Honzo 2021

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Als je de remgrepen iets verder naar binnen zet, dan kun je toch alsnog met 1 vinger remmen?
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
DIY
All rounder
All rounder
Berichten: 140
Lid geworden op: di 30 juli 2013, 09:22

Inmiddels een goede 2 jaar verder met de fiets, en deze bevalt nog steeds erg goed! Vind de dropper van een wat mindere kwaliteit, in iedergeval erg onderhoudsgevoelig. Al meerdere keren volledig uit elkaar gehaald en gedemonteerd.

Qua updates:
- Remmen vervangen voor SLX. Dit was toch wel een behoorlijke verbetering
- Voorvork vervangen door een Marzocchi Bomber 130mm. Maakt echt heel erg veel verschil, geweldig ding!

Nu tijd voor een ander setje wielen. Ben op zoek naar een wielset die ik uit ga rusten met wat lichter lopende banden. Op de originele wielen zitten nu de Maxxis Minions, en die wil ik lekker snel kunnen wisselen als ik eens naar ruiger terrein ga. Meeste wat ik fiets is toch gericht op de benelux. Dus zit zodoende te kijken naar een set Hunt Wide trails https://eu.huntbikewheels.com/products/ ... 3704287287. Deze wil ik vervolgens uitrusten met Barzo/Mezcal of een set Ikons.

Zit ik een beetje in de juiste richting?
Plaats reactie