@TS er missen nog enkele links naar de SYS topics als deze nog niet op de TO-DO lijst staat :-q
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5551
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Jamis Diablo schreef: ma 23 november 2020, 22:30 Ik heb al de prijs voor slechtste foto's dus kan niet veel erger worden.
Haha nee idd, die heb je in the pocket. :-D
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Dutch schreef: ma 23 november 2020, 22:20
vibemaker schreef: ma 23 november 2020, 21:08

Maakt het uit joh, doe net als ik. Je zegt het zelf al; het is toch maar vulling. Phonepic van de fiets in het schuurtje volstaat :bier:
Vogelkooi is ook 2020 proof :-q

@mcr :kiss: (zo'n gaaf frame)
:winkie:
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
DaanJ
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1266
Lid geworden op: wo 10 augustus 2005, 12:20
Mijn mountainbike: Star en single speed

Krijgen de early birds niet bonuspunten nu? :tong Of mogen we ook nog nieuwe foto's insturen? Ik heb die van mij alweer verbouwd. En de SYS toevoegen natuurlijk. En één foto doet het sowieso niet bij mij op p1, daar gaan mijn winkansen.
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16710
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

vibemaker schreef: ma 23 november 2020, 21:08
kermit schreef: ma 23 november 2020, 20:58 Dat staat er toch? Eerst een paar fatsoenlijke foto's maken :)
Maakt het uit joh, doe net als ik. Je zegt het zelf al; het is toch maar vulling. Phonepic van de fiets in het schuurtje volstaat :bier:
Juist jouw fiets verdient een paar goede foto's!
Die gaan bij zo'n fiets namelijk wel het verschil maken tussen alleen maar vulling of top drie... ;-)

Voor een voorbeeldje hoef je alleen maar naar de beide bovenste foto's van de eerste twee bikes in boty te kijken.
Beiden gewoon zij-aanzichten van de fiets. De P12 van Heckler staat voor een rustige achtergrond, en met een groot diafragma is er ook nog voor gezorgd dat die achtergrond onscherp is. Gevolg: de fiets springt eruit en krijgt alle visuele aandacht.
(nee, de foto is niet perfect. Vooral zadel+pen vallen bijna weg. Maar het is wel een fatsoenlijke foto die goed illustreert wat ik bedoel).

De Banshee van Klitse is ook vanaf de zijkant op de plaat gezet, maar staat voor een rommelige achtergrond die ook niet echt onscherp is. Gevolg, een rommelig plaatje waar je de fiets weliswaar op ziet, maar waarop hij niet tot z'n recht komt.

Is het moeilijk om een foto à la de P12 te maken? Heb je daar een professionele camera-uitrusting voor nodig? Twee maal nee :D
Het is vooral even de moeite nemen om je fiets op de juiste plek te zetten in plaats van 'm tegen het eerste het beste hek/muur/boom/steen te kwakken.

(OMFG, nu schep ik verwachtingen voor de plaatjes van mijn gravelaartje... :oops: Nou ja, ik doe gewoon maar niet mee dan... :D )

Afbeelding

Afbeelding
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
floris500
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 975
Lid geworden op: vr 8 maart 2013, 08:39
Mijn mountainbike: Cotic BFe275 | Dartmoor Blackbird | Kona Rove AL

Ik heb ook nog wel wat vulling, maar dan moet ik eerst even een foto maken die voldoet aan alle eisen van de fashionpolice. Oja en mijn remleidingen inkorten wat ik al veel te lang uitstel.
Plaats reactie