Sonder Signal st maiden voyage; dankzij jullie; thanx!!!

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gebruikersavatar
FXII
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: vr 20 mei 2016, 15:05
Mijn mountainbike: Pinnacle Ramin
Contacteer:

alwinvrm schreef: do 26 november 2020, 00:05
FXII schreef: wo 25 november 2020, 23:03 Zeer mooie ros, ik had heel lang een Transmitter op m'n lijstje staat maar was net iets te duur voor het budget...en veel nét iets goedkopere alternatieven (het is ook maar waar je consessies op wil doen natuurlijk). Heel gaaf!
De Signal is een beetje bedoeld als de 29" Transmitter. Ik ben wel benieuwd waar jij op uitgekomen bent na wikken en wegen?
Een Pinnacle Ramin 2, dus ook (toch maar) een 29"-er, vond ik uiteindelijk toch beter bij mijn lengte en postuur passen.

Afbeelding
¯\_(ツ)_/¯
alwinvrm
All rounder
All rounder
Berichten: 121
Lid geworden op: vr 18 september 2020, 19:15

FXII schreef: do 26 november 2020, 13:24
alwinvrm schreef: do 26 november 2020, 00:05
De Signal is een beetje bedoeld als de 29" Transmitter. Ik ben wel benieuwd waar jij op uitgekomen bent na wikken en wegen?
Een Pinnacle Ramin 2, dus ook (toch maar) een 29"-er, vond ik uiteindelijk toch beter bij mijn lengte en postuur passen.
Ook een merk waar je niet zo veel van hoort in NL. Mooi frame; ik vind een steile top tube altijd mooi. Ga even wat over Pinnacle opzoeken.
BC Original Podsol
Sonder Signal st
Decathlon XC50
Canondale F600
all bikes active, more so than their grey haired owner
alwinvrm
All rounder
All rounder
Berichten: 121
Lid geworden op: vr 18 september 2020, 19:15

mauke schreef: do 26 november 2020, 01:20 Hij staat toevallig bij mij ook een beetje in beeld, die andere kleur dan wel.(goud/bruin of wat is het)
Volgens mij een hele nette bike waar je indd nog lekker mee kunt klimmen en sturen. Ik heb de sonder transmitter gehad maar zo low en slack hoef ik op een ht niet meer te hebben.
Je hebt hem ook netjes afgemonteerd, veel meer moet het niet zijn..
Veel veilige kilometertjes!
Ik ben een herintredende mountain biker en mijn spiergeheugen was getuned op 26" met starre voorvork. Ik heb in de tussentijd wel aardig wat mtb's geprobeerd. De Sonder Signal heeft zeker niet het low en slack gevoel. Hij stuurt erg makkelijk ( net zo makkelijk als mijn XC met 69.5 degrees HT angle) en is ook een goede klimmer. Hij voelt veel wendbaarder dan mijn XC en de 29 wielen voelen niet zo groot (moeilijk uit te leggen)
BC Original Podsol
Sonder Signal st
Decathlon XC50
Canondale F600
all bikes active, more so than their grey haired owner
mfacey
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 317
Lid geworden op: za 6 februari 2016, 21:47
Mijn mountainbike: YT Jeffsy CF Pro 29 (2019), Cube LTD Pro 29er (2016)

Ik had deze gemist maar toch nog even complimenten. De Sonder Signal is echt een mooi ding en :-q :-q :-q voor het kiezen van staal. Als ik ooit (van mijn vrouw) een nieuwe HT mag kopen dan staat de Signal zeer hoog op de lijst. Enjoy!
Plaats reactie